discussie tegen motorrijders

mijn baas is ook motorrijder, dus bij ons op het werk is iedereen pro motor O-)
 
Probeer het anders zo eens. Blijf gewoon rustig, laat de collega's maar even uitrazen, ga nergens op in. Kijk een beetje verveeld om je heen (even ongegeneerd gapen/aan je zak krabben ter illustratie) en zodra ze uitgeblehrd zijn zou je eens (op kalme toon) kunnen zeggen:

"Zeg stelletje schijndooien, dat jullie nou 2x per dag kreperen in je rondom gefinancierde gezinsbak die je zelf nooooooooit gekozen zou hebben als het aan jouw lag maar die je vrouw zo praktisch vond voor 'de kidz', waarmee je koppelingsknieen krijgt in de file en in slaap donderd bij het hersenloze gezever van een of andere GOEIEMORREGEEEEEEEEH diskjocky op de radio wil nog niet betekenen dat iedereen op dezelfde manier door het leven heen vegeteerd als JIJ (wijs gerust iemand aan, liefst degene met de grootste bek)."

:}
 
1 keer heb ik ze zelf wel rede gegeven tot opmerkingen.
Ik was aan de kant gezet door meneer de agent nadat ik wat te hevig over de tram-busbaan reed, net op het moment dat ik mijn papieren afgaf kwam er een collega voorbij.
Nouja, toen ik op het werk aan kwam stond het ontvangstcomitee al klaar.
Maar zoals gezegd laat ik ze maar doen.
Ik rijd met een 125cc is niet belast en de verzekering is bijna evenduur als een gewone brommer + ik heb het voordeel dat ik (bijna) niet moet aanschuiven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan