Dit is pas echt winterrijden

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
full
 
Aan het wapen te zien Oost-Europa of Finland. Ik dacht een AK47.

Dat is een AK-47. Vergelijk de loop maar met onderstaand plaatje.

akop01.gif


Gelet op de NBC-uitrusting hebvben we te maken met een lid van het voormalig Warschau-pact. Daar gan we nog even verder naar zoeken!!

Leuk detail is ook de ophanging van de ski's: een draaipunt ergens midden voor het blok en twee 'bungee cords' vanaf de tank naar de uiteinden van de dwarsbalk.
 
ik heb gehoord van een vriend van me die in de marine zit dat die gasmaskers echt
wel stinken!!!!!!! :+
als er bv. iemand gedronken heeft de dag ervoor, en die doet dat masker aan, dan blijft de dranklucht er gewoon inhangen
en dan moet jij die de volgende dag dragen........
 
Ik denk een pool, de motor is een JaWa 350 (heb ik zelf ook op gereden).

edit:
Nog eens goed gekeken. Moet een voorloper zijn geweest, deze heeft meer rondere vormen. (en mijne kwam al uit '74)
 
ik heb gehoord van een vriend van me die in de marine zit dat die gasmaskers echt
wel stinken!!!!!!! :+
als er bv. iemand gedronken heeft de dag ervoor, en die doet dat masker aan, dan blijft de dranklucht er gewoon inhangen
en dan moet jij die de volgende dag dragen........

Delen ze bij de marine elkaars gasmaskers? :? Lekkere boel, krijg je eerst de knoflook/drankadem en zweetlucht van een ander voor je kiezen, kun je ook nog eens tijdens gasalarm het masker op de grootte van je hoofd gaan afstellen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan