Dit is pas echt winterrijden

Een nieuw filtertje krijg je ook gewoon zonder verklaring

't gasmasker werkt ook:

Als er vlak voor je iemand heeft zitten schijten :r
Als je de tegeltjes moet schoonmaken met zoutzuur :r
Als je de hele dag bezig bent met brandstofpompen van diesels :r
Als je bekleding moet lijmen met Bison Kit
 
Een nieuw filtertje krijg je ook gewoon zonder verklaring

't gasmasker werkt ook:

Als er vlak voor je iemand heeft zitten schijten :r
Als je de tegeltjes moet schoonmaken met zoutzuur :r
Als je de hele dag bezig bent met brandstofpompen van diesels :r
Als je bekleding moet lijmen met Bison Kit
Daar word je hartstikke lollig van. :+
 
ik heb gehoord van een vriend van me die in de marine zit dat die gasmaskers echt
wel stinken!!!!!!! :+
als er bv. iemand gedronken heeft de dag ervoor, en die doet dat masker aan, dan blijft de dranklucht er gewoon inhangen
en dan moet jij die de volgende dag dragen........

flauwekul, iedereen heeft zijn persoonlijk gasmasker. Als dat stinkt, ligt het volledig aan jezelf hoor!!
 
very nice, very nice indeed

heb je feitelijk ook sneeuwkettingen voor bikes :?


Lol, je onderschrift zegt genoeg:

"vive la belgique!"



(Vlug nog een paar smilies voordat ik de Nederlands-Belgische oorlog weer opgang breng)

:+ :+ :+ :P :P :P :9 :9 :9 :9
 
Lol, je onderschrift zegt genoeg:

"vive la belgique!"



(Vlug nog een paar smilies voordat ik de Nederlands-Belgische oorlog weer opgang breng)

:+ :+ :+ :P :P :P :9 :9 :9 :9


por que?
je hebt toch ook bikes met spijkerbanden ..
ik vroeg me gewoon af of je ook sneeuwkettingen hebt...
is dit nu zo idioot :?
 
por que?
je hebt toch ook bikes met spijkerbanden ..
ik vroeg me gewoon af of je ook sneeuwkettingen hebt...
is dit nu zo idioot :?

nee, vond het gewoon wel een leuke vraag. Op zich kan je het antwoord zelf bedenken. Bij 90% van de motoren is er gewoonweg geen ruimte om de kettingen om de band te leggen. misshcien dat het met een off road fiets nog wel gaat lukken.
 
Bij 90% van de motoren is er gewoonweg geen ruimte om de kettingen om de band te leggen.

mja,
voor de voorband oke, dan zal er even het spatbordje afmoeten..
en voor zover ik weet is er maar 1 model met 2 wielaandrijving :+ ...
maar op de achterband moet dit toch geen probleem geven?
als ik eens naar m'n suz'n kijk is er daar toch wel een ketting dik plaats ...

mijn "nieuwe" brik: suz gs1100 1983

ik zl het eens moeten proberen denk ik       
O-)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een AK-47. Vergelijk de loop maar met onderstaand plaatje.

(Afbeelding)

Gelet op de NBC-uitrusting hebvben we te maken met een lid van het voormalig Warschau-pact. Daar gan we nog even verder naar zoeken!!

Leuk detail is ook de ophanging van de ski's: een draaipunt ergens midden voor het blok en twee 'bungee cords' vanaf de tank naar de uiteinden van de dwarsbalk.
die bestonden toen nog nie:

"The Russian AK-74 has been the subject of a continuous improvement program beginning with the first prototypes assembled in the late 1960's and early 1970's"

1. toen hadden ze al kleuren foto's
2. uitrusting was toen de tijd al stukkie moderner
3. als je goed kijkt klopt het niet helemaal qua loop
4. no-offence :)
 
die bestonden toen nog nie:

"The Russian AK-74 has been the subject of a continuous improvement program beginning with the first prototypes assembled in the late 1960's and early 1970's"

1. toen hadden ze al kleuren foto's
2. uitrusting was toen de tijd al stukkie moderner
3. als je goed kijkt klopt het niet helemaal qua loop
4. no-offence :)
De eerste AK47 dateert uit 1947. Toen zat de korrel nog waar het op de foto is te zien. Bij latere modellen werd de korrel voorop de loop geplaatst.

Het is niet helemaal goed te zien, maar de loopmonding kan ook zijn afgedekt met een sneeuwstopper.
 
[offtopic]
héhé

32-dah-left.jpg


[/offtopic]
 
De eerste AK47 dateert uit 1947. Toen zat de korrel nog waar het op de foto is te zien. Bij latere modellen werd de korrel voorop de loop geplaatst.

Het is niet helemaal goed te zien, maar de loopmonding kan ook zijn afgedekt met een sneeuwstopper.
Boeiend :P
er is maar 1 ding dat telt...
Kalashnikov RULEZ!!!!
 
voor de liefhebber is er in het legermuseum in delft een expositie gewijd aan onze vriend/vijand mr. kalasinkov


Publicatie Kalasjnikov, geweer zonder grenzen
Bij de tentoonstelling Kalasjnikov, geweer zonder grenzen, van 21 november tot en met 31 mei 2004 te zien, is een catalogus verschenen. De fullcolour catalogus, in Engels en Nederlands, is rijk geïllustreerd. Het boek bestaat uit vier essays, onder andere van oorlogsjournalist Arnold Karskens, en een catalogusgedeelte. Hierin vindt u alle kalashnikovs die ook in de tentoonstelling te zien zijn.
Verder is er een cd-rom verschenen waarop door middel van animatie de werking van de kalasjnikov wordt gedemonstreerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan