Diversion toerrit

Route 3 :]
Kan dat programma tyre toevallig ook een .route bestandje uitspugen? Daar werkt mijn vage A-Rival navigatiesysteem namelijk mee :/
 
Gisteren trouwens met vier man zo'n 165km route door België gereden. Tussen Breda en Leuven allerlei B weggetjes dus van 11 tot 7 mee zoet geweest. Heerlijk gereden en dankzij een goed pak totaal geen last gehad van de koude, ondanks de hier en daar verdwaalde sneeuwvlokjes. Op een enkel bevroren vingertopje op de (snel)weg naar het ontmoetingspunt na dan.
Je leert wel de Nederlandse infrastructuur waarderen want die Belgen hebben toch een partij gaten en rotzooi in/op de weg. Maar toch goed te doen met een matig tempo en het scheelt bizar in het verbruik, nog nooit eerder 1:20 gereden met mijn oude beestje :O
 
Laatst bewerkt:
Route 3 duurt nog geen twee uur ik zal eens kijken hoeveel km dit is, hadden vandaag prima kunnen voorrijden.
Volgende weekend zondag bij goed weer word er voor gereden ;-)
 
Ziet ernaar uit dat er binnenkort voor gereden kan worden.

8599394233_6f935926b7_b.jpg
 
Ik neem trouwens ook mijn vriendin mee, mits die niet hoeft te repeteren.... Dus hopen dat dat maar niet doorgaat ivm vakantie / koninginnedag o.i.d. ^^ :D
 
het is mij nog steeds niet duidelijk of die lange rit die ik als eerste aankaartte liever word genomen, of dat het toch route 3 rondom utrecht wordt ? :)
 
Doe mij die 1e maar :Y
Vond de Utrechtse heuvelrit leuk maar niet zo bijzonder qua omgeving. (en deze lijkt er op)
Misschien is dat bij deze rit wel anders?
 
Ik zie nergens hoe lang die 3 routes zijn, kun je dat er even bij vermelden ?

Edit:

Route 1 - Breukelen - 152 km
Route 2 - Schiphol - 187 km
Route 3 - De Meern - 167 km is, dat lijkt me een hartstikke mooie afstand

Dus ik kies voor route 3 -De Meern. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga toch voor de eerste variant, lijkt mij het mooiste :D
Misschien dat ik er zondag ook bij ben, maar moet nog even kijken hoe en wat :)
 
Ik zie nergens hoe lang die 3 routes zijn, kun je dat er even bij vermelden ?

Edit:

Route 1 - Breukelen - 152 km
Route 2 - Schiphol - 187 km
Route 3 - De Meern - 167 km is, dat lijkt me een hartstikke mooie afstand

Dus ik kies voor route 3 -De Meern. :Y


hier was ik ook erg benieuwd naar en weet niet hoe jij dit wel hebt kunnen zien met tyre?

in iedergeval bedankt ;)
heb jij die route van breukelen berekend met de start op huis ter heide of is dat het bestandje dat jij gedownload hebt via de link?
er zit dan verschil in het aantal km's.

mijn voorkeur gaat inderdaad ook naar route 1 :9~
 
Laatst bewerkt:
mijn voorkeur gaat inderdaad ook naar route 1 :9~~
Bedoel je met route 1 dan de route in de OP of de 1e van de drie hierboven,wordt zo langzamerhand een beetje verwarrend :P
En jij zult toch de knoop moeten doorhakken als organisator Jeff, dus maakje keuze zou ik zeggen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan