DivX video downloads

Ik ruik...HANDEL!!! })

Heb een aardige collectie filmpjes liggen.

Meeste films op een CD, goede kwaliteit.
Ook films op 2 CD\'s, topkwaliteit!

Geef maar een gil als iemand interesse heeft.

Als ik goeie zin heb, doe ik het voor ongeveer cd
inkoopprijs, omdat jullie het zijn.
 
Ik ruik...HANDEL!!! })

Heb een aardige collectie filmpjes liggen.

Meeste films op een CD, goede kwaliteit.
Ook films op 2 CD\'s, topkwaliteit!

Geef maar een gil als iemand interesse heeft.

Als ik goeie zin heb, doe ik het voor ongeveer cd
inkoopprijs, omdat jullie het zijn.

Volgens mij moet dit topic onderhand een beetje voor users only worden... Je weet maar nooit. ;)
 
Ik ruik...HANDEL!!! })

Heb een aardige collectie filmpjes liggen.

Meeste films op een CD, goede kwaliteit.
Ook films op 2 CD\'s, topkwaliteit!

Geef maar een gil als iemand interesse heeft.

Als ik goeie zin heb, doe ik het voor ongeveer cd
inkoopprijs, omdat jullie het zijn.

Ik heb wel interesse *D
 
Ik ruik...HANDEL!!! })

Heb een aardige collectie filmpjes liggen.

Meeste films op een CD, goede kwaliteit.
Ook films op 2 CD\'s, topkwaliteit!

Geef maar een gil als iemand interesse heeft.

Als ik goeie zin heb, doe ik het voor ongeveer cd
inkoopprijs, omdat jullie het zijn.

Ik weet niet of je ook in Utrecht geweest bent, maar bij de stand hadden ze een hele gave film. Zoals ik al eerder aangegeven heb, in die film ben ik wel geinteresseerd. Er werd mij toen verteld dat ie ergens te downloaden is, maar de vraag voor mij blijft: WAAR???? :?
 
Ik weet niet of je ook in Utrecht geweest bent, maar bij de stand hadden ze een hele gave film. Zoals ik al eerder aangegeven heb, in die film ben ik wel geinteresseerd. Er werd mij toen verteld dat ie ergens te downloaden is, maar de vraag voor mij blijft: WAAR???? :?


:^
 
Ik weet niet of je ook in Utrecht geweest bent, maar bij de stand hadden ze een hele gave film. Zoals ik al eerder aangegeven heb, in die film ben ik wel geinteresseerd. Er werd mij toen verteld dat ie ergens te downloaden is, maar de vraag voor mij blijft: WAAR???? :?

Ik heb best leuk spul kunnen downen via kazaa.
 
Cranky: hij was te halen op een stand een rij verder.. dvd\'s en video\'s te koop daaro
 
Cranky: hij was te halen op een stand een rij verder.. dvd\'s en video\'s te koop daaro

Kijk, da\'s een antwoord waar ik wat mee kan. Hartelijk dank meneer Pooh :P

Heb ook al een paar keer op Kazaa gekeken, maar kreeg alleen maar van die lamme kleine filmpjes. Op zich ook wel eens leuk, maar wil ook wel eens een \"avondvullende\" film

Links blijven natuurlijk welkom.... ;)
 
Heeft er eigenlijk iemand verstand van real player hier? Telkens als ik een filmpje gedownload (zoal die van de rondweg van parijs) heb weet ik niet hoe ik het moet afspelen. Moet je dan gewoon in file/open file zoeken???? :? \'t is op school dat ik ze open dus er staat nogal heel veel bucht van anderen tussen dus zoeken duurt nogal lang. 3 schouderklopjes voor wie me helpt :}







[EDIT] Hoef er niet meer op te reageren. Sommige filmpjes gaan wel en sommige niet. Ligt wel aan die schoolcomputers denk ik.
 
Laatst bewerkt:
gewoon dubbelklikken op hetgeen je dowbnload zou normaal automatisch de player moeten openen, anders effe handmatig naar realplayer wijzen
 
Heb trouwens ook wel interesse in CD\'s. Toch niet van gewone toertochten of zo he? Dur moet wel snel gereden worden!!
 
Ja bij mij doet ie het nu ook niet meer. =klote. Kheb er al wel een stuk of 20 films (zeer recente) van gem. 650mb gedownload. Hopelijk doet ie het snel weer.
 
Heeft er iemand nog Fastbikes films?

Die zijn erg :9~ maar ook megaduur op DVD \ '( dusse, misschien kunnen we een dealtje maken. ;)
 
heey Bogarde,

Kheb het adres van oceans eleven. Het is niet de beste kwaliteit. Als je een betere vindt moet je het effe laten weten.
Je kunt het beste deze url\'s toevoegen in download accelerator en dan downen.

Als het niet lukt, moet je het effe zeggen.

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Oceans Eleven/[mm]oceans.11.ts(1of2).avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Oceans Eleven/[mm]oceans.11.ts(2of2).avi

Dus effe deze url\'s toevoegen en dan downen maar.


Bij mij doet die ftp site het weer! Gewoon een stuk of 20 keer proberen en dan krijg je toegang.

Groetuh en suc6
 
Voor mensen die nog wat films willen downen. Effe de volgende url\'s toevoegen aan download accelerator.

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/The Fast And The Furious/The Fast and the Furious (Divx).avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Art Of War/Art Of War [Div-X DVD].avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Memento/Memento (DVD.DivX).avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Tomb Raider/Tomb.Raider.DVDivX.THEFRAiL.avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Perl Harbour/Perl Harbour CD1.avi

ftp://raanet.pointclark.net/pub/movies/Perl Harbour/Perl Harbour CD2.avi

Suc6

Groetuh
 
Ik weet niet of je ook in Utrecht geweest bent, maar bij de stand hadden ze een hele gave film. Zoals ik al eerder aangegeven heb, in die film ben ik wel geinteresseerd. Er werd mij toen verteld dat ie ergens te downloaden is, maar de vraag voor mij blijft: WAAR???? :?

Welke, ze hadden er zo veel.
 
(sorry voor de errug late reactie) Ik ben er op donderdag geweest. Toen hadden ze rond 12 uur (kan een uurtje later geweest zijn) een extreem gave divx film draaien. Maar ja, ze hadden wel meer gave films zoals je zelf al zei...

[edit] "er" = Motor-Forum Stand
Zoooo...dat ook weer opgelost[/edit]
 
Laatst bewerkt:
(sorry voor de errug late reactie) Ik ben er op donderdag geweest. Toen hadden ze rond 12 uur (kan een uurtje later geweest zijn) een extreem gave divx film draaien. Maar ja, ze hadden wel meer gave films zoals je zelf al zei...

je bedoelt vast de Motor-forum stand ofnie? misschein makkelijk dat je dat er even bijzet.. :)

Enne, tsja, die film moet ergens toch wel op het web staan...heren?
 
[edit]Never mind, SVCD's moet je gewoon in WinDVD afspelen |( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan