Do or Don't : race/sport laarzen icm een textiel pak

Zou het kunnen om een textielpak te dragen icm een sportlaars of alleen icm een leer pak. Het word dan misschien moeilijk om je broek goed in je laars te krijgen en zou het veilig zijn.

:?

Ik draag mijn textielpak, het jack dan, inderdaad in combinatie met mijn leren pak. Protectoren eruit, voorzichtig aantrekken, en hey presto! Aanradertje voor sportieve ritten tijdens de herfst en lente.
 
Ik draag mijn textielpak, het jack dan, inderdaad in combinatie met mijn leren pak. Protectoren eruit, voorzichtig aantrekken, en hey presto! Aanradertje voor sportieve ritten tijdens de herfst en lente.

ohw?? leuk aanradertje.. textielen pak aan In de winter Zonder protectoren :Y

edit: hahahaha ik gebruik weer juist Dat eene woord wat jij niet gebruikte.. maar neem aan dat tussen de herfst en de lente wel nog winter komt ;) :+
 
Laatst bewerkt:
ohw?? leuk aanradertje.. textielen pak aan In de winter Zonder protectoren :Y

edit: hahahaha ik gebruik weer juist Dat eene woord wat jij niet gebruikte.. maar neem aan dat tussen de herfst en de lente wel nog winter komt ;) :+

Niet te vergeten: voering er ook uit, anders past het nog niet.
 
Lol zo aan de ts posts te zien moet hij voor elke vraag een nieuw topic openen, zelf iets opzoeken uitvinden zit er echt niet in
 
Ik heb mijn leren broek ook over m'n motorlaarzen :$

Maar ja, ik heb ook maar simpele Sidi's met poserfactor 0 '(
 
Laatst bewerkt:
Ik draag mn Puma's gewoon onder mn textielen broek.. In 2011 hoop ik de andere helft van de koe (broek) in mn motorkledingassortiment op te nemen :+
 
Ik heb SMX-5 waterproof en draag ze zowel bij mijn leren pak als textielen pak, kan prima. Heb de sliders er nu afgehaald omdat ik ze toch niet gebruik, en dan ziet het er ook niet zo gek uit als je met motorlaarzen onder je spijkerbroek rijd.
 
Mijn textielen broek past echt niet in mn laarzen :? Ik denk ook dat het er niet echt uitziet. Koop dan gewoon een leren pak met race/sportlaarzen :) of doe de broek over je laarzen.

Alleen als ik geen motorbroek aan heb maar gewoon een spijkerbroek (als hij niet te wijdt is) doe ik ze wel in mn laarzen (gewone zwarte laarzen)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet eens een textielen pak..
Euhm.. wat deed ik hier ookalweer :?

Ohja ik had in het begin half leren pijpen en later leren pijpen.. (:+ )
En in die halve tijd had ik de broek over mn laarzen heen, want anders kreeg ik de rits niet dicht van de laarzen.
 
En in die halve tijd had ik de broek over mn laarzen heen, want anders kreeg ik de rits niet dicht van de laarzen.


0.jpg



:9

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan