Do or Don't : race/sport laarzen icm een textiel pak

Lol zou het veilig zijn, euhh mischien moet je eens in een auto gaan zitten dat is pas veilig
 
Ik snap nog steeds niet waarom je jouw broek in jouw laarzen wilt als je sportlaarzen hebt als het niet om posen gaat.....

Ongeschreven regel?
Sportlaarzen aan, dus broekspijpen in de laars?
 
Laatst bewerkt:
Is het al vrijdag? (altijd al eens willen zeggen en verdorie dit lijkt me toch het ideale topic daarvoor).
 
Nou, die 3mm textiel aan de buitenkant van de laars is natuurlijk veeuul onveiliger dan diezelfde mm's textiel aan de binnenkant van je laars.

Dan doe jij toch lekker je mouwen over je handschoenen als het toch niet uitmaakt. Alleen zo vervelend wanneer je valt en je mouwen stropen op.

Maar er mag een slotje op ! Gaat nergens meer over
 
Dan doe jij toch lekker je mouwen over je handschoenen als het toch niet uitmaakt. Alleen zo vervelend wanneer je valt en je mouwen stropen op.

Maar er mag een slotje op ! Gaat nergens meer over

Nee, dat zie jij verkeerd omdat je riempjes/gespjes aan je broekspijpen hebt zodat je jouw broek strak om je laars kunt trekken zodat ze o.a. niet wapperen tijdens het rijden of gelijk wegschuiven als je valt.
Denk je nu echt dat je broek per definitie netjes in je laarzen blijft zitten als je onderuit gaat?
Dat ik mijn jas met de mouwen onder de handschoenen heb is hoofdzakelijk omdat het anders zo erg tocht. Niet omdat het weg kan schuiven want de pasvorm is zo goed dat dit niet of nauwelijks kan gebeuren. ;)

Maar als je de volgende keer nu gewoon eens DUIDELIJK vraagt van bijv. "Schuift het niet weg bij een val?" dan krijg je daar gewoon antwoord op.
Maar nu gooi je iets in een groep en wacht af op de reacties die volgen. Dan zie je dat die reacties niet brengen wat je wilt en dan ga je als een verongelijkt jochie maar mauwen dat het topic maar dicht moet.
 
ik begrijp echt niet dat je hier zo'n issue van maakt. Als iemand de behoefte heeft zijn broek in de laarzen te dragen dan doe je dat gewoon... In mijn geval gaan ze er gewoon overheen omdat het niet anders kan bij mijn pak. Praktisch is het niet bij regen, maar dat geldt ook voor een leren pak.
 
Dan doe jij toch lekker je mouwen over je handschoenen als het toch niet uitmaakt. Alleen zo vervelend wanneer je valt en je mouwen stropen op.

Maar er mag een slotje op ! Gaat nergens meer over
Levensgevaarlijk die broek over je laarzen..

rossi_kiss.jpg
 
Ik heb de optie leren broek en die in je laars en daaroverheen textielen broek en die over je laars heen nog niet gezien dus bij deze...

Leren broek aan in je laars doen erover heen textielen broek en die over je laars heen klaar ben je van alles wat lekker posen met je leren broek en de regen tegenhouden met je textielen broek!!!
 
Doe ik al jaren maar dan wel met de pijpen over de laarzen.

Aangezien ik het doe is het dus niet cool. 8-)
 
Ik heb mijn textielbroek altijd gewoon over mijn sportlaarzen.
Dit, omdat mijn broek te dik is om deze fijn in mijn laarzen te stoppen en als het regent sijpelt het water er niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan