Doen of niet doen? Suzuki vs700 kopen bj 87

''Zelfs een 1 pitter rijdt nog leuker''. Er zijn hele volksstammen die zweren dat die het leukste rijden van alles. Iets waar ik het niet volledig mee oneens kan zijn.
Gelukkig zijn meningen persoonlijk... We kunnen je dus nix kwalijk nemen...
 
Absoluut... en iedere motor is mooi, want iedere motor heeft zijn liefhebbers

Daarom staat die V-twin lekker knus met 2 1 cilinders, een parallel twin en 2 V-twins. Voor iedere motor is een liefhebber en ik heb dan ook een groot hart en geen ruggengraat als ik weer een schatje zie staan...
 
Daarom staat die V-twin lekker knus met 2 1 cilinders, een parallel twin en 2 V-twins. Voor iedere motor is een liefhebber en ik heb dan ook een groot hart en geen ruggengraat als ik weer een schatje zie staan.
Daarom staan er hier 10 :o Maar wel allemaal 4-in-lijn of 2-in-lijn voor de tweetakten
 
Ik rij inmiddels al meer dan een jaar suf gerukt rond:z ,en mij bevalt het prima,inplaats van een groene flits weet ik nu ook
hoe de omgeving er uit ziet,bijkomend voordeel is dat de blauwe rakkers totaal geen interesse tonen in dat soort motoren.:)
 
Maar je maakt er net zo makkelijk een wheelie mee...
 
Nee, ik bedoel jij met die Goldwing
Nou dat gaat mij niet lukken,is het beestje mij iets te zwaar voor,maar het kan wel,
goldwing-wheelie.jpg
 
@Martin49 Naar hem kan je wel luisteren, hij is eerlijk en oprecht en openminded, zonder medicijnen, water met hop en mout
Ongelogen waar! Maar niet te lang luisteren want ik kan nog wel eens te lang van stof, eerlijk en openminded zijn. Ook vervelend, langdradig, beklemmend, belerend, betweterig en zenuwslopend.

@TS Mooie motert hoor, even een net dempertje scoren en dan fijn :]


ik denk dat mocht @TS ooit nogges online komen @Rob RD dan heeft die me toch een teringlange lijst van notificaties.
 
Ik rij zelf op een VZ800. sinds maart van dit jaar, en ik kan er van zeggen: wat een ongeloofelijk K*tding...

ik heb problemen gehad dat de motor opeens stilviel (losse connectie/bedrading).

Motor is 2 weken geleden opgehaald want de totale inhoud van de brandstoftank was leeggelopen.
motor is een keer zonder reden stil gevallen tijdens een rit, (ook zo fijn).

Suzuki (en choppers in het algemeen) komen d'r bij mij nooit meer in.
ben nu aan het kijken/twijfelen tussen een Kawasaki Versys (650/1000 ben ik nog niet helemaal over uit)

of een Yamaha FJR-1300
 
Ik rijd ook niet uitsluitend Harley, ik rijd zo‘n beetje alles wat ik lollig vind.
Nee dat wetn
Ik rij zelf op een VZ800. sinds maart van dit jaar, en ik kan er van zeggen: wat een ongeloofelijk K*tding...

ik heb problemen gehad dat de motor opeens stilviel (losse connectie/bedrading).

Motor is 2 weken geleden opgehaald want de totale inhoud van de brandstoftank was leeggelopen.
motor is een keer zonder reden stil gevallen tijdens een rit, (ook zo fijn).

Suzuki (en choppers in het algemeen) komen d'r bij mij nooit meer in.
ben nu aan het kijken/twijfelen tussen een Kawasaki Versys (650/1000 ben ik nog niet helemaal over uit)

of een Yamaha FJR-1300
Tja zo ken ik er nog wel een paar,als of het Suzuki zijn schuld is dat er dingen mis gaan,dat ligt aan de ouderdom,gebrek aan onderhoud,ondeskundigheid,
noem ze maar op,niet aan het merk,leest een keer het techniek gedeelte op dit forum eens door dan zal je zien dat er geen merk,model of bouwjaar
ontsnapt aan problemen,ook de Yamaha FJR niet.
 
Ik rij zelf op een VZ800. sinds maart van dit jaar, en ik kan er van zeggen: wat een ongeloofelijk K*tding...

ik heb problemen gehad dat de motor opeens stilviel (losse connectie/bedrading).

Motor is 2 weken geleden opgehaald want de totale inhoud van de brandstoftank was leeggelopen.
motor is een keer zonder reden stil gevallen tijdens een rit, (ook zo fijn).

Suzuki (en choppers in het algemeen) komen d'r bij mij nooit meer in.
ben nu aan het kijken/twijfelen tussen een Kawasaki Versys (650/1000 ben ik nog niet helemaal over uit)

of een Yamaha FJR-1300
En dan koop je een FJR/Versys/waar je nog niet overuit bent met een evenzo dubieus verleden en krijg je nog meer problemen zoals spontane ontbranding van het zadel terwijl je net de snelweg oprijdt en dan zijn ook al die types kut en alles en het enige wat je dan nog kan kopen is een step....kortzichtig dit lijkt mij. Zou exemplarische problemen niet meenemen in het nemen van een verkeerde keus. Dat is net zoiets als nooit meer lekkere wijven neuken omdat eentje ooit eens lelijk keek naar je?
 
En dan koop je een FJR/Versys/waar je nog niet overuit bent met een evenzo dubieus verleden en krijg je nog meer problemen zoals spontane ontbranding van het zadel terwijl je net de snelweg oprijdt en dan zijn ook al die types kut en alles en het enige wat je dan nog kan kopen is een step....kortzichtig dit lijkt mij. Zou exemplarische problemen niet meenemen in het nemen van een verkeerde keus. Dat is net zoiets als nooit meer lekkere wijven neuken omdat eentje ooit eens lelijk keek naar je?

Nee dat is niet de volledige reden, ik wil gewoon geen chopper meer, aangezien het totaal niet fijn is om daar lange afstanden mee te rijden, zit sinds april bij een motor-tourclub en de ritten die we daar reden waren gewoon niet geschikt voor het type motor wat ik nu rijd, je stapt doodvermoeid van de motor af, en ik wil iets waarmee ik meer snelheid heb, maar ook langere tijd mee kan rijden. Plus helaas heb ik de motor al gekocht toen ik nog geen rijbewijs had ( ik weet, DOM), en ben er achter gekomen dat het echt niet de motor voor mij is.
 
Nee dat is niet de volledige reden, ik wil gewoon geen chopper meer, aangezien het totaal niet fijn is om daar lange afstanden mee te rijden, zit sinds april bij een motor-tourclub en de ritten die we daar reden waren gewoon niet geschikt voor het type motor wat ik nu rijd, je stapt doodvermoeid van de motor af, en ik wil iets waarmee ik meer snelheid heb, maar ook langere tijd mee kan rijden. Plus helaas heb ik de motor al gekocht toen ik nog geen rijbewijs had ( ik weet, DOM), en ben er achter gekomen dat het echt niet de motor voor mij is.
Ach ik ben inmiddels zo'n 100 motoren verder en weet nog steeds niet wat de ideale motor voor mij is,volgens mij bestaat die niet,
er is altijd wel iets wat niet bevalt ;)
Maar als je voornamelijk langere afstanden wil rijden is een toermotor een goede keuze,zoals inderdaad een FJR,Pan,Goldwing enzzzzzzzzz,
wil je relatief goedkoop rijden is een ST1100 ook een goede keuze,verder zijn ook de Trans-Alp,DL650 goede toermotoren,een maat van mij heeft met beide
heel Europa gezien zonder noemenswaardige problemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan