Drachten Dragrace 16 17 juli

Welke dag kom je ?

  • zaterdag

    Stemmen: 1 8,3%
  • zondag

    Stemmen: 7 58,3%
  • weet niet

    Stemmen: 1 8,3%
  • beide

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
drachten20052266tk.jpg
 
Ja, dat gevoel had ik nou ook in Santa Pod (Engeland) de eerste keer, nog nooit zoiets extreems gezien!

Daarom ga ik dit jaar naar de Hockenheimring, dat gevoel, dat geweld, dat extreme...te gek!
Moet wel zeggen dat als je de Top Fuels gezien hebt, de rest maar "kinderspel" is...
Ja, in Santa Pod wordt dat nog versterkt door die wal waar je op zit, dreun je bijna vanaf :} :}


@ Girl & Techno: Gave plaatjes, goede sfeerimpressie :} :}
 
Twee jaar geleden heb ik een weekend meegedraaid met de crew van Lex Joon tijdens een demo op Zandvoort,toen reed hij nog met wat langzamer spul maar was al wel de snelste man van Nederland.We stonden in een pitbox en natuurlijk kwamen allerlei mensen binnen kijken naar de dragster,tot ie werd gestard...........je stond al te janken en naar adem te happen voor je buiten was en ik heb toen geen gasmaskers gezien ondanks het pure gif waar dat ding op liep.Ik zou eigenlijk meegaan naar verschillende races maar kreeg het op het werk niet voor elkaar,er ging teveel vrije tijd inzitten die ik niet kon opnemen.M'n zwager doet de technische keuring op Drachten en het is wel leuk om zo'n weekend van dichtbij mee te maken,misschien ga ik in augustus wel weer.

Gr.Andre.
 
Ik ga vanavond op mn eigen pc mn eigen aandeel foto's eens resizen en hier plakken. :)
Mn laptop weigert goed dienst te doen met ACDsee B|

Zal wel aan de dampen liggen die hij op heeft mogen snuiven aan Methanol :+

Girl was ook erg blij toen Joon zn auto op Nitro gestart werd en ik het al bij het minste vermoeden op een lopen zette.
Er bleven wel stoere mensen staan bij de wagen , dringen om te kijken _O-
 
Wat waren jouw tijden in St. Truiden?

sorry hoor, heb ik ff gemist

ik heb niet gereden op st truiden, ( heb wel de kriebels na z'n weekend )

het was dit weekend wel een "echt" dragrace weekend
ben onwijs druk geweest met foto's maken en sleutelen
resultaat was er naar, dris heeft het nederlands record nu op z'n naam met 10.54
was jammer dat stephan en frank stuk gingen ,
want eerlijk is eerlijk "die grauwe" kunnen we nog niet hebben met z'n 9.7 dat zijn bijna superstreettwin tijden,
voor de volgende wedstrijd dikkere headers er op kijken of we nog wat meer boven in kunnen winnen.
piet heeft trouwens ook ontzettend goed gereden ( in de finale 10.92 ) das z'n 2 run onder de 11 met nog een gewoon bandje
en nu ik jullie foto's zie heb ik jullie wel gezien, alleen niet herkend :P
ik was die iet wat lompe verschijning met die rood verbrande kuiten :X

cu @ d88 eind augustus
 
Ach ja ik was al blij dat ik uberhout wat op de foto had staan. Het ging mij vaak wel erg snel. Of ik had iemands hoofd of dan weer de luuidspreker er op.

Dave NAda
 
Terug
Bovenaan Onderaan