Vandaag mijn swingarmas en achterwielas weggebracht om te laten kopiëeren/verlengen. Deze man was dus ook duidelijk liefhebber. Verschillende Nortons uit de jaren 30 t/m 60 in al dan niet verspreide toestand, een triumph uit 1919! volledig in briktoestand, husky crosser uit de jaren 70, verschillende bsa´s...ik geloof van de 20 motoren slechts 3 of 4 rijdend maar wel een heerlijke snuffelschuur....4 of 5 featherbedframes, triumph/bsa conische naven liggen her en der verspreid ceriani voorvorken hangen ergens aan een balk te wachten op betere tijden, blokken in alle soorten en maten.....zucht,,,maakt me enorm hebberig maar zoals zo vaak helaas ook de instelling:"ooit ga ik het nodig hebben want ik wil dit nog eens restaureren, dat nog een keer opbouwen etc etc". De goede man mag dus minstens 175 jaar worden, wel een handig adres voor het geval ik "echt" iets nodig heb en ik duidelijk kan maken dat het onder mijn motor hoort te zitten.....nah ja, ik droom rustig verder. Verder 4 nieuw verchroomde uitlaatkransen binnengekregen voor een k1/6 type uitlaat, bedoeld voor de DRESDA maar kan er niets mee, te weinig ruimte naast de framebuizen dus als ik er iemand blij mee kan maken, die mag ze onder de prijs van me overnemen. Kosten totaal waren 59 euro, voor 40 mag het weg. Het plan was de DRESDA op Hardenberg te "showen" gaat helaas niet lukken, assen zijn over 3 week (hopelijk) pas klaar.....