Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Drop's nieuwe barrel !

Klinkt het beetje hetzelfde als ..

.als tijdens het neu...schat?

ja schat?

Doe jij straks de was in de wastrommel...
 
Mooi fietsje....weer een nieuwe voor mij om naar uit te kijken

Gefeliciteerd
Jij hebt mij nog niet staande gehouden, je collega een paar weken geleden wel.
Of ik mn rijbewijs nog wilde houden want mn gedrag stond hem niet aan
 
Zooow, dat was lekker rustig aan sturen
Op terugweg ook nog een voorwiel van de grond gehad op de snelweg. Reed over een hobbeltje net toen ik terug had geschakeld en gas gaf. FF wennen aan het gewicht (dit was incl. bagage op tank) zeg maar

Aantal lui hebben hem inmiddels echt gezien bij een 1 of ander feessie in Delluft
 
stoerebikemangefeliciteerd, en hoe voelt het dat je in de bochten niet meer het gevoel hebt dat je achterkant eerder de bocht door wil dan je voorkant?
 
Leuk dat je hem ook even komt showen hier


Of mag ik alleen maar weten waar je naar aan het kijken bent en verder niet























Feli iig drop***
 
Ja klopt en die aanbieding dat jij het bellenblaas dingetje van het dak mag halen staat nog steeds open.
Zolang die er nog ligt ga ik ook nog even wat op jou dak pletteren
 
Mooie motor Dropkick, ik zal hem wel eens in het echt bewonderen
 
Leuk dat je hem ook even komt showen hier

Ik maak er nog ff geen km's mee, want ik ben druk. A.s. weekend ligt er waarschijnlijk nieuwe set bandjes onder en olie en alles afgesteld. Als dat zo is kom ik wel langes bij iedereen

p.s. 1 klontje en wolkje melk aub
 
Ik maak er nog ff geen km's mee, want ik ben druk. A.s. weekend ligt er waarschijnlijk nieuwe set bandjes onder en olie en alles afgesteld. Als dat zo is kom ik wel langes bij iedereen

p.s. 1 klontje en wolkje melk aub
dus ik kan je op de OBT lijst zetten