Dubbelproject 2x NC30

Ai, das jammer van je circuitdagje.

Ben benieuwd naar het resultaat en stickerwerk.

trouwens, ik heb een pm gestuurd.
 
Duplicolor is geen Motip :N :X

Gaat dat nog een beetje.. die twee samen.. :/

Heb het ooit gedaan DC en Motip samen; werd je niet heel vrolijk van B|

Ben benieuwd naar het resultaat! :)

Zo zo, had ook al gehoord dat de 2 samen niet zo interessant was... Zou wel kunnen dat het toch geen Motip was, stond nogal erg door elkaar in de HUBO (er zat wel degelijk zeker Motip bussen in dat rek)...

Naja; ging alleszins goed; maar wel altijd volledig laten drogen tussen het overschakelen van ene op andere.. ;)
 
Zo zo, had ook al gehoord dat de 2 samen niet zo interessant was... Zou wel kunnen dat het toch geen Motip was, stond nogal erg door elkaar in de HUBO (er zat wel degelijk zeker Motip bussen in dat rek)...

Naja; ging alleszins goed; maar wel altijd volledig laten drogen tussen het overschakelen van ene op andere.. ;)
Drogen én uitwasemen O-)
 
uitwasemen? wth is dat :p
Verf 'wasemt uit'. Ook al is het zo goed als droog, het laat nog steeds wat gas los. Even wat langer laten liggen scheelt vaak als je een echt mooi resultaat wilt; de oude verf gooit dan minder snel roet in het eten ;)
 
aha; wel tussen de kleuren zat sowieso een circuitdag xD. Maar heb 't inderdaad ook 'n eindje laten liggen tussen de types spuitbussen ... blijkbaar goed dus *O*
 
Mini-update:

Omdat ik niet zo'n heil zag in het werken met van die dingetjes die je met de hand kan draaien ... maar gewone standaard bouten nu ook niet echt handig waren ..

Heb ik eindelijk de juiste maat bouten op de zijkuipen geplaatst. Er zaten al bouten op maar die waren M5. De standaard bout die behouden blijft is een M6 ..

Nu kan ik dus alle 3 de bouten losmaken met dezelfde sleutel *O*

Op aanraden van de koning ook kleine beschermringetjes eronder gestoken :Y

M6dingetjes.jpg


m6dingetjesgemonteerd.jpg
 
Ik ben persoonlijk voorstander van origineel honda boutjes, niet goedkoop, maar ik snap dat dat niet nodig is voor op een racer en is natuurlijk onnodig kostbaar. Maar je zou wellicht ook een setje van Pro-Bolt kunnen overwegen...?
 
Nog de stickerzzzzz! Die zijn volledig gemaakt enzo (100 euro all-in) MAAR moeten bij warme temperaturen en met veel zeepzop aangebracht worden .. nog eventjes wachten dus :(
 
Laatst bewerkt:
Heb nog gedacht om 't in de veranda te doen en dan lekker dweilen maar ja ... mn pa denkt nu al dat ik gek ben .. moet 't ook niet erger maken :p
 
je kan m toch wel ff voor ons naar buiten rollen en een mooie foto maken van hoe hij er nu bij staat?
er zitten al wat kleuren op zag ik.
 
IK HEB ZE!

Foto'tjes van Lemmy a.k.a. Vincent Burger voor Motor Magazine.
Copyright behoort dus toe aan Vincent Burger

0003.jpg


0011.jpg


0038.jpg


0047.jpg


0059.jpg


0063.jpg


0067.jpg


0071.jpg


Binnenkort gaan we wat rondrijden op Lezennes (m'n maatjes zijn al geweest), dan zet ik er nog wat foto'tjes op van op circuit ... en dan mag er maar eens een slotje op denk ik ;) .. nog even nagenieten :]
 
Nooit een slotje op een projectpagina gooien O-)

Je weet nooit wat er gebeurt *D

Heb het tijdschrift thuis; supergave foto's *O*

(Stiekem toch benieuwd hoe je er voor in aanmerking komt O-) )
 
Een mooi stel wim, ik heb het artikel al gelezen in motor en dus de fotos ook al gezien, maar hier staan nog wel een paar leuke extra fotos bij.

Waar ik wel ff benieuwd naar ben: wie en hoe heet die vriend van jouw uit Noordost-Groningen, ik woon daar nl ook.

En dan ff over je remmen weet je wel zeker dat alle vlakken die op elkaar liggen wel exact vlak zijn? Deze vlakken moeten echt glad en vlak zijn. Ik heb hier ook een x problemen mee gehad met mn supermoto. Zelf een alu adaptor gemaakt voor een brembo klauw maar aan de verkeerde kant op de vork (binnenkant) gemonteerd, de adaptor bleef een beetje kantelen. het wiel lijkt aan te lopen maar met rijden komt alles gewoon goed vrij.
 
@Borrol

Die vriend is onze Roel, je kan hem steevast in het VFR400 topic terugvinden: VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Het setje van de remmen zat al geruime tijd bij Jason (Micpec) op zn RVF, of het er echt vlak op zit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet wel dat ik krachtig en gelijkmatig kan remmen en dat ik geen ongelijkmatige slijtage op de remblokjes merk .. voor de rest ken ik er iets te weinig van vrees ik :$. Voor zover ik met het blote oog kan zien zit het er wel recht op...

@Nickel

Wel ik denk dat je in de eerste plaats je projecten moet afmaken .... :9 .
Nee denk dat het puur subjectieve "he dat kan leuk zijn"-gevoel is. Ik had het alvast ook niet verwacht plots in een motormagazine te staan 8-)
 
Laatst bewerkt:
@Borrol

Die vriend is onze Roel, je kan hem steevast in het VFR400 topic terugvinden: VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Het setje van de remmen zat al geruime tijd bij Jason (Micpec) op zn RVF, of het er echt vlak op zit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet wel dat ik krachtig en gelijkmatig kan remmen en dat ik geen ongelijkmatige slijtage op de remblokjes merk .. voor de rest ken ik er iets te weinig van vrees ik :$. Voor zover ik met het blote oog kan zien zit het er wel recht op...

@Nickel

Wel ik denk dat je in de eerste plaats je projecten moet afmaken .... :9 .
Nee denk dat het puur subjectieve "he dat kan leuk zijn"-gevoel is. Ik had het alvast ook niet verwacht plots in een motormagazine te staan 8-)

Alleen woont Roel niet in Groningen, maar in Drenthe, bijna Duitsland en/of Overijssel eigenlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan