Winterprojectje NC30 deel II

Hoe lang gaat dit projectje nog duren?

  • Het duurt al 1,5 jaar, dus kan nog wel een jaartje bij

    Stemmen: 20 43,5%
  • Minimaal tot na de zomer

    Stemmen: 3 6,5%
  • Voor de zomer

    Stemmen: 18 39,1%
  • Binnen 2 maanden

    Stemmen: 3 6,5%
  • Binnen 1 maand!!

    Stemmen: 2 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    46

Cathje

MF veteraan
21 mei 2004
24.206
15
FR
Aangezien de winter vorig jaar ongeveer in april eindigde, heb ik toen mijn winterprojectje gestopt. Mede vanwege andere bezigheden, m.n. revalidatie.

Hier vinden jullie deel 1 van mijn winterprojectje, de wederopbouw van mijn NC30 na een noodlottige crash met een grote labrador (r.i.p. '( )

De huidige staat, waarmee ik ongeveer een kleine 1000 km heb rondgereden:

full



Wat moet er nog gebeuren:
- kuipwerk schuren
- spuitwerk en bestickering
- velgen zandstralen en poedercoaten

- evt nog wat goodies als nieuwe stepjes, stuurhelften e.d.


eerstvolgende wat gaat gebeuren:
- afspraak met de spuiter voor offerte van het kuipwerk incl het overige schuurwerk 10/01/2007
- alles laten spuiten en bestickeren 20/10/2007
- nieuwe olie en filter (is afgelopen maandin december 2006 bij de VFROC synchronisatiedag al netjes gesyncht *O* )
- accu aan de optimate voor ik weer hetzelfde probleem als afgelopen zomer krijg :X note to self


zodra er iets van bovenstaande lijstje afgestreept kan worden, kom ik wel met een update :Y
 
Laatst bewerkt:
ohja, nogmaals gewenst eindresultaat:

vfr.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha, t ligt al weer veel te lang stil...
gaat helemaal goed komen... binnenkort draag ik alles over aan de spuiter :Y
 
1 maand gestemd. Je gooit die kuip bij een spuiter binnen, de velgen bij de poederkootboer en ondertussen schroef je de stepjes erop. Twee weken voor de profi's, weekendje alles in elkaar zetten. What's the big deal? 8-)
 
Hopelijk word dit topic niet zolang als de vorige,dus handen uut mouwen en deran ! :+


Suc6 Cathje en maak er iets moois van ! :9~
 
gaat zeker mooi worden :Y
zodra mn remrevisiesetje voor de ZXR binnen is, ga ik het kuipwerk meenemen naar de dealer, en vanaf daar gaat t door naar een motorspuiter *D
 
tsss... weer oude database terug |(

iig, vandaag opgebeld door MCA dat mn revisiesetje binnen was, dus meteen ff de kuipdelen die kant op gebracht. dinsdag gaat alles naar de spuiter voor een kostenplaatje *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan