Ducati 749 info plz..

jawel, maar dit is de eerste sportfiets voor mij, dus veel meer hoeft denk ik niet, tock vind ik die 750 en de 900 ss erg mooi(zwart)
Ook nog maar een testrit maken en betaalbaar, paar dikke pijpen eronder en los!
 
Die Remus pijpen zijn om te :r Helpen vakkundig het complete design om zeep. Ik vind 2 dempers op een 749/999 geen gezicht. D'r moet gewoon een platte brede demper onder. Liefst de Termignoni ... met carbon cover is die erg :9~
:^

Startwin bouwt zelf uitlaten... En die maken ook een hoop geluid kan ik je vertellen...En volledig carbon :9~
 

Of een 749 in zwart... :9~

f09_800x600.jpg


f11_800x600.jpg
 
DuC-MaN -> Mooi hè, matzwart. Das echt m'n droommotor. Die bovenste afbeelding staat me al een tijdje uit de dagen op m'n bureaublad. Heerlijk! :9~

Enneh, voor de topicstarter, onder een Duc horen Termidingessen! :} :}
 
die termi's zijn 1800 euro incl chip en bochtenset...
fokking duur dus...

en ik heb op een 749 gereden..motorisch heel fijn ding...remmen zijn heel goed, maar de vering vond ik niks en die standaard evo's geven mij niet het gevoel om er mee te rossen....
(ik heb 5 of 6 rondjes circuit de carole gereden afgelopen weekend met die 749s)

oja..ik ben 1.88 en ik had niet echt een probleem om er op te zitten ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik weet hoe gevaarlijk het is om een Ducati topic te openen, schop ik hierbij maar een bejaard topic omhoog :+

Ik ga dus ook een Duc kopen...

Wat ik graag wil weten is wat ik het beste kan doen...

Een 748 of een 916. En wat zijn de voor/nadelen van de bij de fietsen (nix gaan zeggen over onderhoud! :P )

[edit] beetje verkeerde titel zie ik nu |( ... maarja bedoel toch ech de oude 748 ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik weet hoe gevaarlijk het is om een Ducati topic te openen, schop ik hierbij maar een bejaard topic omhoog :+

Ik ga dus ook een Duc kopen...

Wat ik graag wil weten is wat ik het beste kan doen...

Een 748 of een 916. En wat zijn de voor/nadelen van de bij de fietsen (nix gaan zeggen over onderhoud! :P )

Ik heb alleen op de 916 gereden. Kan wel zeggen dat je conditie goed moet zijn om die machine te rijden! Van mij wassie niet goed, dus had ik overal spierpijn de volgende dag van 1,5 uur rijden... :(

Maar echt het geluid is SOOOOOO bizar! :9 En rijd op zich wel goed denk ik, want ik reed een half gesloopte.... Ook het koppelingshendel was door de helft en de linker handvat gleed iedere keer weg, dus mijn mening telt niet echt. Desondanks toch genoten! :) :]

Zou er een kopen bij een betrouwde OFFICIELE Ducati dealer met garantie. Denk dat je dan goed zit. Hoor veel goeds over Biggelaar. Misschien wat duurder? Ik weet het niet, maar denk dat het wat zekerheid beter is.
 
Ik heb alleen op de 916 gereden. Kan wel zeggen dat je conditie goed moet zijn om die machine te rijden! Van mij wassie niet goed, dus had ik overal spierpijn de volgende dag van 1,5 uur rijden... :(

Maar echt het geluid is SOOOOOO bizar! :9 En rijd op zich wel goed denk ik, want ik reed een half gesloopte.... Ook het koppelingshendel was door de helft en de linker handvat gleed iedere keer weg, dus mijn mening telt niet echt. Desondanks toch genoten! :) :]

Zou er een kopen bij een betrouwde OFFICIELE Ducati dealer met garantie. Denk dat je dan goed zit. Hoor veel goeds over Biggelaar. Misschien wat duurder? Ik weet het niet, maar denk dat het wat zekerheid beter is.

Zal idd. bij Biggelaar in onderhoud gaan. En goede conditie... tja

Ik sport doe aan fitness en ben al 20 jaar bewoner van deze planeet dus... :P
...ik kan wel wat hebben ;)

Je moet er wat voor over hebben om zo'n machine te rijden
 
DuC-MaN -> Mooi hè, matzwart. Das echt m'n droommotor. Die bovenste afbeelding staat me al een tijdje uit de dagen op m'n bureaublad. Heerlijk! :9~

Enneh, voor de topicstarter, onder een Duc horen Termidingessen! :} :}

Ik heb net mijn 749Dark gekregen..Bevalt prima..Nu nog een termignoni (zonder carbon)...
 
als nieuwkomer tussen de sportfietsen graag de volgende info. Ik ben voornemens een ducati 749 aan te schaffen. Kan ik een beetje knap zitten op deze fiets met mijn 1.90 lange lijf, of moet ik daarna uit elkaar getrokken worden door een thaise?

Zijn er trouwens andere uitlaatpijpen beschikbaar voor die 749? De standaard lijkt mij niet een al te daverend geluid uitkomen.
Broertje heeft er een 749 aangeschaft, hij is 1,87 lang heeft geen problemen met zijn lengte. een 916/748 zijn krapper om op te zitten.
Uitlaten, hij heeft ze er van BOS onder gemonteerd mooi geluid.
kijk ook eens bij Star twin die maakt hele mooie hiervoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan