Ducati 848-1098-1198 Topic Deel 10, met lekker veel koppel !

Dat is klote Tony. Is er een mogelijkheid voor je om dat eerst te testen? Zou zonde zijn om een bul €€€'s uit te geven als het toch iets anders blijkt te zijn.
 
Heeeeuhhjjjj

Daar ben ik weer *D

Heb recent het 1098r blok ook verkocht. Nu opzoek geweest naar een nieuwe R omdat ik nu zonder motorblok zit... |( |( en heb er 1 gevonden *O* . Het blok en de remhendels blijven in mijn bezit!!!! :):P

Rest van de fiets zal zowel hier, bij mijn dealer als op ebay worden aangeboden.

Wacht niet te lang en sla je slag! :)

Foto's worden vanavond geupload.
 
Laatst bewerkt:
Gezien en beantwoord, ik meld mij hier vanmiddag/vanavond over terug. Kan foto's op een of andere manier niet uploaden.. de links werken niet.

straks even op een andere browser proberen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd, bij deze de foto's

D8etQTY.jpg


PqqDlCj.jpg


F1FEKPp.jpg


Mvg.

Kevin
 
Wel leuk dat zowel Ducati Zaltbommel als Akrapovic NL je veel rijplezier wensen op je 1098 :D Heb je ze niet verteld van je plannen?
 
Als je race kuipen zoekt, die van de 1098r hierboven zijn ook te koop :)

Ps, heeft iemand biggelaar gecontact ten aanzien van een 1098 blok in een 848 hangen? Iemand heeft dit verzocht en mocht dat iemand zijn van hier dan weet die persoon niet wat hem gaat overkomen zodra hij een rondje gaat :P
 
Trouwens bovenstaande 1098r ex het blok is nog steeds geheel in de aanbieding. Biggelaar heeft hem vandaag opgehaald en begint morgen met het demonteren. Vanaf dat moment kan ik specifieke foto's van de onderdelen uploaden. Het onderdeel direct via biggelaar kopen is natuurlijk ook een optie.

Hoor graag van jullie.
 
Als je race kuipen zoekt, die van de 1098r hierboven zijn ook te koop :)

Ps, heeft iemand biggelaar gecontact ten aanzien van een 1098 blok in een 848 hangen? Iemand heeft dit verzocht en mocht dat iemand zijn van hier dan weet die persoon niet wat hem gaat overkomen zodra hij een rondje gaat :P

Dom vraagje misschien, Maar waarom niet gewoon een 1098 kopen? lijkt me handiger en een goedkopere optie dan al dat gesleutel?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan