Als je de motor ook voor circuit gaat gebruiken is een stuurdemper altijd aan te raden. Geklapper van je stuur heb je vrij snel op circuit als je een beetje door rijdt en de demper controleert/voorkomt dat.Ik heb zelf op de 1098 een Bitubo stuurdemper en doet z'n werk prima vind ik.
Neem aan dat je je SP2 bedoelt? Denk dat die motor een stuk zwaarder is en veel minder vermogen heeftJa, circuit en een beetje doorrijden dat is zeker wel het plan. Mijn vorige motor (een 90graden twin 1000, maar dan van een heel ander merk ) had hem totaal niet nodig, en ik schroef niet graag dingen op m'n motor die niet nodig zijn .
Ik had echter bij de eerste twee ritjes met de 848 al het gevoel dat deze het misschien wel prettig zou vinden. Tankslappers zit ik niet op te wachten, dan moet ik m'n onderboek zo vaak wassen. Ik ga op zoek.
Mooie video's hadden die gasten altijd. Rijden kunnen/konden ze wel. Nog opgenomen met zo'n oude bulletcam in resolutie 640x480 oid en een recorder in een heuptasje. Mooie tijden.
Neem aan dat je je SP2 bedoelt? Denk dat die motor een stuk zwaarder is en veel minder vermogen heeftMaar goed, aanrader om te doen.
Ik heb ooit een video verslag gezien van het Engelse "Fast Bikes Magazine" over de 996, TL1000 en VTR. Gingen ze asociaal gummen door Frankrijk. Wat ik me nog kan herinneren is dat de Ducati toen al veruit de best sturende van de drie was. En de 848 stuurt nog weer beter.
Oh, Okee. Kijk, weer wat geleerd...
Nou weet ik niet in hoeverre die gasten in de WSBK e.d. de geometrie nog aanpassen...
Overigens ben ik geen afzeiker van alles wat geen Ducati is hoor. Zelf ben ik ook groot fan van Honda's.
SP2 altijd al een mooie motor geweest. Radiateuren aan de zijkant, wit/zwart. Mooiste kleurstelling vind ik de Castrol editie.Hahahaha, ja, dat is de VTR inderdaad. Niet de VTR SP1/SP2. Die twee zijn niet te vergelijken. Ik begrijp dat jullie graag vergeten dat de VTR SP1 in z'n eerste jaar (2000) direct WK Superbikes won met Colin Edwards erop. En hij deed dat in 2002 weer met de SP2.
Die vind ik ook prachtig !
En nou opzouten hier met die Japanse rotzooi !
lijkt er idd wel op
Overigens, ik geef het niet veel kans hier, maar mijn 1198s moet de deur uit nu ondertussen..
rij er niet meer op (iets met gezinsuitbreiding en tijd en nut).
Mocht iemand interesse hebben in evt een circuitfiets of voor erbij
44k km,
opties: alu tank, carbon bug, leo vince titanium systeem en nog een boel meer
edit: foto gevonden van even geleden
https://www.motor-forum.nl/media/20160130_130628a-jpg.1282890/full
Overigens, ik geef het niet veel kans hier, maar mijn 1198s moet de deur uit nu ondertussen..
rij er niet meer op (iets met gezinsuitbreiding en tijd en nut).
https://www.motor-forum.nl/media/20160130_130628a-jpg.1282890/full
6k voor een 1198s. Wat is de adder?een 1198 geen idee, deze "s" : Eur 6k
Ik heb zelf geen interesse, ik vind mijn 1098 prima voor nu. En idd wat duc of prunes zegt; de inruil-/verkoopwaarde van de 1098 is dan ook zo weinig dat ik hem liever houd.meer mag ook
iedereen loopt te bitchen over "hoge kmstand" (heb m zelf gekocht met 32k, maar dat was "prima", je kent t wel).
Nu staat er 44k op.
Hij heeft veel buiten gestaan en ik heb er ook in de regen en winter mee gereden en dat is te zien aan diverse plekjes en schroefjes die wat corrosie/roest hebben.
je bent welkom om te kijken
6k nu omdat vorig jaar de biedingen van motorzaken bleven steken bij 6,5. Nu zijn we een jaar verder (en 200km bij de kmstand opgeteld).
Hij staat er maar te staan...