Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Duc doet het weer . Op Brno hadden we de zekeringen nog gecheckt, helaas niet goed genoeg. Zekering van de brandstofpomp was kapot maar was toch wel vrij lastig te zien. Leermomentje weer om de volgende keer gewoon de zekeringen uit te wisselen met de reserves, puur om het 100% zeker uit te kunnen sluiten. Gelukkig geen enorme kostenpost en gebeurd op de laatste rijdag en niet de eerste. Aangezien die zekering waarschijnlijk niet zomaar kapot gaat kan de root oorzaak heel goed bij de pomp zelf nog liggen denk ik, of elektrisch.
Desalniettemin ploft ie voorlopig weer lekker. Hierbij even wat foto's. Hij ging toch wel als een kanon hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben info aan het vergaren om eventueel een 1098 aan te kopen in de toekomst.
Wat zijn de voor- en nadelen van een 1098.
Serviceintervals, pijnpunten en met welke aanpassingen kan je een verschil maken.
Op hoeveel km moeten welke belangrijke/dure onderdelen,riemen... vervangen worden? Vind ik redelijk belangrijk bij aankoop.
Volledige uitlaatlijn of enkel dempers veranderen?
Rijdbaar in stadsverkeer of continue koppeling inhouden?
enz...
[afbeelding]
Dat zou heel goed kunnen, was een keer met de motor naar het werk. Was er een lekker dagje voor. Valt me elke keer weer op hoeveel bekijks je trekt met de motor Waar zag je me?Gisteren volgens mij Giel0 gespot in Alkmaar
Klopt, je zit vaak te klooien tussen ze 1 en 2. Oplossing; kleiner voortandwieltje, dan kun je hem in zn 2 nemen.Goedemiddag allemaal!
Afgelopen zaterdag trotse eigenaar van een 848 . hartstikke blij mee helemaal omdat het één van de mooiste motoren is die er is naar mijn mening.
Ik heb wel een kleine vraag. Rijden jullie ook voornamelijk in de eerste versnelling over de rotonde en langzame afslagen? Ik heb constant het gevoel in de 2 namelijk dat hij me af zou kunnen slaan. De toeren zijn vrij laag (beetje bokkend) en ik wil wel trekkend blijven in de bochten (dus niet teveel koppeling erbij in zetten) dus lijkt de eerste versnelling mij de perfecte oplossing. Ervaren jullie dat ook zo? Of zie ik dit helemaal verkeerd?
Vondelstraat, richting kooimeerplein. Reed je op een zwarte S1000RR tegemoet.Dat zou heel goed kunnen, was een keer met de motor naar het werk. Was er een lekker dagje voor. Valt me elke keer weer op hoeveel bekijks je trekt met de motor Waar zag je me?
Vanmorgen ook nog in Alkmaar een 1198S of SP gespot. Het geluid viel nog wel mee wat eruit kwam met Akra's.
Klopt, je zit vaak te klooien tussen ze 1 en 2. Oplossing; kleiner voortandwieltje, dan kun je hem in zn 2 nemen.
Zoiets;Hier heb ik ook wel oren naar. Weet je meer over dat tandwiel? Is dat een specifiek type of naam?
Koppeling gebruiken.
Of beter achter van een 39 naar 41 gaan, heb je ook geen last van het voorwiel,dat alsmaar de lucht in wil bij 14 tandjes voor.
Welk merk tandwiel je gebruikt maakt niets uit. Ze zijn allemaal even goed.
Heeft er iemand launch control op zijn 1098 ingebouwd?
Ik vond dit, geen idee welke systemen er nog zijn...?
http://www.mshmotorparts.nl/gripone-p3-traction-control-system.html
Een Lithium accu heeft toch een andere manier van opladen nodig?