Ducati 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de mijne dit weekend ook opgehaald, uit Engeland!

full

full

full

full

full


*O*
 
Proficiat *O*

Welke kleur en waar heb je hem gekocht ?

Een fijne witte! :] *O* .. heb nog ff de originele uitlaatjes eronder gelaten totdat ik meer weet over wat er te krijgen is allemaal.. (vinden de buren ook fijn.. )
Heb 'm bij motoport Vianen gekocht.. (Om de hoek bij me zeg maar.. )
 
Laatst bewerkt:
Een fijne witte! :] *O* .. heb nog ff de originele uitlaatjes eronder gelaten totdat ik meer weet over wat er te krijgen is allemaal.. (vinden de buren ook fijn.. )
Heb 'm bij motoport Vianen gekocht.. (Om de hoek bij me zeg maar.. )

Termi's natuurlijk !!!! :+
 
Een fijne witte! :] *O* .. heb nog ff de originele uitlaatjes eronder gelaten totdat ik meer weet over wat er te krijgen is allemaal.. (vinden de buren ook fijn.. )
Heb 'm bij motoport Vianen gekocht.. (Om de hoek bij me zeg maar.. )

Gaaf hoor, gefeliciteerd! *O*

Ik vind zelf de ZARD en de Akropovic dempers mooier dan de Termi's.
 
Heb zaterdag weer 100km erbij gezet op m'n duc 848. Ik zit nu op 430km, mag 'm bijna opentrekken :P

Enne.. heb 'm ook nog standaard, maar wat een reakties op de weg joh! Geniaal hoe gasten mee gaan scheuren in golfjes enzo :P
 
Heb zaterdag weer 100km erbij gezet op m'n duc 848. Ik zit nu op 430km, mag 'm bijna opentrekken :P

Enne.. heb 'm ook nog standaard, maar wat een reakties op de weg joh! Geniaal hoe gasten mee gaan scheuren in golfjes enzo :P

Dan moet je meer gas geven :+ :+
 
Ik las net je verhaal op het centrale topic; Mooi hoor!!! Een mooie onderneming, vast een boel lol op de boot, een zeer mooi verhaal voor later en bovenal een mooie motor erbij *O*

Reken maar, we hebben ons goed vermaakt op de boot, en in Engeland ook!

Nu alleen nog even wachten tot het april is want pas dan staat de eerste circuitdag, ben erg benieuwd hoe die zich op het circuit gaat gedragen!
 
Blijft een mooie plaat! :}





PS: Kan iemand een foto maken hoe de aansluiting zit van de topkuip met de luchthappers? Mijn luchthappers sluiten namelijk niet helemaal aan... ik zal er zelf binnenkort een keer een foto van maken zodat jullie zien wat ik bedoel.
 
zo kan het natuurlijk ook :}


mijn oplossing was iets goedkoper:

[afbeelding]

:}

Kriebelde inderdaad wel toen we bij Cadwell Park waren, dus even verder een achteraf weggetje gezocht en de motor maar weer van de kar gehaald! :X :+

@ mozilla

gefeliciteerd, goede keus!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ahh... de NCR 848! :9~

Die mannen hebben afgelopen jaar de titel gepakt in Noord Amerika of Canada geloof ik.

full
 


Met Valter Bartolini.......die gast kan wel knallen, heb hem ook aan `t werk gezien met een Millona One Shot tijdens de DCR en dat was :} :}

Verder vind ik het wel een belachelijk groot bedrag wat er gevraagd wordt voor deze 848 in NCR uitvoering. De One Shot is goedkoper en in mijn ogen ook een heel stuk exclusiever........niet om de 848 af te zeiken hoor, maar wat die fiets moets kosten kun je een 848 heel wat mooier opbouwen!! Verder is NCR.... :9~ :9~ :9~ :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan