Ducati 996

Ik haak af, als je reden wil mail je maar. zo niet ook prima :)
 
Laatst bewerkt:
Jeezus, als student... :9~ Nu al het ultieme in je leven bereikt :P Licht je de IBG op ofzo? Voelde ik me al wat met me cbr.... ;)
Succes met de verkoop anyhow
 
Ben vanmiddag, op weg naar NinjaViper, onderuit gegaan op een afritje. Had hem net supermooi gepoetst enzo, maarja..... nu ziet ie er dus niet meer zo mooi uit.
 
Steeds harder gassen tot je afstapt, beetje respectloos tegenover dit heilige italiaanse materiaal.. :X

Ben wel blij dat je niet om zo'n lantaarnpaal langs bestwest bent gevouwen :Y
 
Steeds harder gassen tot je afstapt, beetje respectloos tegenover dit heilige italiaanse materiaal.. :X


Ja Ronald is niet de gemiddelde duc rijder idd _O-

- Max 4000 km per jaar (zondags rijden) :N
- Ritjes van niet langer dan 50km naar het terras en terug puur om te posen :N
- Bt010 of soortgelijke harde band monteren waar je lekker lang mee
rechtdoor kan om de kosten te drukken :N
- Schaamranden van 3 cm :N
- Niet in de regen rijden :N
- Meer praten over de duc dan erop rijden :N
 
Hij had er nog wel aan zitten denken om hem in te ruilen zonder bijbetaling. Vandaag gaat de expert kijken hoe het zit, misschien is ie wel total loss. Dan is het denk ik idd niet meer zo interessant voor hem. Maar voor mij is die gixxert ook niet meer zo interessant omdat er straks ws iets gaat komen wat niet zo duur is in de verzekering. Waarschijnlijk wordt het wa verzekeren, want nu is all-risk straks echt niet meer te betalen.
 
He Ronald,

Klote voor je man.........btw heb je die broek nog (ooit eens gekocht van mij in Deventer) of heb je het al weer doorverkocht?

Succes verder met je en het ga je goed bij je eventueele nieuwe bike!
 
Daás fucking ongelofelijk !!

Hoe krijg je het voor elkaar man :?

Misschien kan je voor het verzekeringsgeld een 750 ie kopen ?

Sterkte met de strijd (tegen de verzekeringspartij die lui proberen je altijd te naaien)

ps.haal je wel je 3400 pleuries ee n klein beetje terug

ps. 2 maak er een vette fighter van !!! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan