Ducati 999 S of R ???

Ducati 998 2002
Prachtige originele 998 uit 2002. Motor heeft 25000km gelopen en verkeert in zeer goede staat. Volledig origineel en een klassieker in de dop. farachi uitlaten zitten er op en de standaard uitlaten zitten er bij boekjes aanwezig en net een groete beurt gehad en niewe banden ook
prijs € 14.000
full

ik ken de eigenaar van de fiets en ik moet zeggen hij is er zuiniger op dan op zijn vrouw en wat betreft het vaker kapot gaan dat is verleden tijd.
vanaf de 2000 modellen valt dat heel erg mee en zijn ze vergelijkbaar met de japanners.
kijk naar de hond vtr sp1 italiaans hand werk ook en die gaat ook nooit kapot.
deze fiets is te koop dus als er intresse in is dan hoor ik het wel

kkris@xs4all.nl
 
een cursist bij ons (ik instructeur o.a. voor race-academy.nl)die had zo n ding....en ik heb aan hem gevraagd of ik er een paar rondes op mocht rijden ....

(dit geldt hetzelfde voor de mille R rijder...)

Tja das dan wel weer leuk van zo'n baantje he? ;)
Als ikkke later groot ben en heeeeeeeeel goed kan brommeren moet ik dat oolk maar es gaan doen :9~
 
Ducati 998 2002
Prachtige originele 998 uit 2002. Motor heeft 25000km gelopen en verkeert in zeer goede staat. Volledig origineel en een klassieker in de dop. farachi uitlaten zitten er op en de standaard uitlaten zitten er bij boekjes aanwezig en net een groete beurt gehad en niewe banden ook
prijs € 14.000
(Afbeelding)
ik ken de eigenaar van de fiets en ik moet zeggen hij is er zuiniger op dan op zijn vrouw en wat betreft het vaker kapot gaan dat is verleden tijd.
vanaf de 2000 modellen valt dat heel erg mee en zijn ze vergelijkbaar met de japanners.
kijk naar de hond vtr sp1 italiaans hand werk ook en die gaat ook nooit kapot.
deze fiets is te koop dus als er intresse in is dan hoor ik het wel

kkris@xs4all.nl

Heren heren heren,

even voor alle duidelijkheid......ben op zoek naar een 999 en geen 916 variant.GOED LEZEN DUS!! ;) En dan met name vergelijkingsverhalen en geen verkoopspam!

Vindt een 999 echt gewoon veel mooier,........smaak is persoonlijk he?? 8-)

En inderdaad is een Duc tegenwoordig niets minder betrouwbaar of duuurder in onderhoudt dan een Jappie.
 
Onderhoud. Ja, laat mij niet lachen. Ik was bij Van Biggelaar. Leek trouwens wel een motorsloopbedrijf als een motorzaak. Overal losse onderdelen. En rijjen met ducati's die uit elkaar lagen om wat reden dan ook. Die beaamde zelf dat een Duc meer onderhoud nodig heeft. Dus wie ben ik dan om dat te bestrijden. Tuurlijk zien ze er gelikt uit, maar als je een paar keer stil hebt gestaan, dan praat je wel anders. Zo zie ik het , maar een jap gaat minder snel stuk.
Oh ja en dat sturen op een ZX 10 of een 999 is voor mij net zo goed. Ook een zx10 stuurt als een scheermes. Ga er maar eens op rijden. Gr gizmo
 
Onderhoud. Ja, laat mij niet lachen. Ik was bij Van Biggelaar. Leek trouwens wel een motorsloopbedrijf als een motorzaak. Overal losse onderdelen. En rijjen met ducati's die uit elkaar lagen om wat reden dan ook. Die beaamde zelf dat een Duc meer onderhoud nodig heeft. Dus wie ben ik dan om dat te bestrijden. Tuurlijk zien ze er gelikt uit, maar als je een paar keer stil hebt gestaan, dan praat je wel anders. Zo zie ik het , maar een jap gaat minder snel stuk.
Oh ja en dat sturen op een ZX 10 of een 999 is voor mij net zo goed. Ook een zx10 stuurt als een scheermes. Ga er maar eens op rijden. Gr gizmo

Even een correctie.... Een Ducati heeft niet meer onderhoud nodig. Een Ducati heeft zijn onderhoud meer nodig. Een Japanse fiets kan waarschijnlijk langer doorrijden zonder onderhoud. Een Italiaanse fiets heeft nu eenmaal wel op tijd z'n onderhoud nodig.

En er staan zoveel motoren bij Biggelaar omdat ze het zo ongelovelijk druk hebben met onderhoud plegen. Iedereen wil zijn motor daar in onderhoud hebben.

Stuk gaan doen ze niet meer zomaar... behalve als er een knuppel op rijd die nooit van warmrijden of onderhoud gehoord heeft.
 
ja, naast onderhoud gaan er ook dingen stuk
Ik sta bij Zaanstad motoren op een zaterdag. Komen er twee 999 aan. Loopt er een verkoper naar buiten. En vraagt hoe die bevalt. De man zegt dat hij goed bevalt, maar dat hij wel een lijstje heeft voor zijn komende beurt. Startte niet goed. Rammeltje hier. Olielekkage, en ga zo maar door. Leuke fiets zo'n nieuwe ducati... Gizmo
 
ja, naast onderhoud gaan er ook dingen stuk
Ik sta bij Zaanstad motoren op een zaterdag. Komen er twee 999 aan. Loopt er een verkoper naar buiten. En vraagt hoe die bevalt. De man zegt dat hij goed bevalt, maar dat hij wel een lijstje heeft voor zijn komende beurt. Startte niet goed. Rammeltje hier. Olielekkage, en ga zo maar door. Leuke fiets zo'n nieuwe ducati... Gizmo

- Honda Pan European laatste model...
- Suzuki TL 1000S
- GSXR 750W en doorrottende uitlaten
- Yamaha olieboten
 
Laatst bewerkt:
Het zijn allebei mooie apparaten om te zien en waarschijnlijk ook om op te rijden :]

Dat gezeik over meer onderhoud en stuk gaan, beetje afgezaagd allemaal. Je rijdt tenslotte een mooie en unieke motor en waarschijnlijk neem je dan dit soort zaken op de (dure) koop toe (als ze al waar zijn).

Succes met je keuze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan