ducati club race 2008

Plaatjes graag !

Voral van de supermono's ! :P

de ducati supermono
crw_032501.jpg


meer foto's > www.cobusfoto.nl
 
Op racesport.nl en omroepmeppel.nl en regiomeppel.nl staan veel meer foto's

Deze kun je gratis downloaden op de laaste 2 website's
wat mooi voor ons is natuurlijk.
 
Leuk k*tweekend gehad!
Leuk= 2 daagjes circuitsfeer, sleutelen en rijden
k*t= sleutelen, sleutelen en sleutelen.
Eigen schuld, dikke bult, natuurlijk! Had ik maar wat uitgebreider moeten testen voor ik zaterdag de baan opging. Ik had deze winter de geometrie van de motor veranderd. Ik had nu wel enkele circuitsessies op een klein circuitje in Frankrijk afgehaspeld maar die snelle baan van Assen voelde wel even anders aan. Bijna iedere bocht dacht ik dat ik er afgegooid zou worden. De rondetijden bevestigden dat het inderdaad niet veel soeps was. Met een langere eindoverbrenging (dan vorig jaar) had ik dit toch wel even graag anders gezien. Gelukkig was daar Ohlins-Rooske die de veringsperikelen op zich nam. 2 Duimen omhoog voor deze man hoe hij zich inzette om mijn fiets rijdende te krijgen. Topservice. Helaas had hij niet alle materiaal voor handen om er een prima schokdemper van te maken. Toch kon ik er in de tweede training 3 seconden afnijpen met een nog steeds niet-vertrouwd aanvoelende motor. Maar mijn gehoopte 2' bleef ver uit. Dat het dan ook nog eens pijpestelen ging regenen (en de Michelin Power Race rubbers) was genoeg om forfait te geven. Helaas, maar volgende keer beter.

08AH4597-291.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk k*tweekend gehad!
Leuk= 2 daagjes circuitsfeer, sleutelen en rijden
k*t= sleutelen, sleutelen en sleutelen.
Eigen schuld, dikke bult, natuurlijk! Had ik maar wat uitgebreider moeten testen voor ik zaterdag de baan opging. Ik had deze winter de geometrie van de motor veranderd. Ik had nu wel enkele circuitsessies op een klein circuitje in Frankrijk afgehaspeld maar die snelle baan van Assen voelde wel even anders aan. Bijna iedere bocht dacht ik dat ik er afgegooid zou worden. De rondetijden bevestigden dat het inderdaad niet veel soeps was. Met een langere eindoverbrenging (dan vorig jaar) had ik dit toch wel even graag anders gezien. Gelukkig was daar Ohlins-Rooske die de veringsperikelen op zich nam. 2 Duimen omhoog voor deze man hoe hij zich inzette om mijn fiets rijdende te krijgen. Topservice. Helaas had hij niet alle materiaal voor handen om er een prima schokdemper van te maken. Toch kon ik er in de tweede training 3 seconden afnijpen met een nog steeds niet-vertrouwd aanvoelende motor. Maar mijn gehoopte 2' bleef ver uit. Dat het dan ook nog eens pijpestelen ging regenen (en de Michelin Power Race rubbers) was genoeg om forfait te geven. Helaas, maar volgende keer beter.

[afbeelding]


Grappig....ik stond erbij toen je met je MG bij Rooske stond en idd die beste man liet geen spaan over van je achterschokbreker.......Leuk om te lezen dat het toch een stuk is verbeterd en je hebt een hele gave machine....petje af!!! :9~
 
Mary, hoe is 't nu met Cor ???


hoi govert

mijn vader kan zich iets beter bewegen maar is nog gauw moe heeft nu alleen nog pijnstillers hij heeft veel pijn in zijn nek en kan die moeilijk bewegen

de motor wil hij weer verkopen het vertrouwen is weg omdat hij niet weet waarom hij gevallen is hij vraagt zich dit nog steeds af ik heb nu een mail gestuurd na assen of een van hun daar het kan vertellen wat er is gebeurd
ad kievit heeft foto's van het ongeluk gemaakt staan op zijn site maar dan is mijn vader al gevallen hij wil heel graag weten wat er gebeurt is en waaronm hij is gevallen

mijn vader zit alweer vol met plannen wat hij allemaal wil

hij wil graag op oschersleben rijden dit is geloof ik in juli hij rijd dan met de laverda

maar eerst maar zien of hij fit genoeg is morgen gaat hij na fysio misschien dat hun daar iets kunnen doen

mary
 
Laatst bewerkt:
Nou, het is wat hè Mary... Ik blijf het een heel sneu verhaal vinden, erg vervelend. Ja het hoort bij racen, maar vallen is nooit leuk en nog minder leuk dat het Cor betrof met zijn nwe fiets. Doe em beslist alle beterschap van mij en mail anders zijn telefoonnummer graag ook even, neem ik contact met em op!!

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat je in elkaar wordt geslagen zodra die Duc lui een Honda zien.
Waarom zou je het terrijn niet op mogen rijden met een ander merk?


Ik ben op mijn motor geweest (CBR1000F) was geen probleem.
als je mij ziet dan slaan me niet zomaar inelkaar.
ps ik heb die dag *O* *O* met mijn zoon geweldig genoten.
ben bezig met een Motor Guzzi Caferacer, deze neem ik volgend absoluut mee.
trouwen mijn oudste zoon is vandaag geslaagd voor zijn motorrijbewijs, heeft een Kawasaki GPZ 600R
 
Ik ben op mijn motor geweest (CBR1000F) was geen probleem.
als je mij ziet dan slaan me niet zomaar inelkaar.
ps ik heb die dag *O* *O* met mijn zoon geweldig genoten.
ben bezig met een Motor Guzzi Caferacer, deze neem ik volgend absoluut mee.
trouwen mijn oudste zoon is vandaag geslaagd voor zijn motorrijbewijs, heeft een Kawasaki GPZ 600R
En die Jap is niet eens ritueel verbrand??? Ducatisten worden ook steeds meegaander... :P Die Caferacer moet mogen volgend jaar, maar om je pas geslaagde zoon een GPZ te geven is dan weer een dompert, maar wel gefeliciteerd met zijn papiertje... :W

full
 
hallo even weer een update over mijn vader

hij heeft gisteren te horen gekregen dat het nog 6 tot 8 weken duurt voor dat hij weer fit is
hier baalt hij erg van want het liefste wil hij natuurlijk weer gaan rijden

wie stuurt mijn vader een leuk kaartje om hem wat op te vrolijken

cor nicolasen
kornoeljestraat 1
6543rp nijmegen

alvast bedankt mary
 
hallo even weer een update over mijn vader

hij heeft gisteren te horen gekregen dat het nog 6 tot 8 weken duurt voor dat hij weer fit is
hier baalt hij erg van want het liefste wil hij natuurlijk weer gaan rijden

wie stuurt mijn vader een leuk kaartje om hem wat op te vrolijken

cor nicolasen
kornoeljestraat 1
6543rp nijmegen

alvast bedankt mary

We zagen je vader nog bij de Race academy op 18 juni. Was er een bekende van hem aan het rijden?
 
We zagen je vader nog bij de Race academy op 18 juni. Was er een bekende van hem aan het rijden?


mijn ouders waren op assen om de beelden terug te zien van het ongeluk was wel erg indruk wekkend om te zien

waarschijnlijk heeft het aan de banden gelegen
hij glijd voor over het voorwiel weg en is dan eigenlijk al door de bocht heen

volgens ducati zaltbommel kun je wel tweedehandse race banden gebruiken maar dan moet je ze ook gelijk gebruiken en niet bewaren tot een race mijn vader had ze al een half jaar geleden gekocht maar nog niet gebruikt

mijn ouders wisten niet dat er iets te doen was op assen maar hebben toch weer bekende gesproken en zien rijden en van iemand onderdelen over genomen voor zijn ducati weer op te knappen
mijn vader heeft toevallig ook de baan commisaris gesproken die hem herkende van het ongeluk hij heeft hun ook bedankt voor de snelle hulp want dit is op assen gelukkig goed geregeld

dus niet voor niks na assen geweest om de beelden te zien
misschien was het juist wel fijn dat er net iets te doen was dan gaan je gedachten toch even weer ergens anders heen
 
...tuurlijk heb ik meer...

...vooral van de 'Blij Met Weinig' dingetjes... :)




...zit 'm ook al een beetje in mijn avatar ; dat 'Blij Met Weinig' gevoel...
...maar ik zal wel us kijken of ik nog iets 'postbaars' heb...

...zal niet veel zijn denk ik ; had vooral met het pokkeweer van die dag te maken...
...jammer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan