Ducati Club Race 2015

Geroen

Die hard MF'er
18 nov 2002
583
0
Utrecht
Twitter
need I say more...
2015_DCR_posterA2_sRGB.jpeg
 
De belangrijkste voorwaarden zijn:
Afhankelijk van de klasse waar je in wilt rijden, heb je een één, twee of driecilindermotor nodig uit Europa of de VS of een vierpitter uit Italie. Die motor moet voldoen aan de technisch reglementen (vergelijkbaar met die in de OW-cup)
Daarnaast moet je nu en/of in de afgelopen drie jaar in het bezit geweest zijn van een racelicentie of daglicentie.
Tot slot moet je het weekend van 29 t/m 31 mei vrij zijn :)

Verder nog iets?
 
dan doe je toch een licentiecursus? Bij CRT of MSL? Da's gewoon een circuitdag met wat leuke extra's.

Je hebt dan alleen geen excuus meer om niet mee te doen...... ;)
 
dan doe je toch een licentiecursus? Bij CRT of MSL? Da's gewoon een circuitdag met wat leuke extra's.

Je hebt dan alleen geen excuus meer om niet mee te doen...... ;)
kans is klein om nog een cursus te doen , meesten zitten al vol
Mis de Twincup in het programma . Kijk ook al weer uit naar de clubrace , ondanks andere wedstrijden , blijft clubrace toch wel het hoogtepunt voor de Ducati rijder
 
De Twincup staat niet op de poster maar wel op het programma. Anders dan voorgaande jaren is deze wedstrijd alleen mogelijk voor reguliere Twincup deelnemers. Dus rijders met een Twincup licentie.
 
De Twincup staat niet op de poster maar wel op het programma. Anders dan voorgaande jaren is deze wedstrijd alleen mogelijk voor reguliere Twincup deelnemers. Dus rijders met een Twincup licentie.
geen mogelijkheid om met een daglicentie mee te rijden , als de klasse niet vol is
vooralsnog hebben slechts 22 mensen een licentie, voor de Twincup mogen er 44 mee doen
 
Laatst bewerkt:
Vooralsnog niet omdat het waarschijnlijk een gecombineerde race wordt: Thunderbikes + Twincup.
Als je dus tegen Twincuppers wilt rijden, moet je in de Thunderbikes inschrijven. Dat kan wel. Maar het aantal plaatsen is beperkt.
 
Vooralsnog niet omdat het waarschijnlijk een gecombineerde race wordt: Thunderbikes + Twincup.
Als je dus tegen Twincuppers wilt rijden, moet je in de Thunderbikes inschrijven. Dat kan wel. Maar het aantal plaatsen is beperkt.
nee dan liever in de open klasse tenzij je voor 2 wedstrijden mag inschrijven met de clubrace...............
 
Vooralsnog niet omdat het waarschijnlijk een gecombineerde race wordt: Thunderbikes + Twincup.
etc

Twincup en Thunderbikes worden gecombineerd gereden. De combi Twincup - Open klasse is mogelijk. Voor drie wedstrijden moet je:
- snel genoeg zijn om in de corsa di Campioni te mogen starten (laatste race op zondag) of:
- een klassieker op de kop tikken zodat je met de classics mee kan doen
Verder zie ik momenteel niet zo veel mogelijkheden voor een derde race.
 
Twincup en Thunderbikes worden gecombineerd gereden. De combi Twincup - Open klasse is mogelijk. Voor drie wedstrijden moet je:
- snel genoeg zijn om in de corsa di Campioni te mogen starten (laatste race op zondag) of:
- een klassieker op de kop tikken zodat je met de classics mee kan doen
Verder zie ik momenteel niet zo veel mogelijkheden voor een derde race.

Duidelijk, dan zal dat de combi wel worden denk ik.
Wel eigen podium in de Twincup?
En ik heb hier nog een 916 staan.. Kan die niet aan de SBK revival oid meedoen?

En vorig jaar vond ik de gara d'apentura op zaterdagmiddag erg leuk, komend jaar weer?
Die corsa di Campioni vond ik eerlijk gezegd niet zo'n succes 7 man ofzo op de baan en je weet toch al wie de snelste zal zijn als de EAB rijders meedoen.
 
Duidelijk, dan zal dat de combi wel worden denk ik.
Wel eigen podium in de Twincup?
En ik heb hier nog een 916 staan.. Kan die niet aan de SBK revival oid meedoen?

En vorig jaar vond ik de gara d'apentura op zaterdagmiddag erg leuk, komend jaar weer?
Die corsa di Campioni vond ik eerlijk gezegd niet zo'n succes 7 man ofzo op de baan en je weet toch al wie de snelste zal zijn als de EAB rijders meedoen.
ben ik met je eens , corsa dei Campioni is zinloos en zeker niet aantrekkelijk voor het publiek
dat meestal al vertrokken is
dat kun je beter schrappen uit het programma en de tijdwinst aan de andere klassen geven
maar das slechts mijn mening
 
Duidelijk, dan zal dat de combi wel worden denk ik.
Wel eigen podium in de Twincup?
En ik heb hier nog een 916 staan.. Kan die niet aan de SBK revival oid meedoen?

De Twincup gebruikt hetzelfde podium als alle andere wedstrijden ook gebruiken: recht tegenover de hoofdtribune :+
We hebben het nog niet gehad over een eigen prijsuitreiking voor de Twincup. Zou wel leuk zijn.

De SBK revival is bedoeld voor motoren t/m bouwjaar 1992. Die 916 die vorig jaar meedeed was een éénmalige uitzondering die we niet herhalen.
 
De Twincup gebruikt hetzelfde podium als alle andere wedstrijden ook gebruiken: recht tegenover de hoofdtribune :+
We hebben het nog niet gehad over een eigen prijsuitreiking voor de Twincup. Zou wel leuk zijn.

De SBK revival is bedoeld voor motoren t/m bouwjaar 1992. Die 916 die vorig jaar meedeed was een éénmalige uitzondering die we niet herhalen.

haha scherp hoor ;-)
Maar een eigen prijsuitreiking lijkt me toch wel leuk. Anders is het wel erg onopvallend mbt twincup...

Ok dan laten we de 916 thuis.

Inschrijven voor de Nordic Bott kan zeker niet?
 
Ik ben er ook weer bij, laatste DCR was in 2004 dus ben erg benieuwd hoe het me zal vergaan! *O*
 
Er is geen specifieke klasse voor naakte fietsen maar met je speedtriple kan je aan de Thunderbikes deelnemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan