denk dat ik ook een tweeklepper ga bouwen, heb ik wat te sleutelen op de DCR... racen doe ik dan wel op de RSV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
denk dat ik ook een tweeklepper ga bouwen, heb ik wat te sleutelen op de DCR... racen doe ik dan wel op de RSV
156, Jan B.? Ik ken Jan al aantal jaren en baal ontzettend dat we niet samen in de Due Valvole hebben kunnen strijden. Denk dat we aan elkaar gewaagd waren, ik had vrijdag tijdens trackday al een lage 2:03 gereden. Jan reed in de race ook lage 2:03.
Volgend jaar een nieuwe kans!
Klopt!Stond jij zaterdag even bij hem aan de tent
daarvan breekt gewoon de ketting..Enkel even ontluchten omdat de modder uit het potje kwam en dat je dat kon uitsluiten..
zat ook een zijn 1098mono te repareren, te starten, te testen... bleek gewoon simpelweg het stekkertje los te liggen..
Koop een Pani of een RSV4, daar is geen sleutel opgeweest..
Hallo ducati vrienden,
Ik heb dan wel geen Ducati meer, slechts ducati onderdelen, maar met al het race talent en kennis hier kan ik mijn vraag hier het beste stellen.
Het volgende: ik heb de voorvering van mijn motor dusdanig afgesteld dat ik het prettig vind rijden (niet te hard niet te zacht) maar de achtervering is wat moeilijker om naar mijn smaak af te stellen. Wanneer ik langzame bochten pak rijdt de motor perfect, het probleem zit hem in de snelle bochten. Ik heb dan namelijk heel erg het gevoel dat de motor achter begint te deinen. Net of je op een skippybal de bocht door probeert te gaan. Moet ik nu de veervoorspanning verhogen? Of de demping van de schokbreker? Op oneffenheden veert de motor achter namelijk perfect en dat zou ik graag zo houden. Het deinende gedrag is er alleen in de snelle bochten.
Groeten en bedankt!
veervoorspanning zegt alleen iets over rijhoogte.
deinen kan oa komen door:
de snelheid waarmee je achterwiel terugkomt is te snel (reboundcompressie verhogen)
gewicht (zwaardere veer plaatsen)
heb je een hi en low speed optie op je veer?
Nope, gewoon een standaard Sachs met + en - en thats it is het dan niet zo dat, wanneer je de veervoorspanning verhoogt, het achterwiel langzamer terug komt doordat de veer meer op spanning staat?
Ik heb sowies niet echt het idee dat er wat te stellen valt achter. Het verschil tussen helemaal dicht (+) en helemaal open (-) is niet merkbaar.
Zag het ook, mag mijn racehouding ook weer hervinden, zit beetje met een stijve op de fiets...
[afbeelding]
Verslag:
Koud, opzetten
Warm trainen
Kut tijden banden slijten te hard
Nu per fles: bier bier bier bier bier prosecco prosecco prosecco prosecco bier
Zingen ... Keelpijn
Qualificeren : olie, olie, olie.... Pijn....
Race 1 pijn pijn pijn uitgereden
Bier bier bier bier x5 ofzoiets
Race 2 tm ronde 3 top 1:49, daarna pijn pijn pijn
Bir bier bier bier bier Mc Donalds
Leg 'm daar maar neer......
Leg 'm daar maar neer......
Ik niet, nu naar bed.......gaan we het hier vandaag nog volkletsen?
Ik niet, nu naar bed.......