Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Zie zo wij zijn weer thuis!

Incl. op en neer naar Barendrecht toch 650 km op de teller gezet dit weekend :]
Het hele weekend weer verschillende club leden ontmoet, was weer gezellig!
Ook de biertjes daar in Denekamp smaakte ons goed :9
Bij thuis komst alleen gezien dat mijn linker voorpoot niet meer helemaal olie dicht is :N
 
Goed te lezen dat jullie ondanks dat hele eind een leuke verblijf hebben gehad!

En nog gereden daar in de omgeving zoals ik jullie al vertelde?
 
Laatst bewerkt:
Nee dat is voor de volgende keer. Zondag vonden we het wel prima zo. We zijn rond een uur of 4 dacht ik naar het hotel gegaan ons even lekker op gefrist. En Rond 18 uur het Centrum in gegaan om wat te eten en biertjes te drinken.

Na een zeer goed ontbijt zijn we lekker op ons gemak huis waarts gegaan.

"ondanks dat hele eind" viel opzich best mee hoor wij beleven daar ook al plezier aan maar daar hadden we `t gister al over gehad ;)
 
Gister op de Yammer de dijk over geweest voor een Ducje, was alleen helaas niet wat ik ervan verwachtte..... :/
 
Ik weet denk ik een brug te koop 8-) schijnt wel zeldzaam goed je te zijn.
naar mijn vermoeden is er een wiellager vastgelopen dan gaat de as meedraaien en de moeren niet.
de ene moer draait los de andere vast, los draaiende moer verlies je net als de stelplaat.
andere moer draait vaster totdat hij tegen het eind van de schroefdraad komt en de stelplaat komt vast te zitten tussen as en moer.
dan gaat de stelplaat met de as meedraaien met dit als gevolg.
het zal een hele toer zijn de het achterwiel te demonteren.
te vervangen: achterbrug, achteras, stelplaten, afstandsbussen, moeren, wiellagers en ook een kans dat de lagerpassing van het wiel stuk is en het wiel dus vervangen moet worden.
 
:W Zie zo wij zijn weer thuis!

Incl. op en neer naar Barendrecht toch 650 km op de teller gezet dit weekend :]
Het hele weekend weer verschillende club leden ontmoet, was weer gezellig!
Ook de biertjes daar in Denekamp smaakte ons goed :9
Bij thuis komst alleen gezien dat mijn linker voorpoot niet meer helemaal olie dicht is :N

Wij waren rond 12.00uur in Denekamp.. rustige boel maar vriendelijk ontvangen door de organisator.
Na de koffie zijn we Duitsland in gereden en beetje vakantiegevoel opgehaald.. :X

Mocht je nog eens zin hebben om deze kant weer op te willen komen, je bent van harte welkom op de Veluwe.. en we hebben nog wel een 2prs. bed over..

ow ja.. en bier... :Y O-)
 
Wij waren rond 12.00uur in Denekamp.. rustige boel maar vriendelijk ontvangen door de organisator.
Na de koffie zijn we Duitsland in gereden en beetje vakantiegevoel opgehaald..

Mocht je nog eens zin hebben om deze kant weer op te willen komen, je bent van harte welkom op de Veluwe.. en we hebben nog wel een 2prs. bed over..

ow ja.. en bier...

Dat is een zeer vriendelijk gebaar! :}
Wij willen zeker nog wel een keer die kant van Nederland goed bekijken. Wat we ervan hebben kunnen zien zag het er uitnodigend uit.
Swetty had ons ook verteld dat je er heel mooi kunt rijden.

1 ding vraag ik me sinds gister avond wel af. Zitten we lekker op `t terras en bestel een pintje. Ik dacht aan zijn reactie van die beste man te zien dat hij niet goed wist wat ik met een pintje bedoelde. "een biertje" zei ik daarna (ober) "van de tap"? (ik) "ja prima".
even later komt er iemand anders de bestelling rond brengen, loopt naar onze tafel en zegt "een Amsterdammetje" :? het leek op bier dus ja doe maar.
Zitten we + 150 km van Amsterdam af, noemen ze daar in Denekamp bier in een glas een Amsterdammetje. Waarom?
T smaakte er niet minder om en heeft ons een zeer plezant momentje opgeleverd.
 
Dat is een zeer vriendelijk gebaar! :}
Wij willen zeker nog wel een keer die kant van Nederland goed bekijken. Wat we ervan hebben kunnen zien zag het er uitnodigend uit.
Swetty had ons ook verteld dat je er heel mooi kunt rijden.

1 ding vraag ik me sinds gister avond wel af. Zitten we lekker op `t terras en bestel een pintje. Ik dacht aan zijn reactie van die beste man te zien dat hij niet goed wist wat ik met een pintje bedoelde. "een biertje" zei ik daarna (ober) "van de tap"? (ik) "ja prima".
even later komt er iemand anders de bestelling rond brengen, loopt naar onze tafel en zegt "een Amsterdammetje" :? het leek op bier dus ja doe maar.
Zitten we + 150 km van Amsterdam af, noemen ze daar in Denekamp bier in een glas een Amsterdammetje. Waarom?
T smaakte er niet minder om en heeft ons een zeer plezant momentje opgeleverd.
Haha, cultuurverschillen :P
Als je uiteindelijk maar wel kreeg wat je wou hebben ;)

Amsterdammertje is dacht ik een glas bier waar precies een flesje bier in past 33cl.
 
Dat is een zeer vriendelijk gebaar! :}
Wij willen zeker nog wel een keer die kant van Nederland goed bekijken. Wat we ervan hebben kunnen zien zag het er uitnodigend uit.
Swetty had ons ook verteld dat je er heel mooi kunt rijden.

1 ding vraag ik me sinds gister avond wel af. Zitten we lekker op `t terras en bestel een pintje. Ik dacht aan zijn reactie van die beste man te zien dat hij niet goed wist wat ik met een pintje bedoelde. "een biertje" zei ik daarna (ober) "van de tap"? (ik) "ja prima".
even later komt er iemand anders de bestelling rond brengen, loopt naar onze tafel en zegt "een Amsterdammetje" :? het leek op bier dus ja doe maar.
Zitten we + 150 km van Amsterdam af, noemen ze daar in Denekamp bier in een glas een Amsterdammetje. Waarom?
T smaakte er niet minder om en heeft ons een zeer plezant momentje opgeleverd.

typisch hollands... strooien met tig soorten bier.. :X _O-
We hebben ons honk wel eens vaker vol gehad met motorrijders, vinden het zelf ook supergezellig. *D
En onze vermeende Veluwe/ijsselstreek rit is berucht. Van door de bossen naar de boulevard in Harderwijk, tot pannenkoeken eten in de bossen hier vlakbij.. *O* :] :9~
 
Haha, cultuurverschillen :P
Als je uiteindelijk maar wel kreeg wat je wou hebben ;)

Amsterdammertje is dacht ik een glas bier waar precies een flesje bier in past 33cl.

Klinkt meer als zo'n lullig glaasje van 25cl dat na 1 slok op is. Daar houden ze nog al van in Amsterdam in ieder geval ;)
 
Laatst bewerkt:
ik snap de combi motorrit en bierdrinken niet helemaal... ik drink geen druppel als ik op de motor ben...
Totdat ze je een keer een blaasproef afnemen voor de popartiest het Asser asfalt opdraait zeker O-) _O-

(inderdaad geen druppel maar meteen flessen vol) _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
ik snap de combi motorrit en bierdrinken niet helemaal... ik drink geen druppel als ik op de motor ben...
Moed indrinken voordat je je weer begeeft op de meest gevaarlijke wegen ter wereld.
De Nederlandse rijkswegen zijn bevolkt met een levensgevaarlijk soort bestuurder, eentje die meer aandacht heeft voor zijn mobiel dan de weg |( :/ B|
 
Laatst bewerkt:
Moed indrinken voordat je je weer begeeft op de meest gevaarlijke wegen ter wereld.
De Nederlandse rijkswegen zijn bevolkt met een levensgevaarlijk soort bestuurder, eentje die meer aandacht heeft voor zijn mobiel dan de weg |( :/ B|
Je mobiel waarschuwt je voor opkomende files, flitsers en regenbuien.. dat doet de weg niet he?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan