Ducati Deel #121 Xmas edition

Ze doen maar, elektrische klepbediening misschien....

Voor de rest ze doen maar, en ik hou het bij oude desmo meuk....startwin wilde al te graag mijn 888 als inruiler, maar waar voor. Dat nieuwe spul is gewoon veel te duur en heeft ook 2 wielen.

Bovendien, oude meuk rijdt leuker, en voor het gemak heb ik de vfr vtec erbij, inmiddels ook oude meuk....:+

Zit nog een andere principele kwestie er achter: ik breng mijn 888 naar een zaak die ik bepaal en niet bij een dealer met hun dure pand omdat het moet vanwege oa garantie.
 
Zei mijn kleindochter ook zojuist...balanceerde op een paar rubberen tegels en viel achterover.

Voor de rest hier alles kits en bij jullie?

Alles zijn (sociaal) zeer rustige gangetje. Geen gezondheidsklachten, maar ja, hoe moeten we iets oplopen als we nauwelijks anderen zien :+

Mrs. Swet zit toch in de verzorging? Daar nog geen last (gehad)?
 
Goed te lezen...

De Mrs is na 46jaar werken verleden jaar gestopt en heeft niets van meegekregen.....;)
 
Ah, de welverdiende rust, nu samen ;-)
Rust, nouja relatief gezien onze dag invullingen met oa 3 kleinkinderen.

Iig motorrijden is bijna afgelopen: de 888 staat gepoetst en wel onder de stofhoes en de vfr heb ik gisteren afgespoten en ietsjes schoongemaakt.

Wellicht een hele mooi najaars zondag voor een rit.

Aankomende winter staat groot onderhoud voor de deur oa kleppenstellen. Dus een belletje richting Zwolle
 
Nog grotere paraplu: VAG

Ik ga voor het eerst in mijn leven over op Japans...Prius. Kan nog een tijdje duren maar intentie is er....


Ik doe hetzelfde als jij.
Rijd ducati maar auto wil ik geen gezeik. Ik had 9 jaar een vag. Toen 6 jaar BMW. En nu lexus. Das precies hetzelfde als een prius. Maar wel meer luxe..betere afwerking en stiller.
S je een prius wil kopen..dan is een ct200h net ff beter. Trust me..

Ik leef al 21 jaar van automotive...
 
60.000km tussen het kleppen stellen.... dat is de reden dat er nu veren op de klepstelen zitten. en het kon omdat er minder vermogen nodig was uit meer cilinderinhoud. Gewoon lekker goedkoop gedaan dus ;)

Idd, en daar verliezen ze nu nou net dat laatste stukje eigenwijsheid en exclusiviteit die Ducati nog had.

Maar ach, ik ben met mn 748 en 916 beide uit 1995 ook allang niet meer de ideale klant van Ducati. Dus ze doen maar mooi!! 👍👍
 
Ik doe hetzelfde als jij.
Rijd ducati maar auto wil ik geen gezeik. Ik had 9 jaar een vag. Toen 6 jaar BMW. En nu lexus. Das precies hetzelfde als een prius. Maar wel meer luxe..betere afwerking en stiller.
S je een prius wil kopen..dan is een ct200h net ff beter. Trust me..

Ik leef al 21 jaar van automotive...
Is me ook al aangeraden!
 
s
Idd, en daar verliezen ze nu nou net dat laatste stukje eigenwijsheid en exclusiviteit die Ducati nog had.

Maar ach, ik ben met mn 748 en 916 beide uit 1995 ook allang niet meer de ideale klant van Ducati. Dus ze doen maar mooi!! 👍👍
Precies, ze doen maar....

Zit hier de papieren na te kijken en komende winter kleppenstellen moeten gedaan worden, en ook olie etc.....wordt een dure maar wel noodzakelijke. Kortom, richting Zwolle voor een beurt.

118k en geen klachten, ok, ding maakt een partij mechanische herrie, maar dat doet hij al bijna 30 jaar... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik doe hetzelfde als jij.
Rijd ducati maar auto wil ik geen gezeik. Ik had 9 jaar een vag. Toen 6 jaar BMW. En nu lexus. Das precies hetzelfde als een prius. Maar wel meer luxe..betere afwerking en stiller.
S je een prius wil kopen..dan is een ct200h net ff beter. Trust me..

Ik leef al 21 jaar van automotive...
Is me ook al aangeraden!

Rijd er 1 op 20.5 mee in de zomer met airco aan op eco mode. Op sport 1 op 19.
En inde winter 1 op 18.5 in eco mode.
Kofferbak is ook redelijk. Accupakket zit onder bank achter. Qua zitruimte achter zelfde als mn 3 serie touring die ik had. Voor iets krapper. Ik ben 1.81.
Maar heb de meeste luxe versie met 13 speakers erin en alle opties. Heerlijk ding. Way betere auto dan mn 6 in lijn bmw. 1 nadeel....wel saai Japans.
 
Rijd er 1 op 20.5 mee in de zomer met airco aan op eco mode. Op sport 1 op 19.
En inde winter 1 op 18.5 in eco mode.
Kofferbak is ook redelijk. Accupakket zit onder bank achter. Qua zitruimte achter zelfde als mn 3 serie touring die ik had. Voor iets krapper. Ik ben 1.81.
Maar heb de meeste luxe versie met 13 speakers erin en alle opties. Heerlijk ding. Way betere auto dan mn 6 in lijn bmw. 1 nadeel....wel saai Japans.
Binnenkort ga ik een proefrit maken, voelen hoe dat bevalt. En zoniet dan wordt het een Prius.... _O- Ohja, heel veel zwarte tweedehandse te koop aangeboden, en dat is niet ‘mijn’ kleur...
 
Laatst bewerkt:
heel veel zijn ex lease van tdt.
Veelal business lines. Kijk goed nar je opties. voor niet al teveel meer heb je een luxury. die heeft alles erop en aan. en je bent ipv bv 10000 dan 11000 kwijt..
Busines line heeft vaak alcantara. Gevoelige stof...

mijn advies. Luxury kiezen..
 
Ik doe hetzelfde als jij.
Rijd ducati maar auto wil ik geen gezeik. Ik had 9 jaar een vag. Toen 6 jaar BMW. En nu lexus. Das precies hetzelfde als een prius. Maar wel meer luxe..betere afwerking en stiller.
S je een prius wil kopen..dan is een ct200h net ff beter. Trust me..

Ik leef al 21 jaar van automotive...
Eentje gevonden, en is vanmorgen gekeurd en ik heb hem gekocht. Nav de keuring: set banden en kleine beurt.

514B1AB9-BD49-441F-9E92-E3C379E30240.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan