Ducati Deel #121 Xmas edition

Zijn er hier mensen die hun tanktas en/of duozit tas willen verkopen voor een 749/999? Ik ben namelijk op zoek naar originele ducati tassen maar deze kan ik nergens vinden. Ook zie ik ze tweedehands op dit moment niet aangeboden worden. En zijn er hier die (goede) ervaringen hebben met aftermarket tassen voor de 749?
alvast dank!
 
FB_IMG_1500707181754.jpg
 
Gelukkig ligt er in mijn digitale wereld geen sneeuw, kan ik toch nog een beetje op leuke Ducs blijven rijden
1610816660709.png


1610816692425.png


Jammer dat Ride 4 meer op moderne motoren gefocust is, in Ride 3 zitten echt pareltjes. Heel veel Ducati's en ook een flinke sloot Bimota's.
 
@Dizono

Wanneer komt de Xbox Series X update nou uit voor deze game? Ik heb de special edition liggen, maar ik wacht nog even op die update 🙂
 
Kan iemand me eventueel helpen.
Ik ben een vijftal jaar terug, in het bezit gekomen van een omgebouwde Ducati 851 en ik ben op zoek naar de eigenaar die de ombouw heeft gedaan, de laatste eigenaar had geen idee helaas, specifiek ben ik op zoek naar de mallen van de kont.
Deze heeft gedurende de trackdays en races al het nodige asfalt gezien en had deze graag vernieuwd

Afbeelding

Afbeelding


Deze heeft in Nederland ook nog races gereden met een 916 blok en zou naar wat mij verteld is geweest in het geel gespoten zijn geweest.
Op de invoerdocumenten heb ik de naam van de eigenaar die hem heeft ingevoerd in NL denk ik, maar vind er niks online van terug wss door de privacy regelgeving.

Gezien deze toch wel uniek is en mss heeft iemand deze nog ergens gezien en heeft wat meer info...
Ik twijfel als een standaard 888 kont er op gaat passen met die uitlaten...
Bedankt alvast!
 
Kan je niet een mal (laten) maken van de huidige kont, minus de beschadigingen?
Is dit niet een 916 met 851 kuipen, aan het frame en brug te zien?
 
Kan je niet een mal (laten) maken van de huidige kont, minus de beschadigingen?
Is dit niet een 916 met 851 kuipen, aan het frame en brug te zien?
Ken je iemand die daarvan een mal kan maken, dat zou nog het simpelste zijn idd, want de lijnen vind ik best wel uniek, op de eerste foto staat de tank nog los en omhoog voor de testen toen, maar op de tweede staat de kont mooi op dezelfde hoogte als de tank goed gemonteerd, en is wel mooi.
Het is een 851 frame met de voor- en achterpartij van een 996 op gelast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan