Ducati Deel #121 Xmas edition

✂️----------------------------------------------------------------

Ik vind dit wel zo herkenbaar. Ik betrap mezelf erop dat ik soms hardop in mijn helm zeg: "Je hebt mij toch wel gezien vriend?"

Soms is het antwoord duidelijk nee, en dan ben je blij dat je al "in de houding" voor een noodstop/uitwijk zat.
Same here 😁
 
✂️----------------------------------------------------------------

Ik vind dit wel zo herkenbaar. Ik betrap mezelf erop dat ik soms hardop in mijn helm zeg: "Je hebt mij toch wel gezien vriend?"

Soms is het antwoord duidelijk nee, en dan ben je blij dat je al "in de houding" voor een noodstop/uitwijk zat.

Ik ga ook in veel situaties uit van ; 'ze hebben mij niet gezien'.
 
p6pb20838500.jpg


Eerste mods gedaan, dit weekend maar eens uitlaten.
 


Melcodiag software, bluetooth obd2 reader en verloopstekkertje van diagnosestekker motor naar odb2.
 
Uitlezen en resetten van codes plus serviceintervallen resetten en diverse sensoren testen.
 
Ik heb een Carista obd2 lezer die ik al had en bij mijn motor kreeg ik een tuneboy waar ik de stekker van gebruik. Die verloopstekker maakt verder niet uit waar je die haalt, die kun je evt zelf ook maken zoals ik ooit voor mn suzuki heb gedaan. De pinouts zijn op het net te vinden.

Een andere obd2 ontvangen dan de carista kan ook, zowel bluetooth als usb. Hier vind je een beschrijving. Lijkt een hoop werk, maar is het absoluut niet.
 
Hoe is de v2 en v4 in algemeen??
Qua rijden, warmteontwikkeling, betrouwbaar , benzine verbruik etc etx??
Ik heb in 2018 een V4S gekocht en er inmiddels 14.000 km. op gezet. Daarvoor had ik een 1199S uit 2014. De V4S is in mijn beleving minder bokkerig bij lage snelheden en heeft overal, maar dan echt overal vermogen te over. Zeker i.c.m. het akrapovic systeem gaat het helemaal nergens meer over. En dan vooral bij lage toeren is het echt een feest! Combineer dit met de elektronische suspensie en messcherp stuurgedrag en je wilt niets anders meer!
 
Ik heb in 2018 een V4S gekocht en er inmiddels 14.000 km. op gezet. Daarvoor had ik een 1199S uit 2014. De V4S is in mijn beleving minder bokkerig bij lage snelheden en heeft overal, maar dan echt overal vermogen te over. Zeker i.c.m. het akrapovic systeem gaat het helemaal nergens meer over. En dan vooral bij lage toeren is het echt een feest! Combineer dit met de elektronische suspensie en messcherp stuurgedrag en je wilt niets anders meer!
Jawel, ik heb een Honda VFR V4 minder vermogen en een stuk goedkoper.....Mijn L2 heb ik voor de fun, en dat al 15 jaar.
 
☹️
Voor komende zaterdag een afspraak staan om voor een 848 te gaan kijken ,krijg ik net een berichtje dat ie bij de garage staat omdat de koppelingspomp vervangen moet worden, en er gewacht wordt op een onderdeel.
Kan iedereen even duimen dat ie morgen gewoon weer rijdend is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan