Ducati Deel #121 Xmas edition

Vanmiddag weer eens gereden met de 851. Bijna 350km, in 1 klap meer dan vorig jaar.. :$
Na de eerste stop moest ie aangeduwd worden, na het tanken ook weer, denk dat het startrelais de geest gegeven heeft.
Eindelijk eens een mankement, is het toch een echte Duc 🥰

Bekijk bijlage 1778439
Zo, 350km……laatste jaren houdt het bij mij met rondjes van 100km of minder….. _O-
 
Gisteren de Multi omgeruild voor een Hypermotard, rijdt toch wel een stukje leuker.

DH24lqG.jpg
 
Wat ziin de meningen over dit apparaat? Lijkt mij wel een leuk speelfietsje.

Ducaati_MY22_DesertX_17.jpg
Ik weet niet , er is bij mij in de buurt geen onverhard pad te vinden waar je legaal op mag
En dan nog met een fiets van 20000 euro af en toe plat gaan op onverhard lijkt me een dure hobby
En mijn monster met zelfde blok is 30 kg lichter
 
Onder kopje creatief met kurk, er heeft iemand een diavel blok in een monster S4Rs gesleuteld met nog wat aanpassingen;

294627071_5607634755981828_7110687514791763585_n.jpg

 
Onder kopje creatief met kurk, er heeft iemand een diavel blok in een monster S4Rs gesleuteld met nog wat aanpassingen;

Bekijk bijlage 1784700
Hebben ze nou de balhoofdhoek ook aangepast? Of staat die op een normale S4R ook al zo ver onderuit?
Ze hebben het wel heel netjes gedaan!
 
Hebben ze nou de balhoofdhoek ook aangepast? Of staat die op een normale S4R ook al zo ver onderuit?
Ze hebben het wel heel netjes gedaan!
Geen idee.
In de FB post kan je heel wat zien van de bouw.
Ik denk zelf een combinatie van blok, frame en vering.
Ophangpunten net anders voor de vering en blok.
 
is deze foto nou van 2022 of van 2018?🤔
(zie vlag naast schoolbus...)

Gezien het ontbreken van V4's vermoed ik het laatste.
 
Laatst bewerkt:
Staat wel een 851 tussen al het moderne ‘zooi’……. :+

Iig niks voor mij, takke eind rijden en in de hitte…..verder geen idee wat ik daar moet zoeken.

Lekker mijn zeldzame rondjes in NL of Dld ‘draaien’…..:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan