Ducati Deel #121 Xmas edition

full

full

full

@AT-je bedankt weer voor je waardevolle ploaties uit voorgaande editie's, denk dat dezen wellicht voor een spraakwaterval gaan zorgen .

ps , mis die ene , je weet wel met die BBQ

ieuwww
 
Ik merk het al, juiste moment om weer eens te kijken... :+

Beetje druk geweest met afstuderen (gelukt!) en voorzitter spelen van de MotorSportGroep.

Dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar de 748 weer eens op de openbare weg uitgelaten. Wat rijdt dat toch verschrikkelijk mooi en hard.
Daarnaast de Multi1200 van mijn zwager een klein stukje geprobeerd, ik weet het nu zeker, later wanneer ik groot ben wil ik een Multi.

PS: Allemaal Moto73 nummer 15 al gezien?
 
Gefeliciteerd, en ik ben bijna met pensioen......dus je weet voor wie je werkt........:+

Maar dat snel heb om de week als ik de 888 lostrek, bloedsnel voor mijn leeftijd..... :]
 
:W :W :W

Ga je Almere weer doen?
Yep, dit jaar weer de hele. Voorbereiding anders dan in andere jaren, schema's gemaakt door Eric van der Linden (ex-bondscoach NTB). Eerst hartslagzones bepalen, en werken aan de basis. In het begin, 60 minuten duurloop onder de aerobe grens (30 minten Z1 en 30 minten Z2)kwam ik net aan de 7½ km. Vandaag was de duurloop 60 minuten Z1 en 60 minuten Z2. Na het eerste uur zat ik al aan 8.6 km. Dus best wel een verbetering 8-)
Sinds zaterdag al 120 km gefietst en 43 km gehobbeld.
 
Yep, dit jaar weer de hele. Voorbereiding anders dan in andere jaren, schema's gemaakt door Eric van der Linden (ex-bondscoach NTB). Eerst hartslagzones bepalen, en werken aan de basis. In het begin, 60 minuten duurloop onder de aerobe grens (30 minten Z1 en 30 minten Z2)kwam ik net aan de 7½ km. Vandaag was de duurloop 60 minuten Z1 en 60 minuten Z2. Na het eerste uur zat ik al aan 8.6 km. Dus best wel een verbetering 8-)
Sinds zaterdag al 120 km gefietst en 43 km gehobbeld.
:} :}
 
Ik merk het al, juiste moment om weer eens te kijken... :+

Beetje druk geweest met afstuderen (gelukt!) en voorzitter spelen van de MotorSportGroep.

Dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar de 748 weer eens op de openbare weg uitgelaten. Wat rijdt dat toch verschrikkelijk mooi en hard.
Daarnaast de Multi1200 van mijn zwager een klein stukje geprobeerd, ik weet het nu zeker, later wanneer ik groot ben wil ik een Multi.

PS: Allemaal Moto73 nummer 15 al gezien?
Gefeli met afstuderen *O*
 
Ik merk het al, juiste moment om weer eens te kijken... :+

Beetje druk geweest met afstuderen (gelukt!) en voorzitter spelen van de MotorSportGroep.

Dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar de 748 weer eens op de openbare weg uitgelaten. Wat rijdt dat toch verschrikkelijk mooi en hard.
Daarnaast de Multi1200 van mijn zwager een klein stukje geprobeerd, ik weet het nu zeker, later wanneer ik groot ben wil ik een Multi.

PS: Allemaal Moto73 nummer 15 al gezien?
Gefeliciteerd!
 
Yep, dit jaar weer de hele. Voorbereiding anders dan in andere jaren, schema's gemaakt door Eric van der Linden (ex-bondscoach NTB). Eerst hartslagzones bepalen, en werken aan de basis. In het begin, 60 minuten duurloop onder de aerobe grens (30 minten Z1 en 30 minten Z2)kwam ik net aan de 7½ km. Vandaag was de duurloop 60 minuten Z1 en 60 minuten Z2. Na het eerste uur zat ik al aan 8.6 km. Dus best wel een verbetering 8-)
Sinds zaterdag al 120 km gefietst en 43 km gehobbeld.
Super zeg! Er valt zoveel te winnen met slim trainen. Ben begonnen met fietsen in de zones. 100-140-90-150-120-160 b.v. intervallen. Pffft. Dan is een uur effectief.

Dit jaar begonnen met wat evenementen doen, denk volgend jaar wat meer. Eerst een nieuwe hindernis overwinnen. In de zomer knalt de hooikoorts er soms door naar astma aanval. Niet fijn wanneer je daar op een onjuist moment achter komt. Op zich niet erg allemaal, maar uitvinden hoe dat moet.

Vermoedelijk ga ik niet naar Almere. Maar als de halve. Vind het echt te gek om te doen *D
 
Laatst bewerkt:
gadverdamme kunnen die viezeplaatjes voor jezelf gehouden worden |(

Heb zojuist met DCN Fulmini een tripje naar de eifel geboekt,
dus ga met +/- 10 andere jongeren daar naartoe op onze Duc's voor een weekend *O*
 
gadverdamme kunnen die viezeplaatjes voor jezelf gehouden worden |(

Heb zojuist met DCN Fulmini een tripje naar de eifel geboekt,
dus ga met +/- 10 andere jongeren daar naartoe op onze Duc's voor een weekend *O*
Wat allemaal niet kan, ik zou zeggen post eens wat tegenhangers :+

full


full

full


En have fun in Eifel *O*, geweldig daar *O*
 
Laatst bewerkt:
Godnonddeju, kakt de zooi alweer in hier?

Als jullie zo rijden op die Duc"s als er gepost wordt dan ......
 
Terug
Bovenaan Onderaan