Ducati Deel #121 Xmas edition

Rijden op de duc doe ik nog wel hoor..recentelijk nog een mooie trip naar Duitsland gemaakt....en koffie gedronken bij bekenden.... :+

Ook in gedachten gespeeld om een 1198 te kopen, maar zonde vh geld.....888 is en blijft bijzonder.... ;)
 
Rijden op de duc doe ik nog wel hoor..recentelijk nog een mooie trip naar Duitsland gemaakt....en koffie gedronken bij bekenden.... :+

Ook in gedachten gespeeld om een 1198 te kopen, maar zonde vh geld.....888 is en blijft bijzonder.... ;)


Hmmm interessante inruiler... :P
 
Je injectieproject? Ook al schop je er nu tegen ;) het is een tof ding!

Dat wel, maar als ie het al 4 maanden niet doet en je geen idee hebt wat je nog moet veranderen voordat je em aan de praat hebt begint het toch wel een klein beetje frustrerend te worden.

Ik wil er gewoon weer op rijden :]
 
Sowww, moest zelfs zoeken in ; oudere onderwerpen naar dit topic -O-


Zaterdag een mooi brievenbuspakketje in plastic gekregen van de DOC, je weet wel van de Ducati Owners Club.
Er zat in een sleutelhanger met lidnummer, een bon voor circuit rijden, een flyer van classic-event, en de nieuwsbrief.
Hierin valt te lezen dat w.o.h de voorzitter van de DOC het 'hamertje'neer legt.
Helaas , maar soms kan het niet anders.
Gert van Amersfoort wens ik veel sterkte en voorspoed toe voor de toekomst.
Er zal rustig naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers gezocht worden.
Vrijwilligers zijn door de steeds verdere individualisering moeilijker te vinden , maar ik hoop dat de DOC iemand vindt met een echt Ducati-hart. (Suc6 iig met zoektocht)

;) :W
 
Gert ik wens je sterkte en beterschap,hopelijk vind je een goede monteur om in jou termen te spreken :) . Pakketje hier ook ontvangen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan