Inmiddels meer duidelijkheid over de koppeling,
Nieuwe koppelingskorf besteld, dus die ga ik binnenkort monteren.
Aandraaimoment van de 8 bouten waarmee de koppelingskorf vast zit is 35Nm en een beetje loctite 501 Op de nieuwe bouten gebruiken om alles olie dicht te houden.
Koppelingsplaten zoals in de genummerde foto in mijn vorige post liggen niet in de juiste volgorde.
Het is staal - staal - frictie en dan die iets dunnere plaat 16, daarna weer frictie - staal enz.
Plaat 16 is ietwat bol en heeft aan 1 kant een letter D ingeslagen.
Die letter moet naar buiten wijzen dus richting waar uiteindelijk de drukplaat komt.
De koppelingsplaten hebben 1 vlakke zijde en 1 zijde die net iets afgeronde hoekjes heeft, niet heel duidelijk te zien maar het is net te doen. Die afgeronde hoekjes moeten richting het blok wijzen.
Dit heb ik gisteren even proef gepast en nu grijpt de koppeling prima aan. Vanavond haal ik alles weer los in afwachting van de nieuwe koppelingskorf
Nieuwe koppelingskorf besteld, dus die ga ik binnenkort monteren.
Aandraaimoment van de 8 bouten waarmee de koppelingskorf vast zit is 35Nm en een beetje loctite 501 Op de nieuwe bouten gebruiken om alles olie dicht te houden.
Koppelingsplaten zoals in de genummerde foto in mijn vorige post liggen niet in de juiste volgorde.
Het is staal - staal - frictie en dan die iets dunnere plaat 16, daarna weer frictie - staal enz.
Plaat 16 is ietwat bol en heeft aan 1 kant een letter D ingeslagen.
Die letter moet naar buiten wijzen dus richting waar uiteindelijk de drukplaat komt.
De koppelingsplaten hebben 1 vlakke zijde en 1 zijde die net iets afgeronde hoekjes heeft, niet heel duidelijk te zien maar het is net te doen. Die afgeronde hoekjes moeten richting het blok wijzen.
Dit heb ik gisteren even proef gepast en nu grijpt de koppeling prima aan. Vanavond haal ik alles weer los in afwachting van de nieuwe koppelingskorf