Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar....Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.
[afbeelding]
Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.
Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).
Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.
[afbeelding]
Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.
Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).
Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar....
Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht ik had er in een paar seconden zoeken al 10 te koop gevonden in Duitsland
Maar ze zijn inderdaad zeldzaam.
Zal nog eens kijken. Wat ik gezien heb is over het algemeen niet origineel, compleet of goed. Zie ook wel wat al jaren op de markt is. Ik heb er niet veel haast mee, maar wel dingen in gang gezet.
Gadsamme wat een dik ding.
En hij is verkocht aan een happy owner. Zal em missen!Vanwege een upgrade in cc's heb ik mijn Ducati 750 SS ie in de verkoop gedaan op het forum. Een lekker ding!
Te koop: Ducatie 750 SS ie - Motor-Forum
Ik heb goed nagedacht over m'n leven en ben tot veel conclusies gekomen. Dit heeft geresulteerd in een totaal andere manier van denken en leven. Dit leidt er toe dat ik allerhande bezit aan het verkopen ben, eenvoudigweg omdat het niet bijdraagt aan m'n leven, het staat er allemaal maar en het heeft geen enkel nut. Vermogen wil ik benutten om m'n leven te verbeteren en dat betekent dat overbodig bezit verkocht wordt om plaats te maken voor renderend vermogen.
Ik heb geen bezwaar om te werken voor m'n inkomen, maar vind erg het vervelend als ik dat zelf moet doen. Dat houdt me namelijk ernstig af van volledige vrijheid en onafhankelijkheid.
Je bent de all new and improved MONA lees ik wel
Ben het zowaar met je eens ouwe
Degene die de waarde van de woorden niet ziet, heeft er ook niks aan. Dat zal voor de overgrote meerderheid van de mensen opgaan.
Ik vind het zeer vermakelijk de discussie op gang te brengen en het is uiteindelijk ook een liefelijk stukje proza, daar waar het materialisme hoogtij viert, mensen van spullen lijken te houden, terwijl die spullen hen geen enkele vorm van geluk kunnen brengen die van werkelijke waarde kan zijn.
Mensen rennen achter geld aan dat voor hen op de loop gaat, en het beetje dat ze vangen gebruiken ze om spullen te kopen die hen motiveren nog harder te lopen achter dat geld aan, dat nog harder van hen vandaan gaat vluchten.
Mijn woorden hebben geen waarde voor degenen die ze achteloos verwerpen, geen waarde voor degenen die ze al kennen, geen waarde voor degenen die ze niet begrijpen en geen waarde voor degenen die materieel geluk nastreven.
Geen dcr gereden maar wel dagje Supermoto op juniortrack Assen[afbeelding]
Normaal lees ik alleen mee en post ik eigenlijk niet zo veel. Maar nu heb ik een probleem en ik hoop hier wat informatie en kennis te kunnen inwinnen..
Ik heb een 996 met een open koppeling , nu was ik gister aan het rijden en hij wilde niet meer koppelen en hij begon te bokken en sloeg af.
Nou nou alles nagekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat de veren van de koppeling tegen de deksel (open deksel) aan liepen en zich al een groef je erin hadden gedraaid.
Als ik dus koppe drukt die de plaat iets naar buiten maar hij lijkt niet terug te veren , handmatig kan ik de plat met veren terug duwen en dan lijkt die wel vrij te kunnen lopen.
Nou heb ik hem niet meer gestart daarna , is het nu een kwestie van de veren aandraaien? Of is er iets anders aan de hand ? En zoja moeten die veren met een bepaald moment aangedraaid worden of is dit niet nodig?