Ducati Deel #121 Xmas edition

Dat bestrijd ik ook niet, daarom ben ik ook zo gelukkig met Me Myself and I :P


Hebben sommig daar weer mazzel mee, je weet wel wat ik bedoel.....maar kan ook zijn dat mij of mijzelf dat vind :+
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we als vanouds weer schaats-eten-onzin ow ja en motordingen plempen op motorforum.. :Y :+ :+
Onzin! Daar zijn we goed in :)

En schaats :) , de gouden Maple's zijn echt fantastisch (meeste wereldrecords op die set) *D ....alhoewel het seizoen op de baan volop is nu wordt het niks buiten nog; had morgen tijd gereserveerd.... Mja, dan maar een motortje ophalen na onderhoud (22 dkm gemaakt, bandje, olie en bougies) _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo, netjes! Hier was er van die rare witte ijzelhagel gevallen en het is overal net niks met het ijs B| ... Nja, binnenkort de elfstedenhal maar eens uitproberen.
Ja ik ook weer, heb er voor ergens in februari weer een uitnodiging staan...


En uiteraard vandaag weer lekker op de ijzers gestaan nu dat nog kon! :P
 
Laatst bewerkt:
Bij gebrek aan ander nieuws....

full
 
Hier urenlang in auto heen en weer getuft...iets met nieuwe uitdaging.

Benieuwd hoeveel ze me waard vinden :) _O- _O- _O- _O- _O-

Als kleine werkverschaffer verwonder ik me vaak waarom mensen het zien als hun uitdaging en vervolgens extra geld wensen om het hogere niveau te behalen. Als ik een uitdaging zie en ik besluit daarop in te gaan ben ik degene die geeft om het te kunnen behalen!

Ik vraag me ook af of ik mensen moet nemen voor wie het een uitdaging is in plaats van iemand er voor te vragen die het oplost.

(Ben ook een beetje aan het klieren....)

Veel succes gewenst iig!
 
Laatst bewerkt:
Als kleine werkverschaffer verwonder ik me vaak waarom mensen het zien als hun uitdaging en vervolgens extra geld wensen om het hogere niveau te behalen. Als ik een uitdaging zie en ik besluit daarop in te gaan ben ik degene die geeft om het te kunnen behalen!

Ik vraag me ook af of ik mensen moet nemen voor wie het een uitdaging is in plaats van iemand er voor te vragen die het oplost.

(Ben ook een beetje aan het klieren....)

Veel succes gewenst iig!

Thx...en voor duidelijkheid... ik schrijf nergens dat ik meer wil....ik ben huidige omgeving beetje zat....en dus wil ik niet blijven hangen maar een andere werkvloer....ook niet hoger (zit al aan top, oh nee gewoon een indiaan ipv een opperhoofd _O- _O- _O- ), maar ook dan zal worden gekeken wat je waard bent voor de nieuwe partij en hoe zich dat verhoudt tot je juidige waarde...beetje klinisch opgeschreven maar zo ist wel. _O- :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan