Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik kan me voorstellen dat het wel wat verandert aan het mengsel... En als het niet zou uitmaken, waarom heb je het deksel dan toch vervangen (en denk je dat daarmee het probleem verholpen zou zijn)?

Of je het met deze banden durft? Geen idee. Zijn ze oud, gescheurd, geen profiel meer...?
 
Het open deksel was het enige niet-standaard wat ik kon vindne en samen met de originele sproeiers leek 't me voor de hand liggen.. Later vertelde een ducati-delenboer me dat 't niet uitmaakt en met het gele kastje(?0 van de ontsteking te maken kan hebben.
Ik weet het verder niet, ik heb geen verstand van deze motoren..
 
Effect van invallen in de bocht heb ik bij een versleten voorbanden, en er werd mij gezegd dat het typisch iets is van Michelin banden. Vandaar vorig jaar na heel wat jaren Michelin de omschakeling naar Pirelli banden.
Maar voordat die verslijten cq betere stuurgedrag ben ik een aantal jaren verder gezien mijn aantal kilometers....afgelopen jaar nog geen 2k geloof ik.

Iig mijn gevoel zegt dat de Pirelli’s preciezer sturen..... :] en voor de rest ik als amateur mooi weer rijder: het zal wel
 
Och, ik heb mijn eerste Duc gekocht bij Affetto. Nog voordat ik daar met de proefrit bij de doorgaande weg was (100 meter ofzo?) wist ik al dat 't 'm ging worden :]:]
Herkenbaar! Had hetzelfde met de 851, ook al ging ik na 100 meter van Biggelaar vandaan bijna rechtdoor over de rotonde.. _O-
 
Heren (en dames) van Ducati. Ik ben op zoek naar een ducati achterrempomp met partnummer 62540181B.

Enige betaalbaar is eentje op ebay uit Australië. Wellicht heeft een van jullie een liggen of jullie hebben een goude tip waar ik dit onderdeel in nederland kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Wat is betaalbaar... ?

18 euro in D:

55 euro in Nl:
 
Heren (en dames) van Ducati. Ik ben op zoek naar een ducatie achterrempomp met partnummer 62540181B.

Enige betaalbaar is eentje op ebay uit Australië. Wellicht heeft een van jullie een liggen of jullie hebben een goude tip waar ik dit onderdeel in nederland kan vinden.

Waarom trouwens specifiek dit type?
Bij Ducati is veel uitwisselbaar.
 
Evotech tail tidy van de V4 past ook op V2. Vandaag gemonteerd, ziet er een stuk beter uit.

38F4AEF9-AAF5-40B7-A2CA-FB980F3E021C.jpeg


22465A01-2D53-4B69-9316-9C4FA7AC672E.jpeg


Solo seat cover moet ik nog steeds binnen krijgen, evenals de DDA.
 
Nu zonder zeveren, beetje vloeken in de kerk, maar... Die V2, zou daar ergens iets van mogelijkheid op zitten om er wat koffers aan te hangen achterop? Schroeven die als bevestiging kunnen dienen?
 
Startwin kan iets op maat bedenken, in het verleden heb ik rekjes van hun gezien. En van daaruit koffers plaatsen... :?
 
Nu zonder zeveren, beetje vloeken in de kerk, maar... Die V2, zou daar ergens iets van mogelijkheid op zitten om er wat koffers aan te hangen achterop? Schroeven die als bevestiging kunnen dienen?
Waarom zou je koffers willen als er Kriega is!
 
Nu zonder zeveren, beetje vloeken in de kerk, maar... Die V2, zou daar ergens iets van mogelijkheid op zitten om er wat koffers aan te hangen achterop? Schroeven die als bevestiging kunnen dienen?
Zeer onwaarschijnlijk.
Ik verwacht dat de constructie gelijk is aan de andere panis'; het meeste wat je ziet is plastic en lucht. Er onder zit een klein frame zonder extra gaten.
In de praktijk zal je dan de gehele achter constructie moeten vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan