Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onder koude en vochtige omstandigheden bevroren de carburateurs nogal snel, vandaar olieverwarming. Mijn 750 begon te sputteren en af te slaan.De carburatuers van de duc lijken te worden verwarmd door de olie? Kan iemand vertellen waarom men dit heeft bedacht?
Dank voor repliek, is het dan vanaf een bepaald bouwjaar ingevoerd?Onder koude en vochtige omstandigheden bevroren de carburateurs nogal snel, vandaar olieverwarming. Mijn 750 begon te sputteren en af te slaan.
Injectie ipv mikuni carbs
Geen idee eigenlijk tov injectie, flatsides carbs reageren wel vlotter dan CV carbs. Injectie is gewoon veel preciezer af te regelen, en daardoor zuiniger.Okay.. rijd dat nu ook echt anders in gasrespons? Ik heb nog nooit op een injectiefiets gezeten..
vanaf 1995 zo'n beetje, als mijn geheugen me niet in de steek laat. Er zijn zelfs nog gemodificeerde vlotterbakken voor geleverd (onder garantie).
Met de komst van de iE behoorde het probleem van de bevriezende carbs tot het verleden.
Ze geven rond de 1op17 gemiddeld op ,dus dat klopt ongeveer wel.klopt het dat het verbruik van een 750ss rond de 1 op 16 ligt?
Is er bij ducati- mensen ook een soort tweespalt tussen de carb- en injectiemensen? ik kan me voorstellen/heb het idee gekregen dat onder de sportmotorrijders de ducatisten meer affiniteit- en kennis- hebben van de techniek en misschien derhalve meer naar de carbfietsen neigen?
Ik had gedacht dat hij zuiniger zou zijn vanwege diverse dingen, maar ik vermoed dat de kleptiming flinke overlap heeft en hij wat doorspoelt..Ze geven rond de 1op17 gemiddeld op ,dus dat klopt ongeveer wel.
Uiteraard afhankelijk van rijstijl maar met touren/vlotjes moet je toch richting 1:20 kunnen halen. Tenminste dat haal ik met gemak op mijn 888 injectie fiets. En dat is zeker niet met een ouwe wijven tempo, maar vlotjes over de achteraf wegen hier in oost Nederland danwel Duitsland.
En Ik ben los mbt moderne duc’s, behalve een multistrada die ik wel kan waarderen....en verder geen behoefte meer aan een andere motor.
@kuncing ik was afgelopen maandag door Recke gereden en zag het verkeersbord Mettingen ....
Nee natuurlijk is Bos niet standaard,bij Pajic kan je er DB killers in laten maken,of op zoek gaan naar standaard dempers,Op de 750 ss zitten bos-dempers (is niet origineel?)
en er komt een serieuze bak herrie uit.. niet leuk voor de omgeving of als je er langere tijd op zit.
Misschien zijn er dB-killers die er in passen(vaker worden ingefrut?) het het ergste er af halen..
Kan iemand vertellen of het grote invloed op de carburatie heeft?