Ducati Deel #121 Xmas edition

Ja is slip on… alleen geen db killer en staat letterlijk bij, racing use only… beetje geluid is wel leuk. Maar t moet wel beschaafd blijven :+
Het is wel een beetje dat een V2 van grote dempers houdt , en als je er zo’n klein open dempertje aan schroeft zal hij vermogen verliezen ( behalve misschien volgas )
 
Eens, ik heb heel even ook zonder db-killers in mijn uitlaatdempers rondgereden, het klinkt wel leuk, maar voelde me net weer een 16-jarige op een opgevoerde brommer, toch wel wat huiverig voor gezeik met politie.
 
M'n maatje is monteur bij een autobedrijf waar regelmatig zo'n gozer komt voor spotrepair. Hij zou t ook eens gaan vragen. Kleurnummers enzo stonden netjes in het instructieboekje in ieder geval.
Sportrepair gaar m niet worden. Die man die daar altijd komt zei dat je dan beter de hele tank kunt spuiten... iemand goede ervaring met schade herstellers in het zuiden des lands.... Anders morgen maar even bellen met Ducati Zaltbommel of zij iemand kennen. Weet ook niet of je de eerste de beste autoschadehersteller kunt bellen voor een motorfiets... lijkt me toch weer iets anders.
 
Als hij toch moet gespoten worden kan je misschien toch eens zelf proberen met lakstift en nat schuren zoals reeds vermeld.
Veel heb je niet meer te verliezen nu.
En anders moet een goede autoschadehersteller dit ook gewoon kunnen.

Henk!!!
 
Sportrepair gaar m niet worden. Die man die daar altijd komt zei dat je dan beter de hele tank kunt spuiten... iemand goede ervaring met schade herstellers in het zuiden des lands.... Anders morgen maar even bellen met Ducati Zaltbommel of zij iemand kennen. Weet ook niet of je de eerste de beste autoschadehersteller kunt bellen voor een motorfiets... lijkt me toch weer iets anders.
Lijkt me ook een ingewikkelde kleur , is toch iets van wit metallic?
Het is net wat aanvaardbaar is voor je zelf , je kunt altijd net zo als gezegd het eerst proberen met een lakstift
 
Lijkt me ook een ingewikkelde kleur , is toch iets van wit metallic?
Het is net wat aanvaardbaar is voor je zelf , je kunt altijd net zo als gezegd het eerst proberen met een lakstift
Ja Arctic White Silk volgens het instructieboekje. Zit een soort parelmoereffect in ook... Net een schadebedrijf gesproken, kwam uit op 650-800 omdat de tank gedemonteerd moet worden, de logo's afgeplakt moeten worden en het inderdaad een 3 laags lak is...
Ik ga wel eens nadenken, toch een hoop geld voor zo'n krasje.... Tijdens t rijden zit gelukkig mijn knie er net voor.
 
Ja Arctic White Silk volgens het instructieboekje. Zit een soort parelmoereffect in ook... Net een schadebedrijf gesproken, kwam uit op 650-800 omdat de tank gedemonteerd moet worden, de logo's afgeplakt moeten worden en het inderdaad een 3 laags lak is...
Ik ga wel eens nadenken, toch een hoop geld voor zo'n krasje.... Tijdens t rijden zit gelukkig mijn knie er net voor.
Misschien dit als het op de goeie plek zit
IMG_0571.png
 
Deze zijn op zich niet zo heel lelijk. In zwart en wit/transparant te bestellen.
stompgrip_tank_pad_ducati_899_-_959_-_1199_-_1299_panigale_2012-2017_1920x1920.jpg

Wellicht eerst lakpen proberen en als dat niets wordt zoiets.
 
Wellicht gewoon wetgeving, veiligheid, verantwoordelijkheid van een fabrikant omdat dat niet open te laten.

Het is dat er carbon deksels zijn 😅👌.
 
Terug
Bovenaan Onderaan