Ducati Deel #121 Xmas edition

Ducati opent nieuwe fabriek in Thailand - Nieuwsmotor.nl

No Way Abandon Thread GIF
 
Gisteren de Duc even uitgelaten. Even vol getankt... Reserve lampje bleef branden. Na circa 40km rijden ging het lampje plots uit en gaf de benzine meter vol aan. Daarna ging het nog een paar keer naar reserve en vol melding..
Nu geeft hij weer normale waardes aan. Wellicht dat de benzine meter wat "plakte".

60 wegen gaat heerlijk, lekker wat koppel! Op de grotere wegen mis ik een beetje vermogen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240409-152755~2.png
    Screenshot_20240409-152755~2.png
    490,3 KB · Weergaven: 0
Hier een nieuwe duc member. Heb sinds vorige week na 4 jaar een cbr600rr gereden te hebben een 959 aangeschaft. Nog wat dingen op de to do list. Waaronder een mooie slip-on uitlaat. De orriginele pijpen vind ik wat lomp ogen. Maar hier misschien wat later meer vragen over. Wil vooral een wat zwaarder geluid.
Maar ik ben vooral benieuwd dat ik hier en daar lees dat ducati's al een druppel lader aansluiting hebben. Zit deze ook op de 959 of moet ik mijn ctec gewoon ff op de accu aansluiten?
 
Haha, ja het liefste wel. Maar het verstand knaagt toch ergens. Als er iemand nog wat aan te bieden heeft doud ik mij zeker aanbevolen.
 
Hier een nieuwe duc member. Heb sinds vorige week na 4 jaar een cbr600rr gereden te hebben een 959 aangeschaft. Nog wat dingen op de to do list. Waaronder een mooie slip-on uitlaat. De orriginele pijpen vind ik wat lomp ogen. Maar hier misschien wat later meer vragen over. Wil vooral een wat zwaarder geluid.
Maar ik ben vooral benieuwd dat ik hier en daar lees dat ducati's al een druppel lader aansluiting hebben. Zit deze ook op de 959 of moet ik mijn ctec gewoon ff op de accu aansluiten?
Mooie motor!, veel plezier ermee! :t
 
Hier een nieuwe duc member. Heb sinds vorige week na 4 jaar een cbr600rr gereden te hebben een 959 aangeschaft. Nog wat dingen op de to do list. Waaronder een mooie slip-on uitlaat. De orriginele pijpen vind ik wat lomp ogen. Maar hier misschien wat later meer vragen over. Wil vooral een wat zwaarder geluid.
Maar ik ben vooral benieuwd dat ik hier en daar lees dat ducati's al een druppel lader aansluiting hebben. Zit deze ook op de 959 of moet ik mijn ctec gewoon ff op de accu aansluiten?
We willen foto’s…. De 959 heeft onder de buddyseat een dda (ducati data analyser) stekker. Hier kunnen sommige acculaders rechtstreeks op aangesloten worden. Er zijn ook verloopstukjes voor de dda. Ik heb op mn 959 gewoon een vaste aansluiting gemaakt en deze achter de linkerkuip ‘verstopt’ ter hoogte vd zekeringkast. Ik zou wel iets maken. Met klemmen is geen doen, de hele linker zijkant moet eraf om bij de accu te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ben afgelopen zaterdag ff naar Loenen (komeet techniek) gereden voor een setje db killers.
Ben niet vies van een mooi geluid, maar thuis konden ze me buiten het dorp al horen aankomen :P
Maar bij de 959 is dat niet met een slip on. De kat zit nog voor de uitlaat onderin de buik vd motor zegmaar. Ik heb een hele open SC project demper maar t geluid valt mee. Echt niet asociaal :+
Kijk…

A5EABB6C-0C1E-4E90-A11B-EE6E6736EFCC.jpeg
IMG_4719.jpeg
 
Maar bij de 959 is dat niet met een slip on. De kat zit nog voor de uitlaat onderin de buik vd motor zegmaar. Ik heb een hele open SC project demper maar t geluid valt mee. Echt niet asociaal :+
De kat was al verwijderd…
De uitlaat is eerder al aangepast door de Komeet in Loenen.

Op het gebied van uitlaten etc een aanrader!
 

Bijlagen

  • IMG_5589.jpeg
    IMG_5589.jpeg
    637,6 KB · Weergaven: 0
Open luchtfilter en open koppeling ervaar je zelf veel meer van dan open pijpen.
Klopt, rammelt er vrolijk op los *O*
S4rs toch??
Mooi speelgoed ook !!.
Zelfde blok als m'n 999s meen ik.
Yep
Hier zit idd het 998 testastretta blok in.
Echt een geweldig ding, zolang je maar een beetje gas kan houden :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan