Ducati-Topic #101 Bijna SDR tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil wel, maar kan geen teveel aan gestuiter hebben zeg maar. Verder lijkt het me wel lachuh!
Post LD:
Heren de race off the champions staat voor de deur en dat is ook meestal einde seizoen voor de wedstrijden
Maar onze ogen zijn al gericht op volgend seizoen en het roer moest om volgens jullie Dus LD steld voor om ergens in Oktober jullie eens ff een test te laten ondergaan om eens in te schatten welk nivo hier eigenlijk rond hangt qua conditie zo einde seizoen
Begin volgend jaar gaan we dan nog ff 2x een trapdag regelen om te kijken of er in de winter wel wat aan de conditie is gedaan
Heb je een MTB en heb je zin om hier in de Veluwe ff de longen uit je lijf te trappen laat het weten dan maak ik een mooie route voor Oktober(dit jaar)
Parcour zal asvalt graffel en zand zijn en wat heuveltjes desgewenst kan men ook een afdaling maken waar je z'n 50km per uur kan halen
Heb hier evt nog wel een extra MTB voor de gene die mee wil maar zelf geen MTB heeft,is een midden maatje voor mensen tot 1.70
UPDATE: LD kan voor MTB zorgen middels huur a€15,=
Datum:: Zat. 13- 20 - 27 Oktober
 
Voor de gene die mee willen met de MTB fiets de ballen uit je broek toer en geen MTB hebben kan ik MTB's regelen,kost iets van 15 euro per dag.
Zijn er voorstellen qua datum in Oktober? mooiste zou zijn op een Zaterdag ivm met huren fietsen.Wel of geen mooi weer er word gewoon gereden dus geen smoesjes :)
Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Vul zelf maar verder aan 8-)

Deelnemers:
Jere
Oscar
reuzepanda
Jarno
LD
Repsol_RR
 
Laatst bewerkt:
Moto3 mooie race :)Zoek nog naar iets dat ik de flaptop aan de tv kan knopen *D Iets groter beeld })
 
zal hier ff kort posten wat er de afgelopen week is gebeurt:

maandagavond heeft mn vriendin een naaste gevonden na een poging tot suicide, complex verhaal maar komt er kort op neer dat ze geen contact heeft met fam. en wij er dus voor haar moeten zijn.
Afgelopen week stijgende lijn en donderdag begon ze bij te komen en te brabbelen, vrijdag praattte ze al wat weliswaar warrig maar t leek allemaal goed. Totdat ze een longontsteking ontdekten welke zo heftig is dat ze nu in levensgevaar verkeerd, afgelopen nacht hele nacht in zkh geweest, ff 2 uurtjes geslapen en daarna ff naar Assen geweest om mn zinnen te verzetten, situatie is kritiek

Weet dat dit niet de juiste plek is maar wil even mn hart luchten..
Sterkte ermee, zijn mindere mooie momenten.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje Jeremayah. Heftig verhaal :X sterkte voor jou en je vriendin de komende tijd.
 
Ik heb dit jaar nog geen 600km gereden op de 999s
Gewoon geen tijd,of slecht weer dit jaar :')
Meah...redelijk.....met de duc 3k denk ik......en met de 911 bijna 4 k......

De duc staat al buiten, dus zometeen op Gildehaus aan.....en dan komen een kilometer of 60 bij....... Kan ff voordat het weer minder wordt....en snel donker door de week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan