Ducati topic #105 Goede tijden- Slechte tijden wintertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben zeer tevreden met m'n arts :Y

Maar hij hoeft niet aan m'n bed hoor, beter de arts te bezoeken ;)
Ik heb een vrouwelijke tandarts met een grote boezem en fraaie decolite. Je hoopt haast op een langdurige kanaalwortelbehandeling.
 
Laatst bewerkt:
:W

full
 
ja en mn vorige post niet gelezen van vanmiddag?
Was nog in ballen uit broek topic, jullie geroemd!

:W :W :W

ja zag het in de trein op m'n mobiel. Reageren is dan soms een beetje moeilijk.

Ben blij voor je dat het zo goed is uitgepakt, ook al was het een nare tijd :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
ja zag het in de trein op m'n mobiel. Reageren is dan soms een beetje moeilijk.

Ben blij voor je dat het zo goed is uitgepakt, ook al was het een nare tijd :Y :Y
keer afspreken he!

we slepen fog er ook wel weer doorheen......

groeten!
 
Laatst bewerkt:
waar doorheen........... het Hellevuur? ;)

ik weet hoe je je voelt, maar ja je moet er door heen en na tijdje relativeer je alles EN wordt je veel gelukkiger van de simpelste dingen!!!!!!!!


BE STRONG!

OH ENNE PM -EN MAG UITERAARD!
 
Laatst bewerkt:
ik weet hoe je je voelt, maar ja je moet er door heen en na tijdje relativeer je alles EN wordt je veel gelukkiger van de simpelste dingen!!!!!!!!


BE STRONG!

OH ENNE PM -EN MAG UITERAARD!
Ik was altijd al een simpel goedkoop 'ding', ik drink niet, ik rook niet, ik ben niet ijdel, ik geef niets om kleren en ik geef overal gewoon weinig uit (noh ja, op dé hobby na dan). Mijn geluk schuilde in andere dingetjes ;)

Verder zal ik idd trachten te stoppen met mijn gedoe, is lang niet altijd slim online te doen nou O-)
 
Ik was altijd al een simpel goedkoop 'ding', ik drink niet, ik rook niet, ik ben niet ijdel, ik geef niets om kleren en ik geef overal gewoon weinig uit (noh ja, op dé hobby na dan). Mijn geluk schuilde in andere dingetjes ;)

Verder zal ik idd trachten te stoppen met mijn gedoe, is lang niet altijd slim online te doen nou O-)

zo lang je niks kwaads in je schild voert is het geen probleem

Doe alles , nou ja bijna alles om je hart te luchten
 
Ik was altijd al een simpel goedkoop 'ding', ik drink niet, ik rook niet, ik ben niet ijdel, ik geef niets om kleren en ik geef overal gewoon weinig uit (noh ja, op dé hobby na dan). Mijn geluk schuilde in andere dingetjes ;)

Verder zal ik idd trachten te stoppen met mijn gedoe, is lang niet altijd slim online te doen nou O-)
Je' leert 'snel, toch iets om te koesteren, goede opstap naar....... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan