DUCATI-TOPIC (19)82 * Taglioni gaat met pensioen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto-GCY4ZPQL.jpg

Foto-GCOIJTNA.jpg


Verschil in zadels..
 
Mn sps verkocht aan maatje van me, gaat feb mrt van eigenaar veranderen. Handgeld gebeurd. Dus volgend jaar waarsch clubrace met 2 klepper :P
 
Mn sps verkocht aan maatje van me, gaat feb mrt van eigenaar veranderen. Handgeld gebeurd. Dus volgend jaar waarsch clubrace met 2 klepper :P
Dat is niet verkeerd.
Jij ging toch een 750 SSie blok helemaal tunen? Laat ik nou net zo een te koop hebben :+
 
Laatst bewerkt:
De volvoman mailt me bijna dagelijks, haha, reisje naar de fabriek voor 2p... Als ik hem neem wordt het de dikste die hij ooit heeft afgeleverd.... Maar ik ben nog met iets bezig in het grijze circuit..... Spannend.....

@je heeft een tijd een 850 gereden. Heerlijk, vijfcilinder op gas. Erg ruime en fijne auto, probleemloos. Erg robuust, je rijdt er een heel dorp mee tegen de vlakte voordat je vreest voor de voorbumper.

Of wordt het toch maar een Cayenne of een Touareg?
 
hou op over vakantie...ik moet nog lang wachten -O- en dat hoerenweer hier maakt het er niet gemakkelijker op om geduldig te blijven. Hopelijk morgen beter weer!!!

hoe is het met iedereen hier??

Nou, ik moet nog langer wachten.......dus hou er inderdaad maar over op :P :P

Ben je gelijk een dikke week van me verlost schat O-) ;) :j :j
 
bij ons is het 97 euro per uur. beurten hanteren dan weer andere (lagere prijzen) omdat dat weer in een pakket zit. dan kom je op ongeveer 80 euro per uur.
Al met al een hoop geld en ondanks deze uurlonen is het hard werken om je kop boven water te houden als garage. Zeker bij de duurdere merken zijn er zoooooveeel eisen van de fabrikant uit dat het eigenlijk gewoon te gek is.

wij werden vorig jaar bijvoorbeeld bijna afgekeurd omdat het grind wat bij onze vw pilaar lag van een verkeerde diameter was!!!!!!?????
Afgelopen maandag hadden wij weer zo'n iso keuring waarbij om een stukje speciaal gereedschap werdt gevraagd van een vw kever ui 1964?!?
man de meeste die bij ons werken hebben nog nooit een kever aangeraakt.
Het gaat gewoon te ver maar aan de andere kant... de koper eist ook enorm veel waardoor uiteindelijk de prijs omhoog gaat.

Ze zijn knettergek geworden. Een goede reden om géén nieuwe auto te kopen overigens. Ik wil auto rijden en niet panden van garages onderhouden die voorgeschreven worden door importeurs. Het rendement van de autobranche is kleiner dan 2 procent geworden, wanneer ik een exploitatie moet doen voor die centjes blijf ik op bed liggen. De koper gijzelt het merk met lage TCO, het merk gijzelt de importeur, de importeur gijzelt de dealer en de dealer moet het allemaal maar uitleggen aan de klant terwijl de opdracht voor de nieuwbouw weer de deur uit moet. En die klant vindt rechtvaardiging van absurde eisen in het consumentisme gedreven door veel te hoge prijzen voor reparatie en onderhoud.

Heilloos, doelloos en idioot. Het zijn maar stukken blik en ze zijn veel te betrouwbaar. De autohandel is dood. De toekomst voor de autohandel ligt op gespecialiseerde reparatiegarages (b.v. Bosch servicediensten) en veldjes met kleine showrooms en grote buitenterreinen. Buy and go. Finance and credit to go. Fabrieksgarantie via een servicenet.

Maar uiteindelijk heeft de bankier van het geheel het laatste woord; ze zijn vrijwel allemaal helemaal financieel kapot en kunnen geen kant op. Maar de bankier kan ook geen kant op, afschrijven is no go op dit moment, dus maar druk op de dealer om de rente op te draaien. Met de stijgende Euribor gaat het systeem wat er nu is wel naar de verdoemenis trouwens, geef het twee jaar en er is een keiharde sanering gaande.

Ik koop iig geen nieuw, doe mij maar jong gebruikt. Dan kan ik tenminste in eigen dorp terecht voor onderhoud voor een fatsoenlijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Weer thuis van een gezellige motorrit op de motoren van Rob en 10...

We hebben ze op 1 na allemaal naar hun nieuwe onderkomen gereden.
41/2 uur op een st2 gereden.. *O* *O* best wel relax.. :)
En voel me helemaal bzzzzzzzzz door zaad van Ronald..
koolzaad dan wel niet te verstaan he...
en de lightversie ook nog.....

en die pot honing ... wat daar allemaal in zit.. :X O-)


TB :j
 
Laatst bewerkt:
Weer thuis van een gezellige motorrit op de motoren van Rob en 10...

We hebben ze op 1 na allemaal naar hun nieuwe onderkomen gereden.
41/2 uur op een st2 gereden.. *O* *O* best wel relax.. :)
En voel me helemaal bzzzzzzzzz door zaad van Ronald..
koolzaad dan wel niet te verstaan he...
en de lightversie ook nog.....

en die pot honing ... wat daar allemaal in zit.. :X O-)


TB :j
Moest eerst even goed lezen wat hier stond, maar is wel lekker dat Ronald zijn zaad jouw geholpen heeft tegen de pijntjes :+
 
Weer thuis van een gezellige motorrit op de motoren van Rob en 10...

We hebben ze op 1 na allemaal naar hun nieuwe onderkomen gereden.
41/2 uur op een st2 gereden.. *O* *O* best wel relax.. :)
En voel me helemaal bzzzzzzzzz door zaad van Ronald..
koolzaad dan wel niet te verstaan he...
en de lightversie ook nog.....

en die pot honing ... wat daar allemaal in zit.. :X O-)


TB :j

hedde gedronken... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan