Ducati topic 23(gobert 4 wk op vak. dus feesten we hier)

Status
Niet open voor verdere reacties.
...
full
 
Maarreh Dimitri, wordt het serieus een SL?
Wss niet, ik stel een budget voorop van 3000 euro voor de motor. Hoogst waarschijnlijk wordt het een Monster (600/620/750) of een supersport (oud of nieuw model, 600 of 750).
In België vind je nog wel iets moois voor die prijs.

Heb ik wat geluk en vind ik een 900ss van '91 voor een mooie prijs, dan wordt het die en wordt het vermogen een beetje genepen in het begin om te "leren". Ooit wil ik nog wel een SL MK1 op de kop tikken, maar het zal moeilijk worden vrees ik.

Wat er na de eerste motor komt: 749, of 748, of Monster S2R, of 900ss/SL.
Daarna is het duidelijk: een 999s MY2003/4 of een 999R MY2004 })






Ik hoop dat ik rijk wordt :9
 
Wss niet, ik stel een budget voorop van 3000 euro voor de motor. Hoogst waarschijnlijk wordt het een Monster (600/620/750) of een supersport (oud of nieuw model, 600 of 750).
In België vind je nog wel iets moois voor die prijs.

Heb ik wat geluk en vind ik een 900ss van '91 voor een mooie prijs, dan wordt het die en wordt het vermogen een beetje genepen in het begin om te "leren". Ooit wil ik nog wel een SL MK1 op de kop tikken, maar het zal moeilijk worden vrees ik.

Wat er na de eerste motor komt: 749, of 748, of Monster S2R, of 900ss/SL.
Daarna is het duidelijk: een 999s MY2003/4 of een 999R MY2004 })






Ik hoop dat ik rijk wordt :9

Met heel veel geluk zal een SL IV gaan lukken voor 3k. Wel goed oppassen, er zijn altijd imitatie en slecht onderhouden exemplaren. De SL I moet je vinden in een schuur, wat laatst ook nog ergens gebeurde. Een SL II staat al niet vaak te koop meer, een SL III staat veel in de VS geloof ik, een SL IV is qua prijs de voordeligste op het moment, een SL IV is de laatste serie en vaak in bezit van de verzamelaars. Ik weet er nog een staan, met slechts 8000 kilometer, in superstaat, maar niet te koop (geloof me :X ).

Een 91 SS, wit frame, witte wielen, is somt te vinden voor weinig én in goede staat. Een voortreffelijke keuze, wordt absoluut een youngtimer.
 
Dat mokkol is nu is verschrompelder heh :r :r :+
Als ze al nog leeft :z

Vandaag m'n maandelijkse motormagazine ontvangen met verslag over de Ducati parade op de Isle of Man TT. Mooie foto's van een old timer racer die met z'n 900ss (de oude zwarte met gouden accenten van '80 als ik met niet vergis) een bocht mist en 10 meter lager beland :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan