DUCATI topic 41 Noriyuki "Nitro Nori" HAGA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik jou ook gezien,bij M.P.Hippo,de Tricoloure 848 ;)

He Rob,jij kruiste nog onder mij door,jij op de A7(snelweg ;) ) en ik reed over het viadukt ri Aartswoude/Twisk om 14.50u, mooi hoor om op zo,n Duc te mogen spelen,jullie hebben niet een groot" toertje"gemaakt sekers, zelf ben ik via Enkhuizen/Lelystad/Urk weer in het Friese land aangekomen :o ;) :W
 
:) mijn 851 gaat volgende week zaterdag naar Carl......op aanhanger , 't is mij verboden erop te rijden. :+ :/
Carl moest sowieso zaterdag de zwevende remschijven erop monteren en hij probeert het versnellingsprobleem ook op te lossen. Met een beetje geluk is het, weer, de returnspring. Anders zie ik voorlopig mijn duccie niet terug.
:X Staat tie de hele zomer bij Carl en misschien nog wel langer, ligt een beetje aan wat het is en hoe de operatie van Carl verloopt.



*O* Ben ik ff blij dat ik nog een motor heb *O* *O* die nu wel heel lekker moet rijden nadat rob (van rotech) de voorvorkjes onder handen heeft gehad. ( :( heb er zelf nog geen meter op kunnen rijden, druk druk druk, en als ik niet druk was, regen, regen en regen)
 
Enkhuizen toch, die foto's bij de Kanonneh??

@Dutchess >> sneu voor je '(

@ SC >> wat lief van je ;)

@ Dukatiken >> die vin'k dan nog wel wat hebben ... :)

@ LD >> het rijdt idd wel lekker relaxed, beetje boel saai ook ... ;)

@ Moi >> wel lekker gereden vanmiddag, Franse ding begint steeds beter te wennen en bevallen. Bakkie slobber gedaan bij me ouwelui op de boot bij Grou (waar de kids logeren) en binnendoor ff Earnewâld aangedaan, toch een 50/60km totaal, klinkt weinig = voor mij wel de tax momenteel ... :]
 
Laatst bewerkt:
Olie voor de tweeklepper: 10w50 of 15w50 of andere?

edit: terwijl ik toch weer bezig ben met vragenuurtje... welke kettingsmeer kunnen jullie aanraden? Liefst 1tje die niet veel afspat.
 
Laatst bewerkt:
en hoe reed dat?
In mijn dromen reed hij goed ,natuurlijk niet zoals m'n 999 maarjah ;)
alleen het geluid was maar matig te noemen :o :+

zou eigenlijk best wel eens volgend jaar ofzo op het DCN huurbakkie willen rondcrossen

Weet iemand of er een lange wachtlijst op dat ding bestaat?
 
Laatst bewerkt:
He OUWE goed te lezen dat je weer aan het brommeren bent,De badkuip valt zeer in de smaak bij de dames,zegt gelijk wat over hun smaak :+ moeders tikte bijna me nieren naar de andere wereld tijdens een ritje:Y of het ff wat rustiger kon :] en de wat jongere dames vinden het helmaal te gek,die kunnen mooi achterop :)
Enkhuizen toch, die foto's bij de Kanonneh??



@ LD >> het rijdt idd wel lekker relaxed, beetje boel saai ook ... ;)

@ Moi >> wel lekker gereden vanmiddag, Franse ding begint steeds beter te wennen en bevallen. Bakkie slobber gedaan bij me ouwelui op de boot bij Grou (waar de kids logeren) en binnendoor ff Earnewâld aangedaan, toch een 50/60km totaal, klinkt weinig = voor mij wel de tax momenteel ... :]
 
He OUWE goed te lezen dat je weer aan het brommeren bent,De badkuip valt zeer in de smaak bij de dames,zegt gelijk wat over hun smaak :+ moeders tikte bijna me nieren naar de andere wereld tijdens een ritje:Y of het ff wat rustiger kon :] en de wat jongere dames vinden het helmaal te gek,die kunnen mooi achterop :)
_O- onze pijpensnuiver maakt de blits met een Holleder puchzuki , en d'r zit zelfs een rotte piepel op *O* *O*
:P :W
 
de fotoos zijn genomen in Medemblik :)

Enkhuizen toch, die foto's bij de Kanonneh??

@Dutchess >> sneu voor je '(

@ SC >> wat lief van je ;)

@ Dukatiken >> die vin'k dan nog wel wat hebben ... :)

@ LD >> het rijdt idd wel lekker relaxed, beetje boel saai ook ... ;)

@ Moi >> wel lekker gereden vanmiddag, Franse ding begint steeds beter te wennen en bevallen. Bakkie slobber gedaan bij me ouwelui op de boot bij Grou (waar de kids logeren) en binnendoor ff Earnewâld aangedaan, toch een 50/60km totaal, klinkt weinig = voor mij wel de tax momenteel ... :]
 
leuk koekblik voor de DCR gangers:

Tremek Car Videos - Street Car Drag Racing Videos

full
 
He OUWE goed te lezen dat je weer aan het brommeren bent,De badkuip valt zeer in de smaak bij de dames,zegt gelijk wat over hun smaak :+ moeders tikte bijna me nieren naar de andere wereld tijdens een ritje:Y of het ff wat rustiger kon :] en de wat jongere dames vinden het helmaal te gek,die kunnen mooi achterop :)
Ja goed hè, ben er ook wel content mee dat het gaat (tuurlijk voel ik het, maar het is niet zo dat ik er meer last door krijg/hou dan door andere dagelijkse dingen)

Ach als jij maar lol hebt op je handelskuip, wat interesseerd jou dan een ander *D

Wist je al dat mijn oudste op water kan lopen? Kiek die gespierde spieker gaan, liep zo tien meter van de boot af.................. O-) :+

full
 
klopt

Dan heb ik jou ook gezien,bij M.P.Hippo,de Tricoloure 848 ;)

He Rob,jij kruiste nog onder mij door,jij op de A7(snelweg ;) ) en ik reed over het viadukt ri Aartswoude/Twisk om 14.50u, mooi hoor om op zo,n Duc te mogen spelen,jullie hebben niet een groot" toertje"gemaakt sekers, zelf ben ik via Enkhuizen/Lelystad/Urk weer in het Friese land aangekomen :o ;) :W
 
Olie voor de tweeklepper: 10w50 of 15w50 of andere?

edit: terwijl ik toch weer bezig ben met vragenuurtje... welke kettingsmeer kunnen jullie aanraden? Liefst 1tje die niet veel afspat.

Hier 10w40 halfsyntheet in t blok en van dat dikke witte vet op de ketting ... k zal maar niet vertellen hoe mijn achterwiel er meestal uitziet :+
 
Las dat Biggel 10W60 van Valvoline gebruikt.
Wou gewoon ff de olie bijvullen. Krijg de dop om de olie af te laten niet los :| Kan de dealer binnenkort doen :P

Je wil bijvullen en krijgt de aftapplug niet los :?
Om bij te vullen zou ik toch dat doppie aan de rechterkant, net voor de koppeling losdraaien :+
 
Laatst bewerkt:
Las dat Biggel 10W60 van Valvoline gebruikt.
Wou gewoon ff de olie bijvullen. Krijg de dop om de olie af te laten niet los :| Kan de dealer binnenkort doen :P
Ze zijn overgeschakeld op Motul ipv Valvoline omdat Valvoline slecht te leveren was.....

Ik heb nu (sinds vorige week) dus: Motul 300V Factory-Line 15W50.

@Dutchess, succes met je stoomboot...... :+

off-topic: iemand die een ua703hc heeft liggen.......... :?
 
Laatst bewerkt:
Je wil bijvullen en krijgt de aftapplug niet los :?
Om bij te vullen zou ik toch dat doppie aan de rechterkant, net voor de koppeling losdraaien :+
Wou eerst de oude olie aflaten. Maar de aftapbout zit voor mij te vast (krijg 'm niet los met een gewone imbus). Dus gewoon ff bijvullen voor alle zekerheid, kan de dealer de oude olie aflaten en volledige refresh doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan