DUCATI topic 41 Noriyuki "Nitro Nori" HAGA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Las dat Biggel 10W60 van Valvoline gebruikt.
Wou gewoon ff de olie bijvullen. Krijg de dop om de olie af te laten niet los :| Kan de dealer binnenkort doen :P


gaat het beste met een punttangetje. daarmee krijg je het dopje wel los.
is voor de vuldop

als je olie gaat verversen, neem dan ook het oliefilter mee.
Maar als je oliepeil tussen min en max streepje staat, hoef je er niets aan te doen.
 
Laatst bewerkt:
gaat het beste met een punttangetje. daarmee krijg je het dopje wel los.

Maar als je oliepeil tussen min en max streepje staat, hoef je er niets aan te doen.
Ken wel een 'boerse' methode...

Beitel op de rand en flink tikken..... koop je een nieuwe aftapbout/ring als je baalt van de braam die je zojuist erin gelagen hebt.
 
Wou eerst de oude olie aflaten. Maar de aftapbout zit voor mij te vast (krijg 'm niet los met een gewone imbus). Dus gewoon ff bijvullen voor alle zekerheid, kan de dealer de oude olie aflaten en volledige refresh doen.
Gewoon ff de heffunctie verlengen met een pijpsleutel om die imbus, tik met je handpalm ertegen en 9vd10x issie los!!

@Swetty ''de boer'' vermoerder >> auwww :X
 
dan spammen we er nog even een plaatje bij.

full
 
rs en farnell hebben em iig niet, en die hebben redelijk veel (neem even aan dat het om je electronica project gaat)
Yep... defecte PLL circuit.....en ruim 30 jaar oude toestel.

De vraag staat al op MP al uit..... inmiddels heb ik verlengprinten te pakken om te kunnen meten enn ik zal morgen op de PI3TWE ronde ook de vraag stellen....
:+



full
 
Laatst bewerkt:
Wie was ook al weer de handelaar in Ducati Perfomance artikelen hier op het forum? Heb hem al een tijdje niet meer gezien/gehoord. Thanx alvast!
 
Ken wel een 'boerse' methode...

Beitel op de rand en flink tikken..... koop je een nieuwe aftapbout/ring als je baalt van de braam die je zojuist erin gelagen hebt.
Dan probeer ik liever eerst s de Foggy methode :)
Als ik die loskrijg, wordt idd filter ineens ook vervangen. Kan niet zo moeilijk zijn lijkt me :) Moet ik wel ff zo'n sleutel kopen om die los/vast te maken.
 
Dan probeer ik liever eerst s de Foggy methode :)
Als ik die loskrijg, wordt idd filter ineens ook vervangen. Kan niet zo moeilijk zijn lijkt me :) Moet ik wel ff zo'n sleutel kopen om die los/vast te maken.
:N boerse methode dan maar gebruiken..........als die met het handje niet los wil dan een schroevendraaier er doorheen poffen en draaien maar :)

Nieuwe filter ff vullen met olie en de o-ring met een beetje olie bevochtigen :Y
 
Laatst bewerkt:
Dan probeer ik liever eerst s de Foggy methode :)
Als ik die loskrijg, wordt idd filter ineens ook vervangen. Kan niet zo moeilijk zijn lijkt me :) Moet ik wel ff zo'n sleutel kopen om die los/vast te maken.
Ik gebruik daar een bandsleutel voor, een oliefiltersleutel met een soort dunmetalen staalband eraan, die past goed tussen carter en filter (mot een nieuwe halen trouwes, ding is me pas gesneuveld)
 
Ik gebruik daar een bandsleutel voor, een oliefiltersleutel met een soort dunmetalen staalband eraan, die past goed tussen carter en filter (mot een nieuwe halen trouwes, ding is me pas gesneuveld)
Met zachte hand.... :} onderstaande moet je ook met beleid doen.... geen brander voor het solderen etc..

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan