Ducati topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook vanuit een regenachtig (het onweert ook nog) Twente:

Een gezonde en vooral een plezierig motorjaar.
 
Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!!! ben net uit mijn bedje gevallen en voel me aardig van de brakke.. zo maar eens kijken of de duc oud en nieuw heeft overleeft... je weet het hier maar nooit, is 's nachts met oud&nieuw net een warzone...
 
Ik heb de afgelopen dagen zitten rommelen met het programma MapSource en ik heb de volgende Duitsland Route (~225 km) in elkaar 'gehackt'. Moet wel zeggen dat een groot gedeelte van de route niet door mij is gedaan het is meer van het betere 'jat' werk dus. Ik heb wat lussen uit de oorspronkelijke route gehaald en Route 67 als stopplaats toegevoegd.

De tref plaatsen heb ik al meermalen al bezocht dus ernaar toe rijden is geen enkele probleem, maar het gaat meer om de heuvelachtige/bochtige wegen om daar te komen.

Echter:
Het begin is het snelle werk tw op de A31; heen en een stukje terug van +/- 24 km autobahn. Uiteraard kan ik het stuk autobahn inkorten, of helemaal eruit halen, maar dat is geen probleem door een eerdere afslag (Heek) te nemen; scheelt 15.4 km volgens de meetlat.....

Voor de rest is route bochtig en leuk ivm het bezoeken van de treffens waar je uitgebreid kunt eten/drinken en l*llen.....

Ik kan een combinatie doen van Noord-Twente en DL. Maar zoals gezegd, Noord-Twente is leuk maar is onderhand verziekt door de 60km/h zones en verkeersdrempels terreur, dus daarvoor moet je de knop omzetten naar de chopper mode. Zelf heb ik hier geen enkele moeite mee, maar voor de heren met 'de neus op het voorwiel' motoren kan ik me voorstellen dat je het niet leuk (lees vermoeiend) vindt.


full
 
Laatst bewerkt:
Zoekende naar informatie over vonken in een magnetron (gisteren is die nl nog ff overleden, Wirlpool Crispseries, RIP 2006 :( ), kwam ik ook dit tegen.... :9
full
 
Zoekende naar informatie over vonken in een magnetron (gisteren is die nl nog ff overleden, Wirlpool Crispseries, RIP 2006 :( ), kwam ik ook dit tegen.... :9
[afbeelding]
ziet er geinig uit :)
Zelf heb ik ook sliders met pennen erin die mooi vonken als je het asfalt ff kust, altijd leuk :Y :Y *D


ps: me achterlicht zit weer recht hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wens jullie allen een geweldig mooi en gezond 2007!

dat we allemaal de glimmende kant boven mogen houden, 0,0 schades mogen rijden.

en dat we dan eindelijk in het voorjaar de langverwachte rit/meeting mogen houden.

vindt de route van Swetty wel leuk, heb er evt ook nog 1 hele mooie over de veluwe liggen, 200km
 
Lijkt me meer voor de 'steel warrior' uit een de filmreeks Mad Max.

Je hebt toch geen alufolie erin gedaan................ ;)

Nop, het viel me onlangs bij schoonmaken ervan wel op dat 1 v/d opgenagelde strips in dat ding svm los zat, maar daar kun je nixs aan veranderen, gisteren pizzaatje erin en vonkerdevonkvonkvonk schroei vlam, wowwwwww uit!!! :(

Vanmiddag ff blokkie op 916 gewaagt want droge weg&zonnetje, nou nog niet 10Km weg donkere lucht 1vettebui en die bui meteen recht in me kanis met windkracht8, tja dat is mijn idee van ff lekker rijuh NOT en me rug liet het toch ook alweer afweten dus maar weer retour huis,,, B|
 
Laatst bewerkt:
Nop, het viel me onlangs bij schoonmaken ervan wel op dat 1 v/d opgenagelde strips in dat ding svm los zat, maar daar kun je nixs aan veranderen, gisteren pizzaatje erin en vonkerdevonkvonkvonk schroei vlam, wowwwwww uit!!! :(
dan had je wel vuurwerk binnen! ook leuk natuurlijk ;) :+
 
goofmeister.....op je kanis, de bui hoop ik en niet gevallen of toch.....


verder swetty, mooie route zo lijkt me, zijn wij de enige 8xx serie die meegaan?????

greets duc
 
goofmeister.....op je kanis, de bui hoop ik en niet gevallen of toch.....


verder swetty, mooie route zo lijkt me, zijn wij de enige 8xx serie die meegaan?????

greets duc

Nee gelukkig niet hey, meteen ff de tekst in die reactie aangepast... :+

Maar mensen deze magnetron mag gewoon niet overleden zijn! Schrijf net ff de gegevens van dat ding op voor de lokale techno-magnetronboer en wat leest Goof daar; het is de Wirlpool Vip27 Crispseries type M-916.
Een magnetron met een dergelijk typenr. kan- en mag gewoon niet zomaar aan de goden overgeleverd worden... :} _O-
 
Vanmiddag ff blokkie op 916 gewaagt want droge weg&zonnetje, nou nog niet 10Km weg donkere lucht 1vettebui en meteen vol op me kanis met windkracht8, me rug liet het toch ook alweer afweten dus maar weer retour huis,,, B|

In het vervolg toch eerst www.buienradar.nl raadplegen, zeker met het onbestendig weer zoals nu. Toch hier een aantal fikse buien vandaag gehad maar ik heb tussendoor de hond kunnen uitlaten. Beestje is nu pas een beetje aan het bijkomen van al dat geknall van de afgelopen dagen.

En je rug: dat is niet zo mooi............toch de monster moeten pakken?
 
goofmeister.....op je kanis, de bui hoop ik en niet gevallen of toch.....


verder swetty, mooie route zo lijkt me, zijn wij de enige 8xx serie die meegaan?????

greets duc

Tja, zoveel 8xx motoren zijn er niet meer..................houwen zo........ ;)
 
In het vervolg toch eerst www.buienradar.nl raadplegen, zeker met het onbestendig weer zoals nu. Toch hier een aantal fikse buien vandaag gehad maar ik heb tussendoor de hond kunnen uitlaten. Beestje is nu pas een beetje aan het bijkomen van al dat geknall van de afgelopen dagen.

En je rug: dat is niet zo mooi............toch de monster moeten pakken?

Tja, was vrij helder maar idd één donkere lucht verderop te zien vanuit huis, dacht ach dat drijft wel langs..... Leek wel zo'n tekenfilmbui, geen ontkomen an ;(


En nu, dé allernieuwste Ducati 916 White Edition...!!! _O- _O- _O-


(NB: kijk goed rechtsonderin de mag zelf en je ziet dat verkoolde plaatje)
full
 
Nou, een picje van mijn Oud en Nieuw viering.
'T is zo'n fantastische telefoonfoto.
Maar je kan bijna nog zien dat er een grote poster van een 916 achterin aan de muur hangt....
O&N.jpg


Zo gezellig is dus de jaarwisseling in 1 van de 5 zenuwcentra van Europa's grootste oilieraffinaderij...... -O-
 
O ja....ben net terug van het verplichte bezoekje aan ouders, na een nachtdienst altijd lekker.
Maar.....(!!!!) ze startte!!
Moest even een paar keer rond en toen sloeg ze weifelend aan.
Tijdje met choke erop en toen hield het vuurwerk uit de uitlaten op.
Even de olietemp naar 100+ graden gedraaid, om het water uit de olie te krijgen en toen weer gestopt en hoes eroverheen.
Morgen maar de kuip eraf, nieuwe riemen erop, misschien de nieuwe ketting en tandwielen en later de olie en filter en goed schoonmaken.
Nog genoeg te doen....en het motorseizoen begint al bijna weer!!!
 
O ja....ben net terug van het verplichte bezoekje aan ouders, na een nachtdienst altijd lekker.
Maar.....(!!!!) ze startte!!
Moest even een paar keer rond en toen sloeg ze weifelend aan.
Tijdje met choke erop en toen hield het vuurwerk uit de uitlaten op.
Even de olietemp naar 100+ graden gedraaid, om het water uit de olie te krijgen en toen weer gestopt en hoes eroverheen.
Morgen maar de kuip eraf, nieuwe riemen erop, misschien de nieuwe ketting en tandwielen en later de olie en filter en goed schoonmaken.
Nog genoeg te doen....en het motorseizoen begint al bijna weer!!!

Dan begint jouw jaar alweer goed met een lopende Duc dacht ik zo!!! (damn gezellie daar bij de'n Schelp, je zal maar naar die ouwejaarsbagger moeten zitten zien thuis, da's pas feest :r :X )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan