Plastikman
MF veteraan
kom je dan op je Honda VTR sphier aan de kust is de zon gaan schijnen, volgend jaar CPZ en wat eerder in de maand mei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kom je dan op je Honda VTR sphier aan de kust is de zon gaan schijnen, volgend jaar CPZ en wat eerder in de maand mei
hier aan de kust is de zon gaan schijnen, volgend jaar CPZ en wat eerder in de maand mei
De ene klasse mag wel regenbanden gebruiken,en de andere nietIk denk dat het DCN bestuur wel weer de nodige vragen zal krijgen van haar leden over de ongelukkige afstemming.
Heel de clubraces heeft toch geen regenbanden om het budget laag te houden.De ene klasse mag wel regenbanden gebruiken,en de andere niet
Zeg het maar als je weet waarom
Jij bent kennelijk ook niet meer gegaan?
lekker als je op het startveld staat zonder regenbanden omdat die niet gemonteerd mogen worden
kom je dan op je Honda VTR sp
Ik denk dat het DCN bestuur wel weer de nodige vragen zal krijgen van haar leden over de ongelukkige afstemming.
Ik denk dat het DCN bestuur wel weer de nodige vragen zal krijgen van haar leden over de ongelukkige afstemming.
Inderdaad. Laat ze de DCR volgend jaar maar op een andere dag plannen dan op mijn verjaardag. Nu zit ik ook met dat klotenweer
Lijkt me meer dan logisch, heb het gevoel dat eind april begin mei dat het weer dan vaak beter is..
Tja, die discussie is al enige jaren oud. Ik rijd niet op het circuit en ga me daar dus ook niet mee bemoeien.
Ik kan me wel voorstellen dat men over het algemeen geen zin heeft om op de plaat te gaan.
Van de andere kant ... mensen komen naar de DCR om te racen of om naar de races te kijken. Als racer ben je dan dusvoor nietsvoor een hoop geld naar Assen gekomen om langs de kant te blijven staan, als toeschouwer krijg je een uitermate kaal startveld om naar te kijken.
Dan allemaal maar op wegbanden die ook geschikt zijn om mee in de regen te rijden. De Road Attacks onder de ST2 voldoen wat dat betreft (op de openbare weg iig) prima
De meeste motoren staan toch op racebanden, dus dan zouden ze er allemaal speciaal voor de dcr een set straatbanden bij moeten kopen. Dus weinig kostenbesparing door regenbanden niet toe te staan. Ik vind het maar vreemd dat het niet wordt toegestaan.
Ik denk dat tt een weekendje afhuren best prijzig is, en dat DCN gewoon achter de echt grof betalenden mag aansluiten om te kijken welk weekend er nog over is.
Merendeel van de mensen met hun wegmotor schaffen al bijvoorbeeld een setje supercorsa's aan om op het circuit te gebruiken, maar je kan inderdaad ook gewoon zeggen dat iedereen op dezelfde type band moet gaan rijden en klaar.Van oorsprong is het een race voor de clubleden. Een groot deel van de deelnemers rijdt (volgens mij) met de wegmotor met racekuipen. Iederen op wegbanden is voor de gelegenheidsracers wel degelijk kostenbesparing.
Maar goed, zo kun je nog jaren blijven discussieren...
Wat zou er trouwens gebeuren als het tegen de voorspellingen in plotseling slecht weer wordt? Krijgt dan iedereen op tijd de andere banden omgelegd? Of alleen de dealerteams die toch al in het voordeel zijn
Zooitje cement ofzo in de wolken gooien net als die chinezen en russenHet beste is gewoon mooi weer regelen
Merendeel van de mensen met hun wegmotor schaffen al bijvoorbeeld een setje supercorsa's aan om op het circuit te gebruiken, maar je kan inderdaad ook gewoon zeggen dat iedereen op dezelfde type band moet gaan rijden en klaar.
Maar wat ducenzo net zegt dat er een hoop zijn die een wegband hebben gekocht voor de DCR ivm mocht het gaan regen, dan zou ik gewoon zeggen laat die regenbanden gewoon toe want kosten worden er toch gemaakt.
Zooitje cement ofzo in de wolken gooien net als die chinezen en russen
Of een zeiltje erover spannen
Of een zeiltje erover spannen
Alle racers op vrijdag- en zaterdagavond een anti-regendansje laten uitvoeren op de baan
volgend jaar dubai dan maar? volgens mij hebben ze daar tijd over
Alle racers op vrijdag- en zaterdagavond een anti-regendansje laten uitvoeren op de baan