DUCATI-TOPIC 79 * DCR 2011 >> 13-14-15 mei ASSEN << *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze steken wel wat verder uit dan normaal,komt denk ik doordat er een pasring tussen zit die de dempers met het 70mm systeem verbinden.
Maar kom eens langs dan kijken we er ff naar en misschien is het simpel op te lossen,je weet waar ik woon 8-)
Nou voor zover ik weet zijn er tegenwoordig ook een nieuw type dempers die wat korter zijn inderdaad. Dit zijn bij mijn weten de oude type Zards, misschien dat LD dit effe kan bevestigen. :)

De man van wie ik hem heb had eerst het volledige 70mm systeem met de Termignoni dempers erop zitten maar hij vond die dempers niet mooi omdat ze recht aflopen (zoals op een 998/6/916). Vandaar dat deze er toen op zijn gekomen.
 
Zo even een update voor de mensen hier. Gisteren mijn vertrouwde Supersport verkocht. Werd na 3 jaar toch tijd voor iets anders, en dan vragen jullie je af wat natuurlijk...

Nou gewoon weer een duc alleen dan een 1098 om percies te zijn. :) Zal binnenkort wat foto's plaatsen, heb gisteren bij carl effe een nieuwe voorband erom laten leggen. Zit overigens een lekker uitlaatsysteem op, 70mm systeem met Zard carbon dempers en damn wat een geluid. :)

Dus ik kan verplaatst worden in de OP van SS naar 1098. :)
*O* *O* *O* gefeli man. op zoek naar peekaa's dus }) *O*
 
Vanmiddag nog een tocht van 200 km gemaakt met de 996, ding heeft toch een stuk meer vermogen dan de 916 racer.. toch maar eens het blok wisselen :+
 
Mooi fietsje Schumni :Y
Die combi heb ik nog niet eerder gezien, vaak zie je die Zard's als slip on op een originele bochtenset.
Dempers inkorten kan toch zeker wel?
 
Laatst bewerkt:
@ Maurice, super, lief, aardig en meedenkend.. ik zal er eens ff overnadenken....



















ik wilde akkoord gaan, maar nadat ik las dat de Duc toch niet in elkaar komt besloten om het niet te doen. Zonde dat de 996 stilstaat! :+
 
ringen!!!
IMG_9585.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan