Ducati Topic #94, de hang naar Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sodejuus.............. weet je zeker dat je sprayer/beun bent en geen Van Gogh ofzo??


Leuk stulpje hoor!!



(Of hebst een riek wief trouwt? O-) :+ )


_O-

Nou hier in Zeeland zijn de huizenprijzen nog leuk (net als in frieslan) maar ik heb idd ook het geluk dat de vrouw een goede opleiding heeft genoten. Ze is psychiater in opleiding ;)
 
_O-

Nou hier in Zeeland zijn de huizenprijzen nog leuk (net als in frieslan) maar ik heb idd ook het geluk dat de vrouw een goede opleiding heeft genoten. Ze is psychiater in opleiding ;)
Patienten hier genoeg......... _O-

Veel plezier ermee.....

Zo de duc naar buiten gereden en....... Na een paar slagen gelijk aan het lopen.... :} :}

Ik ga ff een rondje.. Bandjes oppompen en checken of alles het doet.... :W
 
Hok is hier mooi leeg, jongste is voetballuh aan het Wad, moeders net weg naar BodyWorlds en de oudste hoeft pas vanmiddag te spelen dus die snurkt nog.........


Straxs zelf de MTS maar weer es de sporen geven, denk een beetje richting Bakkeveen/Leek osois, mooi binnendoor en rustig an :]
 
Godver de godver, ben ik er toch weer ingetrapt... Ik dacht, laat ik maar met de trein naar het noorden gaan, kan ik relaxt een beetje zitten en (de strada) lezen. Heeft de eerste trein vertraging waardoor ik de overstap bijna niet haal. Haal ik de overstap alsnog, is de volgende trein zo druk dat ik maar met moeite er in kan staan.

Volgende keer ga ik weer lekker met de BIG, dan maar wat meer kou lijden, maar als ik dan te laat ben dan weet ik dat het door mijzelf komt.

Kloterige kutns.
 
Patienten hier genoeg......... _O-

Veel plezier ermee.....

Zo de duc naar buiten gereden en....... Na een paar slagen gelijk aan het lopen.... :} :}

Ik ga ff een rondje.. Bandjes oppompen en checken of alles het doet.... :W
En conclusie: Wat rijdt zo'n hok fijn....... ;)
 
Hier wat boodschapjes gedaan, nu ff Bapao (ondertussen staat mooi de versgekruide kipfilet-snack voor vanaaf op, over van de KerrieDjawa''Foggystyle''Nasi gister :9~ ) en dan blokkie toeren met de Multiugly :]



Doe trouwes toch wat verkeerd................. di's al de 4e keer da'k dat hok tanken moet osois _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hier wat boodschapjes gedaan, nu ff Bapao (ondertussen staat mooi de versgekruide kipfilet-snack voor vanaaf op, over van de KerrieDjawa''Foggystyle''Nasi gister :9~ ) en dan blokkie toeren met de Multiugly :]
Ik ook, nieuwe kentekenplaten zijn binnen.....luxe platen....maar de velgen zijn niet binnen en paar andere dingen...dus ff geduld nog.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, nieuwe kentekenplaten zijn binnen.....luxe platen....maar de velgen zijn niet binnen en paar andere dingen...dus ff geduld nog.
Heb net nog ff bij een Posje staan kijken (ging eig'lijk ff zien bij de Mini aldaar omdat moeders die zo mooi vindt), Kakkerlakding past beter bij me dan een 749, dus als die gaat dan zou het zomaar kunnen :X , was deze....

http://voorraad.wheelerdelta.nl/sc4...71ce/1e020/details/big.html?sid=3223576&pid=1

(maar is eigenlijk ook een vrouweauto net als die Mini nietwaar)
 
bijna
full
 
Zo de wipkar staat in Assen en het seizoen is begonnen,vandaag veel auto's op de baan :Y
Nu wachten tot LMD om brommers te rapen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan