Ducati Topic #94, de hang naar Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halloooo, daar ben ik weer :W

Even een paar jaartjes wezen sparen en de studie afgemaakt. Vervolgens nog bijna jarig. Huizenmarkt ligt op zijn gat dus daar wachten we ook nog maar even mee. Eindelijk tijd om een droom te realiseren. Aanstaande woensdag wordt ze gebracht. Heb al moeite met slapen moet ik eerlijk bekennen :+


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst; nog maar een paar slapeloze nachten :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Pim gefeliciteerd man,gaaf ding,nu nog een mooi setje Zard dempers er onder en knallen maar :)
Halloooo, daar ben ik weer :W

Even een paar jaartjes wezen sparen en de studie afgemaakt. Vervolgens nog bijna jarig. Huizenmarkt ligt op zijn gat dus daar wachten we ook nog maar even mee. Eindelijk tijd om een droom te realiseren. Aanstaande woensdag wordt ze gebracht. Heb al moeite met slapen moet ik eerlijk bekennen :+


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Hey Gerrit en die andere Lemmeraar en Makkumioot............... leuk idee voor als jullie wel DOC lid zijn > ''De Tegendraadse Dwarspoekel Rit'' Chapter Fryslân _O- _O- :]

:] :] :] :]

alleen die LC;

Angst voor zwart motorweekeinde
Gepubliceerd op 23 maart 2012, 22:10
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2012, 22:57
"Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt"
LEEUWARDEN - Vanwege het mooie weer vreest motorrijdersvereniging KNMV een zwart weekeinde.

Veel motorrijders, in Friesland zijn het er ruim 32.000, gaan voor het eerst sinds maanden weer de weg op en moeten even wennen aan het verkeer.

Andere weggebruikers zijn echter ook nog niet op hen verdacht. Dit vergroot de kans op ongelukken, stelt Arjan Everink van de KNMV.

Everink: ,,Krijg je een botsing in je een auto, dan heb je een deuk. Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt.''

|( |( |( |( |( |( :r :r
 
Het gaat zeker door, alleen zijn we nog met de invulling bezig, dus nog niets op de site.

Ook een iets andere opzet vergeleken met vorig jaar.

Had het er laatst met m,n buurman nog over,hij bezit een originele MV fabrieksracer,zelf afgehaald uit italie bij de vm fabriekscoureur Ubialli , of het niks voor hem was om daar naar toe te gaan 8-)
 
:] :] :] :]

alleen die LC;

Angst voor zwart motorweekeinde
Gepubliceerd op 23 maart 2012, 22:10
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2012, 22:57
"Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt"
LEEUWARDEN - Vanwege het mooie weer vreest motorrijdersvereniging KNMV een zwart weekeinde.

Veel motorrijders, in Friesland zijn het er ruim 32.000, gaan voor het eerst sinds maanden weer de weg op en moeten even wennen aan het verkeer.

Andere weggebruikers zijn echter ook nog niet op hen verdacht. Dit vergroot de kans op ongelukken, stelt Arjan Everink van de KNMV.

Everink: ,,Krijg je een botsing in je een auto, dan heb je een deuk. Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt.''

|( |( |( |( |( |( :r :r
Mijn eerste meters op de 888 probeer ik mooi kalm aan te doen.....ff lekker oor gaan zitten op rustige wegen hier in de buurt.....zal DL worden en een kiekje bij mijn platgeslagen kever ivm de voortgang.....

Ohja, goedemorgen en veel plezier vandaag..... :]
 
Het valt niet te ontkennen dat de risico's op een motor groter zijn, maar zo simpel als die Everdink het met zijn graaiende butje-organisatie stelt is ''een beetje dom''....... :X :r :W


:] :] :] :]

alleen die LC;

Angst voor zwart motorweekeinde
Gepubliceerd op 23 maart 2012, 22:10
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2012, 22:57
"Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt"
LEEUWARDEN - Vanwege het mooie weer vreest motorrijdersvereniging KNMV een zwart weekeinde.

Veel motorrijders, in Friesland zijn het er ruim 32.000, gaan voor het eerst sinds maanden weer de weg op en moeten even wennen aan het verkeer.

Andere weggebruikers zijn echter ook nog niet op hen verdacht. Dit vergroot de kans op ongelukken, stelt Arjan Everink van de KNMV.

Everink: ,,Krijg je een botsing in je een auto, dan heb je een deuk. Bij een aanrijding op de motor is de kans groot dat je zelf gewond raakt.''

|( |( |( |( |( |( :r :r
 
Het valt niet te ontkennen dat de risico's op een motor groter zijn, maar zo simpel als die Everdink het met zijn graaiende butje-organisatie stelt is ''een beetje dom''....... :X :r :W
't Zal wennen zijn aan elkaar, en mensen vallen teveel in gewoontes.....

Maar tot gisterenavond laat hoorde ik rijstkokers die flink opengetrokken werden en dat hoeft ook weer niet......de beesten komen los........ :?
 
Mogge allemaal :W

Hier ook geen motor rijden vandaag. Moet nog ff langs cranenbroek om wat gereedschap te halen en vanmiddag weer verder aan een drassoir waar ik al weken aan bezig ben. Bijna klaar ne word erg mooi!....al zeg ik t zelf :Y
 
't Zal wennen zijn aan elkaar, en mensen vallen teveel in gewoontes.....

Maar tot gisterenavond laat hoorde ik rijstkokers die flink opengetrokken werden en dat hoeft ook weer niet......de beesten komen los........ :?
Als rijk en knmv het allemaal zo belangrijk met de dooien vonden stelden ze een autoloze motorzondag in :W
 
167medium.jpg

By sprayerr at 2012-03-23

166mediumv.jpg

By sprayerr at 2012-03-23

165medium.jpg

By sprayerr at 2012-03-23

164mediumu.jpg

By sprayerr at 2012-03-23

163medium.jpg

By sprayerr at 2012-03-23



Hij is inmiddels al wit gespoten, maar daar heb ik nog geen foto's van.
Als het goed is vanmiddag het blad op maat maken en dan kan hij naar binnen *O*
 
Leuke ''creatief met hout hobby'', maar een dressoir? Dan bouwde ik vroeger toch liever zeilbootjes en surfplanken :Y ;)


(overigens een tip> ik zie het niet maar over die lengte heeft ie minstens een middenpoot nodig!)
 
Laatst bewerkt:
Dank heren! :Y

Er komt een middenpoot onder, alleen zo geplaatst dat je hem niet ziet. Ik wilde hem eerst laten 'zweven' door hem aan de muur te hangen, maar door het gewicht ben ik hier maar vanaf gestapt en heb ik de zijkanten langer gemaakt.

De hobbyruimte zat bij het nieuwe huis :Y :Y :Y en ik ben er heul blij mee *O*
 
De hobbyruimte zat bij het nieuwe huis :Y :Y :Y en ik ben er heul blij mee *O*
Snap ik :Y :}

(foto van huis en hobbyruimte?)



(keek net ff onder de gangdressoir, die heeft idd een middenpoot (waar ik dus ook meestal met de stofzuiger achter haak))
 
Laatst bewerkt:
Sodejuus.............. weet je zeker dat je sprayer/beun bent en geen Van Gogh ofzo??


Leuk stulpje hoor!!



(Of hebst een riek wief trouwt? O-) :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan