Ducati Topic Deel 3 !!!

Meeting ???

  • 27 augustus

    Stemmen: 1 9,1%
  • 10 september

    Stemmen: 6 54,5%
  • 17 september

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • later ?

    Stemmen: 0 0,0%
  • eerder ?

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
1 foto per klant graag :+ (extra foto`s zijn gwoon voor opvulling van dit topic, maar worden niet in poserlijstje meegenomen, anders blijf ik aan d gang) 8-)
O-)

->de ducati pose lijst<-

albertos : (749)
Bakker-tje : (748 sps)
botty : (superlight) (en een 916 de mazzelpik)
carfixer : (monster 620 ie)
chinese with a duc : (monster s2r)
CH Racing M900: (monster 900)
Crashing Biggel : (998 r)
De Ductator : (supersport 750 ie)
Deputy Duc : (996)
DesMoose : (916)
DucatiD : (900 ss)
ducatIONi : (monster 620)
ducaatje : (monster 600)
ducable : (st2)
ducaman: (750 ss)
ducati 11: (851)
duciduc : (996)
duc-man: (paso 907ie)
ducootje : (monster 900)
ducrijder750ss :(750 ssie)
duc 750 ssex ie : (supersport 1000 ds)
Duc900: (ss 900ie)
DuKayti : (800 ss)
firedre': (supersport 900 ie)
FZR-racer : (supersport 750)
gasterix: (748)
hakinnen : (748 sp)
henkieh : (supersport 900)
italbikes: (748 s)
jantah : (mts 1000) (en zijn/haar grootmoeder/vader)
jeroenVTR : (monster s4)
johan n : (916)
JooGhum : (900 ss)
La-Wienne : (999)
lesagio : (996)
Mark_allias_gluiperd : (600 ss)
michiel34a : (748)
mr duc: (mts 1000)
mr x : (900 ssie)
M.Tamburini : [/(998)
NinjaViper : (748 s)
ONNE 996 : (996)
Patrick @ Erzes : (748)
patspinner : (749)
pasquall: (monster 600)
piranha : (multistrada 1000)
radar : (900 ss)
Ras : (748)
ROB916 : (916)
Roelf-Kromhout : (monster 620 ie)
Ronald 84 : (996)
sjoerdos : (supersport 600)
snowman: (916)
spyke 916 : (916 sps)
storm 1974 : (748)
superduc again : (monster 900)
superzant : (supersport 900)
swetty: (888)
the beemd : (900 ssie)
tokiko : (748)
the emperor : (900 ss)


Je quote het hier, copie maken....wijzigen klikken op je eerste post op pag 1...plakken en daar is de lijst O-)

duc 750 ssex ie heeft een mooie lijst gemaakt begin jij weer opnieuw
|(
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer :)

small_allantt2.jpg
 
Deel 3: Netjes!

Morgenavond inderdaad naar de Eifel. Een nacht slapen/drinken in Sinzig en dan naar Festa. Zondagavond snel naar huis en maandag op vakantie naar Zuid-Afrika... kwestie van plannen!

En een piccie van de mijn 800ss mag in de poserlijst gezet worden. (staat nog steeds de verkeerde)
full
 
misschien zou het leuk zijn om te sorteren op type duc?
Dan word de lijst eigenlijk net een stukje overzichtelijker..
Anders krijgen we wel een mooie lijst, maar staat alles eigenlijk nog door elkaar.. (of de oude lijst aanpassen en op volgorde zetten?)

Maarja, aan de andere kant, ik hoef het niet in te voeren :+
dus tokiko, iig bedankt :}
 
Hoezo? organiseer je een tripje, zo ja hoe waar wat wanneer ? Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het begint te komen.


een tripje is een groot woord, maar ik wil graag naar festa ducati op de nurburgring en alleen is maar zo aleen dus als we met een paar man gaan.....

Ik kom uit de regio den Bosch en ga dan bij venlo de grens over
 
Okey, heb tijdje niets van mij laten horen, ondertussen Termignoni uitlaat gemonteerd, en nieuwe Arai McCoy helm gekocht, vetheid is dus helemaal compleet, hier wat sfeer plaatjes

full
 
patrick

ik ga ook zondag ochtend vroeg pas naar de festa ducati met een kameraad

we gaan bij enschede de grens over en dan naar beneden...

kijk ff of je ergens kan aanhaken....mail ff vandaag dan zal ik het in de gaten houden en evt details volgen dan nog wel

greets duc
 
hier de nieuwe helm, arai zit super, pasvorm ook op hoge snelheden is super, arai kost iets meer maar is zeker prijsverschil waard

full
 
patrick

ik ga ook zondag ochtend vroeg pas naar de festa ducati met een kameraad

we gaan bij enschede de grens over en dan naar beneden...

kijk ff of je ergens kan aanhaken....mail ff vandaag dan zal ik het in de gaten houden en evt details volgen dan nog wel

greets duc

ik wil je best mailen maar heb geen mail adres.
Heb evt. nog iemand die meegaat die kan mijn kant op komen, zodat wij dan jullie richting uit kunnen rijden.
Ik weet niet via welke weg jullie dan rijden, maar kan anders kijken waar wij dan evt. kunnen aanhaken.

Hoelaat wilden jullie wegrijden ?
mail me maar ff

capirex65@kpnplanet.nl
 
ik wil je best mailen maar heb geen mail adres.
Heb evt. nog iemand die meegaat die kan mijn kant op komen, zodat wij dan jullie richting uit kunnen rijden.
Ik weet niet via welke weg jullie dan rijden, maar kan anders kijken waar wij dan evt. kunnen aanhaken.

Hoelaat wilden jullie wegrijden ?
mail me maar ff

capirex65@kpnplanet.nl

Hmmm, Den Bosch, ik kom dan weer uit zeeuws vlaanderen, je treft wel alle uithoeken van het land. Da's ook niet echt praktisch
 
Ik kom uit Den Haag dus dat is bij Venlo de grens over. Ik vraag me alleen af hoe laat we dan ongeveer terug zijn. Ik moet namelijk maandag om 6 uur weer werken B| dat is dus ongeveer om 5 uur van huis. :Z
 
@ MR.mc.Duc

wij gaan me 2en vanuit +- den bosch en rijden dan via de A2 langs eindhoven naar venlo om daar de grens te pakken, ik weet niet of dat een mogelijkheid voor je is ?

we willen om 7 uur afspreken en zijn dan ik schat met een uur en +- een kwartier in venlo bij het tankstation net voor de grens.

stuur me anders een pb als je mee wilt, dan wisselen we 06 uit om evt. te bellen .
 
Laatst bewerkt:
Ik kom uit Den Haag dus dat is bij Venlo de grens over. Ik vraag me alleen af hoe laat we dan ongeveer terug zijn. Ik moet namelijk maandag om 6 uur weer werken B| dat is dus ongeveer om 5 uur van huis. :Z

den haag dan kun ja via de a2 rijden ?
wij gaan ook bij vanlo over vanuit den bosch, ik weet niet tot hoelaat het duurt, maar ik wil zoizeo niet diep in de nacht terug komt, je rijd er een uurtje of 3,5 op vanuit den haag denk ik, dus als je niet te laat de terugreis aanvangt moet het te doen zijn..

Ik denk niet dat je er spijt van krijgt als je gaat.....
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog even zien, ook even overleggen met de vrouw... die had zich volgens mij al op verheugd morgen eens een keer iets leuks te gaan doen met zijn tweeen. }) Ik denk inderdaad dat als we rond 7 a 8 uur (of eerder) weer terug gaan we wel prima op tijd terug ben.

De routeplanner geeft aan via Rotterdam/Breda/Tilburg maar denk dat via de A2 net zo makkelijk is, kunnen we dus al bij Den Bosch afspreken. Maar zoals ik al zei, ik moet nog ff overleggen. Ik zit nog erg te twijfelen ook omdat mijn banden niet meer super zijn. Ik laat het vanavond nog wel even weten.

Groeten,
Michiel
 
lijkt me leuk iig, hoe meer zielen hoe meer vreugd, wij staan om een uur of 7 onderaan de afslag kerkdriel net over de brug bij zaltbommel2 afslagen voorbij wegresto de lucht.

met zn 2en ? jij een de duc is toch met 2en.......... O-)
 
Weet er iemand wat het weer morgen doet?

Als het niet slecht is ga ik ook wel mee.
Ben geen watje maar heb een pest hekel aan water (van boven dan he)

Woon tussen den bosch en eindhoven.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan