Ducati-Topic deel 48 "PUPPIE POWER"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de felicitaties!!! *O* *O* *O* *O* *O* Ik heb voor mezelf maar een mooie gereedschapset gekocht, ganz compleet!


CSCORSE
Van harte gefeliciteerd *O*
full
 
Staat inmiddels al op 45.000km en 15 per jaar erbij gaat het hard
En aangezien ik er nog div jaren op wil rijden. *O*

okee, in dit geval begrijp ik het wel.

Zelf heb ik zoiets van: lekker rijden tot het gewoon ophoudt...

en aangezien MIJN motorplezier ten koste gaat van ONZE spaarrekening zie ik tzt wel :)
 
Staat inmiddels al op 45.000km en 15 per jaar erbij gaat het hard
En aangezien ik er nog div jaren op wil rijden. *O*
je kan er toch nog jaren op blijven rijden ondanks de hoger wordende km-stand? de motor is heus niet afgeschreven bij 100.000 km hoor..

:P
 
omdat je jarig bent koop je wat voor jezelf? :?

meestal krijg je dan dingen hoor.. of is dat anders in het oosten van het land? :?

Hahahaha....nee hoor, maar ach als je samen woont komt het toch op één bult en is het lood om oud ijzer hé?! Had het anders ook wel gekocht en nu onder het kopje kadootje! Vind verjaardag sowiezo een dikke kloot`n dag....bah... :r

nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Over felicitaties gesproken, Gobert schijnt conform zijn profiel de afgelopen 12e oktober verjaard te zijn. Derhalve ook nog feliciaties aan Gobert, wel een beetje laat :$
 
Over felicitaties gesproken, Gobert schijnt conform zijn profiel de afgelopen 12e oktober verjaard te zijn. Derhalve ook nog feliciaties aan Gobert, wel een beetje laat :$
Toen was ie er niet hè.........., wie er niet is wordt keihard overgeslagen, jammer dan })
 
@DME als je kijkt op www.ducati999.nl/motor-banden.html kom je ook in belgië dandendepot tegen. Heb daar een laptimer gekocht ( iets heel anders dan een motoband) kwam heel goed op mij over.

Misschien kun je hem bellen met de vraag of de combi mogelijk is. ( toch meer belgen onder elkaar _O-
Ik 'ken' de beste man van een ander forum :) Zal eens ff polsen.
Ergens nog Michelin Pilot Sport (voorganger MPP denk ik) voor een setje aan 220 euro. Wordt moeilijk, zal eens de voorband nog even bekijken hoe lang die nog zou meekunnen.
 
Vandaag een tweede schijf erbij gezet op de 750ss en gelijk stalen hel remleidingen en rode spiegels.
Staat een stuk beter vind ik.
Wat een pokke werk dat ontluchten.
[afbeelding]
Remt ie ook beter nu? Ik heb al een dubbele schijf, maar vind het qua remmen nog niet je dat. Hard remmen gaat niet echt met 2 vingers, dan worden de andere 2 geplet door 't hendel te ver te trekken.
 
Ik 'ken' de beste man van een ander forum :) Zal eens ff polsen.
Ergens nog Michelin Pilot Sport (voorganger MPP denk ik) voor een setje aan 220 euro. Wordt moeilijk, zal eens de voorband nog even bekijken hoe lang die nog zou meekunnen.

let ook op droogtescheurtjes, meestal het teken van uitdroging dus stuk harder rubber ( ook de DOT code even bekijken)
 
Remt ie ook beter nu? Ik heb al een dubbele schijf, maar vind het qua remmen nog niet je dat. Hard remmen gaat niet echt met 2 vingers, dan worden de andere 2 geplet door 't hendel te ver te trekken.
heb je al stalen remleidingen? wel goed ontlucht? wel goede remblokken? remvloeistof niet te oud?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan